Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Wie is de gelukkige vrouw

08-01-2021, 23:08
Ik verricht mijn sebab
Salam wa aleikoum,

Allereerst hoop ik dat iedereen het goed maakt in deze nare tijd.
Met dit bericht doe ik een poging en verricht ik tevens sebab om mijn mektab een handje te helpen.
Ik ben 28 jaar en ik woon in de provincie Zuid-Holland. In mijn dagelijkse leven werk ik fulltime Dit doe ik inmiddels 5 jaar met veel plezier. Verder ben ik een familiemens en zo nu en dan
met vrienden afspreken om wat leuks te doen, vind ik ook gezellig. Qua karakter zou ik mijzelf beschrijven als iemand met een open karakter,
respectvol, volwassen, doelgericht, zorgzaam, groot verantwoordelijkheidsgevoel en een tikkeltje dominant.
Ik rook of drink niet en doe ook geen andere haram zaken. Daarnaast houd ik mij aan de vaste verplichtingen. Ik besef dat ik zoiezo beter kan en moet.
Ik hoop daarom ook een vrouw te vinden die hierin samen wilt groeien en stappen wil maken. Verder zoek ik een vrouw die ook echt klaar is om een serieuze
stap in haar leven te zetten. Iemand die weet waar ze in het leven staat en weet wat ze wilt.

Mijn uiterlijke kenmerken: Laatste keer dat ik ben gemeten was ik 1.82 Dit staat ook op mijn paspoort Ik ben niet dik en niet dun, gwn normaal
Heb een verzorgd uiterlijk, Belangrijkste vind ik dat een dame ook verzorgt is en niet onzeker is.
Schoonheid is een subjectief begrip en dus is iedereen mooi op zijn of haar manier.

Mooi om mijn bericht tevens hiermee af te sluiten. Ben jij iemand met serieuze intenties en je voelt je aangesproken door mijn bericht, dan kan je mij een pm sturen.

09-01-2021, 01:55

Heel veel succes met bet vinden van de juiste levenspartner in sha Allah!

09-01-2021, 13:48
up

10-01-2021, 17:48
up