Bekijk volle/desktop versie : Help! Problemen met toetsenbord...



08-03-2003, 19:03
Sommige leestekens op mijn toetsenbord zijn verwisseld...hoe kan dit (ik kan de vraagteken niet vinden)...en hoe los je het op..

Help me please...

08-03-2003, 19:05


ja dat had ik eerst ook, maar toen had me broertje het gemaakt
maar ik weet niet hoe

08-03-2003, 19:05
Niemand die het weet

08-03-2003, 19:09

Citaat:
Origineel gepost door doenja_18
iwa jah daaar hebben we nu wat aan

iwa sorry hoor ik wou gewoon ook mijn ervaringen vertellen










08-03-2003, 19:09


Links naast je Shift misschien

08-03-2003, 19:12
Het WAS weer normaal en nu is het weer raar....damn...ik snap er niX meer van.

Ennuh Corleone, nee, dat is het niet. Voortaan met beter advies komen ja!!

08-03-2003, 19:19
je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes

08-03-2003, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door tangertjey
je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes
Ik heb de PC opnieuw opgestart, dus het probleem is gelukkig verholpen

Bedankt voor alle hulp!

08-03-2003, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door tangertjey
je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes
Juistem.. Kwilde net antwoorden..


Khad het ook een keer meegemaakt.. !!.. erggggggggg.. Irri..

08-03-2003, 19:20
Onderaan bij de taakbalk vind je als het goed is logootje van een toetsenbord. Hier moet je op klikken. Die moet je als het nodig is instellen op “Verenigde Staten (internationaal)”. Hij staat nu waarschijnlijk op “Nederlands (Nederland)” (of een ander toetsenbordoptie). Waardoor vraagtekens en dergelijke verwisseld worden in andere tekens.

Mij was dit ook eens in het verleden overkomen, zwaar frustrerend , en ik denk dat jij met hetzelfde probleem zit.

Veel succes ermee!

08-03-2003, 19:45
draadloze toetsenbord kopen, net als de mijne en ook draadloze muis vor het geval de poes de muis wilt aanvalln, dan kan de muis alsnog weg rennen