Bekijk volle/desktop versie : Dit is pas echt goor en ga maar naar de hel?



Pagina's : [1] 2

08-03-2003, 19:14

Citaat door missBmw:
hallo,

Het begon drie jaar geleden er zat een marokkaanse meid op mijn school en toevallig woonde ze bij mijn in de buurt. We leerde elkaar kennen op school had erg veel capsones ze vondt zich zelf ten einde en ging liever met niet moslims om en rookte behoorlijk veel. Zo vertelde ze over haar vriendje okee ik luister haar verhaal.of dat mij intereseerd

De zomer vakantie was voorbij en kwam ze getrouwd terug, wat me heel erg opviel is dat ze me negeerde okee mijn best ik vondt je toch sletterig. Maar het bleek dat ze zwanger was voor haar huwlijk DAT IS ECHT GOOR ontmaagd voor het huwlijk.

Ik zat in de kantine en haar beste vriendin vertelde er is iets ergs aan de hand. ze vermoed dat het kind niet van haar man is maar van haar vorige vriend.

IK HAAT DAT WIJF EEN BEDROG EN GOED VOOR HAAR MAN HAD HIJ BETER OP HAAR MOETEN LETTEN!!!!
.

08-03-2003, 19:16


Vind je dat Goor???



....

08-03-2003, 19:17
sorry maar let een beetje op je taalgebruik en nog iets iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en je hoeft haar verhaal hier echt niet te publiceren op internet, gaat niemand iets aan

08-03-2003, 19:18
Precies....wat is er goor aan????




(voordat mensen me gaan aanvallen,ik bedoel hier niet mee dat ik er mee eens ben....)

08-03-2003, 19:19



Citaat:
Origineel gepost door Hindaatje
Precies....wat is er goor aan????




(voordat mensen me gaan aanvallen,ik bedoel hier niet mee dat ik er mee eens ben....)
inderdaad.....

08-03-2003, 19:20
zeik topic nummer 126546846352164865164684 dit onderwerp is inmiddels al dertig keer uitgekotst en weer ingeslikt..

08-03-2003, 19:22
waarom had haar man beter op haar moeten passen? je schreef dat ze voor het huwelijk ontmaagd ws en dat het kind waarschijnlijk niet van haar man is

en waarom zet je haar verhaal op internet?????? is haar zaak.

ook al praat ik dat meisje haar gedrag niet goed, ijk vind het wel lullig dat je het op internet zet

08-03-2003, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door cheetah
zeik topic nummer 126546846352164865164684 dit onderwerp is inmiddels al dertig keer uitgekotst en weer ingeslikt..
Is het al herkauwd of nog nie.. !!.. Moet ook gebeuren.., anders slikt het niet zo goed.

08-03-2003, 19:30
Als dit meisje een beetje nadacht...en een 'leven' had,dan zou ze dit nooit op internet zetten...Wat dit meisje is overkomen is erg....Ik ben allah niet dus k zal ook niet over haar oordelen...Meisje think tice de volgende keer...Want wat dit meisje is overkomen kan iedereen overkomen...Misschien je vriendin,zusje,nichtje,buurmeisje etc....Je begrijpt wel waar ik heen wil hopelijk...Dat is alles wat ik er over te zeggen heb



08-03-2003, 19:32
je heby gelijk Hindaatje

08-03-2003, 19:34

Citaat:
Origineel gepost door doenja_18
Dit meisje zal later helemaaaaaal in haar eentje verantwoorden bij allah jij hoeft daar niet bij te zijn hoor als je daar bang voor was

ik vind het best zielig voor het meisje en vind jou verhaal eerder GOOR!!!


dat wou ik nog toevoegen hindaatje
daar heb je gelijk in....Je bent echt geen beter moslim als je iemand z'n levensverhaal(fouten) op t net gaat zetten...


Dat wou ik nog ff toevoegen

08-03-2003, 19:35

Citaat:
Origineel gepost door missBmw
hallo,

Het begon drie jaar geleden er zat een marokkaanse meid op mijn school en toevallig woonde ze bij mijn in de buurt. We leerde elkaar kennen op school had erg veel capsones ze vondt zich zelf ten einde en ging liever met niet moslims om en rookte behoorlijk veel. Zo vertelde ze over haar vriendje okee ik luister haar verhaal.of dat mij intereseerd

De zomer vakantie was voorbij en kwam ze getrouwd terug, wat me heel erg opviel is dat ze me negeerde okee mijn best ik vondt je toch sletterig. Maar het bleek dat ze zwanger was voor haar huwlijk DAT IS ECHT GOOR ontmaagd voor het huwlijk.

