Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Just for you

01-12-2020, 23:36
Lieve lieve mensjes,

Soms is het inderdaad beter om t gene wat jij wilt niet te krijgen.. je zal je vast afvragen maar waarom? Want ik word juist gelukkig als ik het gene krijg dat ik juist zo graag wil.

Ja dat snap ik , maar het ligt anders en ik zal je proberen uit te leggen.. wat de achterliggend gedacht hiervan is.

Eenieder weet dat Allaah zorgvuldig je leven heeft uitgestippeld.. Allaah is ook de enige die ieders intentie kent. Allaah is ook de enige die je toekomst kent en die weet wat er gaat gebeuren. Als je bepaald keuzes neemt of een bepaald pad ingaat. Dus als je iets wilt en je krijgt het niet. Is er een goede reden daarvoor. Die reden weet natuurlijk alleen Allaah. Maar je dient Allaah hierin te vertrouwen , Allah ontneemt je iets alleen als het slecht voor je is! Niet om je te pesten of wat dan ook! Tevens word dit ook in Surah Baqara beschreven "Allah subhanahu wa ta’ala zegt:
"Het kan zijn dat jullie iets haten terwijl het goed is voor jullie.

En het kan zijn dat jullie van iets houden terwijl het slecht is voor jullie. En Allah weet terwijl jullie niet weten.” (Soerah Al-Baqarah 2:216)Dit is een vers die zoveel zegt "Allaah weet terwijl jullie niet weten!"

Alleen Allaah weet wat zich in harten bevind, Alleen Allaah kent de intenties van iedereen! Dus als Allaah jouw iets ontneemt of jouw t gene waar je naar vraagt krijg je niet!
Dan is hier een goed reden voor , Allaah behoed jouw juist om je niet te geven wat jij wilt!
Want alleen Allaah weet of het voor je is!