Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Sterke en stabiele vrouw, staat open om een sterkere en stabielere man te ontmoeten

02-01-2021, 15:54
Allereerst hoop ik dat jij en je naasten in goede gezondheid verkeren.

We leven in een aparte tijd, maar hopelijk een tijd die je dankbaarder heeft weten te maken voor het leven, Allahamdouliallah. Mij heeft dit nog dankbaarder gemaakt dan ik altijd al ben geweest, maar het heeft me ook doen beseffen dat ik graag een gelukkig huwelijk en gezin wens.

Ik?
37 lentes jong, Bachelor/WO niveau, goede baan, woonachtig in Eindhoven (bereid om te verhuizen)
betrouwbaar, gelovig (draag geen hajib), lief, communicatief sterk (communicatie is key)
niet eerder getrouwd geweest

Jij?
37+
goede baan, in staat zijn om een gezin te onderhouden
eerlijk en betrouwbaar, geloof speelt een rol in je dagelijkse leven
geen kinderen, wel een sterke kinderwens
ambitieus (ondernemerschap is iets dat je nastreeft; ik ben niet materialistisch, ik weet wat ik naar de tafel breng en dat “verwacht” ik ook van jou) sterke persoonlijkheid, stabiel
qua uiterlijk, het oog wil ook wat

Ik zie je PM graag verschijnen, en stel je voor.
PM's met dit is mijn nummer of wat is jou nummer, daar reageer ik niet op.

02-01-2021, 23:37

Krachtige oproep

Moge Allah je een passende echtgenoot schenken.

03-01-2021, 21:27
Up.

03-01-2021, 22:39
Hier nog zo eentje. Bijna in menopauze en heeft pas door dat ze depressief en alleen zal eindigen

03-01-2021, 22:42

Je verwacht toch wel dat iemand met een WO achtergrond beter weet dan hier.

05-01-2021, 03:34
Schandalige reacties van sommige jongens hier op het forum. Deze dame zoekt op een nette manier een partner en ze doet helemaal niks verkeerds. Moet ze anders in een lounge cafe rondhangen en bespeeld worden door onnozele en kansloze mannen net als jullie!.

05-01-2021, 03:38

Citaat door Nobele:
Schandalige reacties van sommige jongens hier op het forum. Deze dame zoekt op een nette manier een partner en ze doet helemaal niks verkeerds. Moet ze anders in een lounge cafe rondhangen en bespeeld worden door onnozele en kansloze mannen net als jullie!.
Auch

05-01-2021, 09:27
Shoukran, jij hebt gesproken.

05-01-2021, 12:23
Mocros voelen zich weer bedreigd door een goed opgeleide wel besproken Marokkaanse dame haha geweldig. Ik begrijp heel goed dat veel Marokkaanse kiezen voor mannen van een andere nationaliteit.

10-01-2021, 02:29

Citaat door endorfine:
Mocros voelen zich weer bedreigd door een goed opgeleide wel besproken Marokkaanse dame haha geweldig. Ik begrijp heel goed dat veel Marokkaanse kiezen voor mannen van een andere nationaliteit.
Begrip is dan zeker niet je sterkste kant.
Als er iemand is hier die zich bedreigd voelt dan ben jij het wel.
Er is niets mis mee om een landgenote te zien het liefst haar eer een waard te beschermen en om dit met familie te bespreken dan hier. Wellicht is dat bij jullie gemeenschap wel de norm.

10-01-2021, 16:10
Up

10-01-2021, 16:17
Up

12-01-2021, 19:47

Up

13-01-2021, 16:37

Citaat door Morocco2020.:
Hier nog zo eentje. Bijna in menopauze en heeft pas door dat ze depressief en alleen zal eindigen
hahaha

13-01-2021, 16:38

Citaat door endorfine:
Ja heel erg bedreigd, kijk je uit voor ze hahaha