Dierbaar
02-01-2021, 15:54
Allereerst hoop ik dat jij en je naasten in goede gezondheid verkeren.
We leven in een aparte tijd, maar hopelijk een tijd die je dankbaarder heeft weten te maken voor het leven, Allahamdouliallah. Mij heeft dit nog dankbaarder gemaakt dan ik altijd al ben geweest, maar het heeft me ook doen beseffen dat ik graag een gelukkig huwelijk en gezin wens.
Ik?
37 lentes jong, Bachelor/WO niveau, goede baan, woonachtig in Eindhoven (bereid om te verhuizen)
betrouwbaar, gelovig (draag geen hajib), lief, communicatief sterk (communicatie is key)
niet eerder getrouwd geweest
Jij?
37+
goede baan, in staat zijn om een gezin te onderhouden
eerlijk en betrouwbaar, geloof speelt een rol in je dagelijkse leven
geen kinderen, wel een sterke kinderwens
ambitieus (ondernemerschap is iets dat je nastreeft; ik ben niet materialistisch, ik weet wat ik naar de tafel breng en dat “verwacht” ik ook van jou) sterke persoonlijkheid, stabiel
qua uiterlijk, het oog wil ook wat
Ik zie je PM graag verschijnen, en stel je voor.
PM's met dit is mijn nummer of wat is jou nummer, daar reageer ik niet op.
We leven in een aparte tijd, maar hopelijk een tijd die je dankbaarder heeft weten te maken voor het leven, Allahamdouliallah. Mij heeft dit nog dankbaarder gemaakt dan ik altijd al ben geweest, maar het heeft me ook doen beseffen dat ik graag een gelukkig huwelijk en gezin wens.
Ik?
37 lentes jong, Bachelor/WO niveau, goede baan, woonachtig in Eindhoven (bereid om te verhuizen)
betrouwbaar, gelovig (draag geen hajib), lief, communicatief sterk (communicatie is key)
niet eerder getrouwd geweest
Jij?
37+
goede baan, in staat zijn om een gezin te onderhouden
eerlijk en betrouwbaar, geloof speelt een rol in je dagelijkse leven
geen kinderen, wel een sterke kinderwens
ambitieus (ondernemerschap is iets dat je nastreeft; ik ben niet materialistisch, ik weet wat ik naar de tafel breng en dat “verwacht” ik ook van jou) sterke persoonlijkheid, stabiel
qua uiterlijk, het oog wil ook wat
Ik zie je PM graag verschijnen, en stel je voor.
PM's met dit is mijn nummer of wat is jou nummer, daar reageer ik niet op.