Bekijk volle/desktop versie : Wanneer poep de ventilator raakt:Britse minister mutatie virus moeilijk onder control



20-12-2020, 14:43
Britse minister: nieuwe virusvariant moeilijk onder controle te krijgen





Het besluit gisteren om de coronamaatregelen in Londen en het zuiden en oosten van Engeland aan te scherpen was volgens de Britse minister van Volksgezondheid een plicht voor de Britse regering, gezien de nieuwe informatie over een mutatie van het virus.

"Gezien hoe snel de nieuwe virusvariant zich nu verspreidt, is het moeilijk het onder controle te krijgen tot de uitrol van het vaccin", zei minister Hancock in een interview met Sky News. Iedereen in een Brits lockdowngebied zou zich moeten gedragen alsof hij het virus bij zich draagt.

http://https://nos.nl/artikel/2361373-britse-minister-nieuwe-virusvariant-moeilijk-onder-controle-te-krijgen.html

20-12-2020, 14:59


Ik denk dat dit de nieuwe realiteit is ... leven met een virus zoals deze.


Nu met de kou is het alleen erger geworden

20-12-2020, 15:19

Citaat door Aflate:
Ik hoop het niet man. Is moeilijk om zo te leven. Een jaar zo, kan nog wel. Maar 10+ jaar. Trekt niemand.
1 jaar? We leven een paar maanden zo en ik heb al hevige gedrag stoornissen ontwikkeld.

Dit moet gewoon zsm stoppen. Ik had na 7 weken keihard trainen weer mijn fysiek terug icm goede voeding. Nu de sportschool weer dicht is mag ik buiten gaan hardlopen en binnen mickey mouse oefeningen doen.

Financieel ben ik niet geraakt, daar ben ik wel blij mee.

Maar ja, horeca dicht .. dus je kan ook niet op chica’s jagen enzo ... het is een fucking hel

20-12-2020, 15:21
Ik heb dan nog geluk op financieel gebied. Sommige hebben het echt zwaar. Is best triest voor ze

20-12-2020, 15:22


Het wordt een virus samenleving waar mondkapjes normaal gaan worden en social distancing een norm wordt

20-12-2020, 15:32

Citaat door Aflate:
Niemand kent niemand meer. Iedereen is verdacht. Dat is geen leven man.

Hh Mickey Mouse oefeningen.
ik vind het echt erg.
Ouderen zijn bang voor jongeren geworden enzo ... je ziet het gewoon.

20-12-2020, 18:03

Citaat door Aflate:
Niemand kent niemand meer. Iedereen is verdacht. Dat is geen leven man.

Hh Mickey Mouse oefeningen.
vooral ouderen zijn doodsbang.

Er kwam hier een Opa Hakeem Dayouth.

Hij iszo bang dat hij zelfs bang is voor een internet virus