Bekijk volle/desktop versie : ~Zilveren mdama uit de mode? Dilemma!~



25-05-2005, 12:05
Als ik naar de nieuwste tkachat kijk zie ik vaak dat ze een sieraad op de riem hebben bevestigd. Ook kan ik bij veel modellen het sieraad wat je op je schouders draagt niet meer terugzien, maar zijn het 2 aparte soort broches die op elk van de schouder wordt gespeld.

Nu was ik van plan om dit jaar een complete zilveren set (grote riem, ketting, oorbellen, armbanden en ring) te halen. Ik ga geen jurk kopen in Marokko en neem € 700,- mee. Maar als zilveren riemen uit de mode raken/bijna zijn, vind ik dat echt zonde van het geld. Ga je naar een bruiloft sta je straks nog voor schut.

Om eerlijk te zijn vind ik de riemen die bij een takchita hoort echt lelijk en die zilveren (of gouden ) juist heel mooi.

Voor de dames die al een zilveren mdama hebben. (Kan me nu niet voorstellen dat die gouden uit de mode raken, maar goed). Wat zou je doen als het echt finaal uit de mode raakt?

25-05-2005, 12:24


ja je bedoeld die opzet-dingen, die neggafa's meestal gebruiken ... Ik heb ze zelf nog niet gezien bij de 'normale' gasten op een bruiloft, die hebben volgens mij gewoon nog een zilveren riem. Enwat maakt het uit joh, zolang je maar iets draagt wat jij mooi vind .. Of dat nou zilver of goud is .. Beide zijn nog in .. Behalve bij Negaffa's

25-05-2005, 12:26
draag wat jij mooi vindt

25-05-2005, 13:16
Ik heb een zilveren riem.
Ik hou niet zo van goud, draag nooit goud. Als het uit mode raakt, ja jammer. Ik vind het mooi dus ik zal het zeker blijven dragen

25-05-2005, 13:20



Citaat door Ikrame_girl:
ja je bedoeld die opzet-dingen, die neggafa's meestal gebruiken ... Ik heb ze zelf nog niet gezien bij de 'normale' gasten op een bruiloft, die hebben volgens mij gewoon nog een zilveren riem. Enwat maakt het uit joh, zolang je maar iets draagt wat jij mooi vind .. Of dat nou zilver of goud is .. Beide zijn nog in .. Behalve bij neggafa's
Owkeej, zolang die 'opzet-sieraden' bij de neggefa's blijven hebben de gasten geen enkel probleem!



Ja, ik vind die dingen werkelijk bjoetiefull! (Vooral groot en veel glinsterende diamanten).

25-05-2005, 13:25
Ja, maar meis.. Draag wat jij mooi vind!

Als je draag wat jij mooi vind, sta je NOOIT voorschut...

25-05-2005, 13:25
Zoals Mimi zegt, draag lekker wat je wilt joh
Ik vind die Negeffa-dingen echt bestemd voor bruidjes...