Bekijk volle/desktop versie : echt erg man



19-12-2020, 22:40
zoete trek, kan het niet houden bij een beetje, kut man.
kan niks vinden van weinig suiker en weinig calorieen.
ik blijf hangen bij 93,4kg

wat eten jullie als je snoept?
kom niet aan met fruit want dat werkt niet

19-12-2020, 22:46


Drink water en als je echt trek krijgt pak een stuk komkommer.

19-12-2020, 22:47
ik zat hier aan te denken

http://https://www.ah.nl/producten/product/wi168736/cereal-tablet-hazelnoot-maltitol

19-12-2020, 22:48
Gewoon slapen

19-12-2020, 22:48



Citaat door pads:
Drink water en als je echt trek krijgt pak een stuk komkommer.
doe normaal dat werkt
niet! je moet wat hebben, niet elke dag, maar paar keer per week

19-12-2020, 22:48
Mohaal, ben je verslaafd aan ongezonde suikers? Zo ja, dan moet je eerst afkicken. Sowieso in verband met je aandoening is het ook heel gevaarlijk.

19-12-2020, 22:49

Citaat door duavoormohaal:
doe normaal dat werkt
niet! je moet wat hebben, niet elke dag, maar paar keer per week
Het werkt echt, veel drinken en anders gezonde dingen pakken. Of natuurlijk slapen.

19-12-2020, 22:49

Citaat door Sterrenkunde.:
Gewoon slapen
gedraag je gewoon een keer, wat loop je de bitch uit te hangen!

19-12-2020, 22:50

Citaat door pads:
Mohaal, ben je verslaafd aan ongezonde suikers? Zo ja, dan moet je eerst afkicken. Sowieso in verband met je aandoening is het ook heel gevaarlijk.
ik ben inderdaad beetje verslaafd, heb niet elke dag trek erin maar wel regelmatig, heb je gezien wat ik had geplaats?

19-12-2020, 22:51

Citaat door pads:
Het werkt echt, veel drinken en anders gezonde dingen pakken. Of natuurlijk slapen.
ik maak
me zorgen om morgen namelijk als ik weer die trek heb, ik moet afvallen

19-12-2020, 22:52

Citaat door duavoormohaal:
ik ben inderdaad beetje verslaafd, heb niet elke dag trek erin maar wel regelmatig, heb je gezien wat ik had geplaats?
Dan moet je hieraan werken, zodra je stopt met slechte suikers val je ook af. Je ervaart pieken door je verslaving. Bouw het geleidelijk af. Bedoel je foto?

19-12-2020, 22:54

Citaat door pads:
Dan moet je hieraan werken, zodra je stopt met slechte suikers val je ook af. Je ervaart pieken door je verslaving. Bouw het geleidelijk af. Bedoel je foto?
doe ik ook maar het werkt niet. het is een koopverslaving
druk op die link dat is alterntief, alleen diaree is erg..

19-12-2020, 23:04



Citaat door duavoormohaal:
doe ik ook maar het werkt niet. het is een koopverslaving
druk op die link dat is alterntief, alleen diaree is erg..
Hoe lang heb je het langst ooit slechte suikers vermeden? Na een poosje ben je namelijk afgekickt en is er geen behoefte meer. Afvallen lukt door gezond te eten, met mate (kleinere porties) en flink bewegen. Drink ook paar liter water, is ook goed voor je waarden.

19-12-2020, 23:04
Ga even een kijkje nemen!

19-12-2020, 23:07

Citaat door pads:
Hoe lang heb je het langst ooit slechte suikers vermeden? Na een poosje ben je namelijk afgekickt en is er geen behoefte meer. Afvallen lukt door gezond te eten, met mate (kleinere porties) en flink bewegen. Drink ook paar liter water, is ook goed voor je waarden.

soms een maand maar dan alleen zoetstof, nu twee weken geen chocolade maar wel frisdrank en zo, ben 4 kg aangekomen,ik ga nu weer
opletten en ja als ik chocolade wil eten dan eet ik wel die cereal gewoon safi.. is enige oplossing