Ik zat in de kantine en haar beste vriendin vertelde er is iets ergs aan de hand. ze vermoed dat het kind niet van haar man is maar van haar vorige vriend.

IK HAAT DAT WIJF EEN BEDROG EN GOED VOOR HAAR MAN HAD HIJ BETER OP HAAR MOETEN LETTEN!!!!
en nu wat wil je bereiken met dit wat kan je bereiken op zijn minst de hel.


wat dat meisje heeft gedaan is niet goed maar het blijkt dat jij ook geen engeltje bent je zit hier tenslotte te roddelen.

dus meissie door hier even de engel uit te hangen en vertellen wat je goor vindt hou je bezig met je eigen slechte daden, zo te zien heb je ze zelf dus werk daar eerst aan voor dat je andere mensen de les voor gaat lezen oke.

ten derde iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden jij ook met dat geroddel.

grt

ps neem het op als tip

08-03-2003, 19:37



Citaat:
Origineel gepost door doenja_18
JA TOCH??


dat wou ik nog bij toevoegen
Keey Dan

08-03-2003, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door noralive
wat dat meisje heeft gedaan is niet goed maar het blijkt dat jij ook geen engeltje bent je zit hier tenslotte te roddelen.

wist jij de reden die gegeven is waarom de vrouwen in de hel terecht komen om het feit dat ze roddelen.

dus meissie door hier even de engel uit te hangen en vertellen wat je goor vindt hou je bezig met je eigen slechte daden, zo te zien heb je ze zelf dus werk daar eerst aan voor dat je andere mensen de les voor gaat lezen oke.

ten derde iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden jij ook met dat geroddel.

grt

ps neem het op als tip

08-03-2003, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door missBmw
hallo,

Het begon drie jaar geleden er zat een marokkaanse meid op mijn school en toevallig woonde ze bij mijn in de buurt. We leerde elkaar kennen op school had erg veel capsones ze vondt zich zelf ten einde en ging liever met niet moslims om en rookte behoorlijk veel. Zo vertelde ze over haar vriendje okee ik luister haar verhaal.of dat mij intereseerd

De zomer vakantie was voorbij en kwam ze getrouwd terug, wat me heel erg opviel is dat ze me negeerde okee mijn best ik vondt je toch sletterig. Maar het bleek dat ze zwanger was voor haar huwlijk DAT IS ECHT GOOR ontmaagd voor het huwlijk.

Ik zat in de kantine en haar beste vriendin vertelde er is iets ergs aan de hand. ze vermoed dat het kind niet van haar man is maar van haar vorige vriend.

IK HAAT DAT WIJF EEN BEDROG EN GOED VOOR HAAR MAN HAD HIJ BETER OP HAAR MOETEN LETTEN!!!!
Waarom vertel Je dit hier Wil Je Dat we gaan zeggen goedn zo MissBmw


Ik Bedoel sorry hoor

Maar ALLAH Gavoeroe Rahiem

En Vind je het nou leuk als we haar gaan uitlachen of zo of haar hier zwart gaan maken ik bedoel wie dingen doet heeft zich zelf er alleen maar mee zowel goede dingen als slechte en Daar horen wij echte moslim ons niet mee te bemoeien ALlah is de gene die hier over gaat oordelen En Lieve SChat Wat Je Nu Gewoon aan Het Doen bent Is Roddelen En Meid Das HARAM MISschien Nog Wel Erger Dan Wat Zei heeft GEdaan Als Zei Et Taweb Dan kan allah Haar vergeven maar als jij tawba om je zonde wilt Vragen Dan Zal het je pas vergeven Worden Als je naar Die persoon waar je over hebt gepraat naar toe gaat en daar om je excusses vraagt Dus Denk Hier Goed Over na Leuk he als Je niets te doen hebt om Dan over Mensen Te gaan roddelen

Pagina's : [1] 2