Bekijk volle/desktop versie : kickboksen



25-05-2005, 13:01
ik zoek iemand die mij kickboks les kan geven tegen vergoeding uiteraard. heb niet zon goede rvaringen met sportscholen.

serieuse reacties graag!

25-05-2005, 14:10


mohamed ajuau

25-05-2005, 16:22
a'dam ==> mousid gym, FFC beste scholen en leveren goede vechters, ik vind FFC zelfs beter.

25-05-2005, 21:55
Hij vraagt eigenlijk om een prive trainer even goed lezen hij vraagt niet om sportscholen omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft, maar goed ik denk dat het heel moeilijk wordt er een te vinden die je uberhaupt in je eentje les gaat geven en dan zeker niet tegen een lage vergoeding.

25-05-2005, 21:56


Ben wel benieuwd wat nou precies je slechte ervaringen zijn?

25-05-2005, 22:45
Hai,

Ik krijg zelf "kick-boks" lessen. Maar bij deze sport school noemen ze het kick-fun. Het is een basis van kickboksen.
Ik weet dat je geen goeie ervaringen hebt met de sportscholen, maar je kunt er wel persional-trainingen krijgen. Ik krijg ze ook en moet je bekenen dat het een goeie trainingen zijn. Je betaald voor 10 lessen E 200,-
Het lijkt duur maar is het zeker waard.
Je kunt bij een Indonesische jongeman terecht (Andru heet hij), hij heeft zelf veel gevochten en geeft ook trainingen aan "bekende". Of je kunt bij een Hollandse jongeman deze lessen nemen ( Ruud heet hij) en hij weet veel van vecht sport (Japanse, Chineese vechtsport) en geeft aan jongeren ook trainingen. Deze beide heren zijn te vinden op de sport school; Your Physic in Amsterdam. Het adres is Lodewijk Boisotstraat 7; telnr. 020-6181978. of hun site; http://www.yourphysic.com
Als je op die site surft, zie je voornamelijk veel over fitness en aerobics. Voor deze lessen moet je een afspraak met ze maken. Dit staat los van het gebeuren in de sportschool.

Mocht je het hier niets aan hebben, dan kun je op Studio VOS proberen, maar die gegevens heb ik niet voor je. Je kan op het internet kijken onder de naam.http://www.studiovos.nl ik weet niet ze een site hebben. probeer maar.

he jongen, succes en veel plezier mocht het gelukt zijn.

26-05-2005, 11:29
prive-trainer grapjas.

26-05-2005, 15:17


goede middag billal, je kan bij ons langs komen in amsterdam west, om precies te zijn in Baarsjes en wel op de Baarsjesweg 242 langs de gracht bij het stadsdeelkantoor. je kan er op maandagavond komen om 19 uur en op woensdag en vrijdag 17 uur je bent van harte welkom

groetjes
faycel

26-05-2005, 16:32
hij wil een prive-trainer, slechte ervaringen op scholen