Bekijk volle/desktop versie : Nador: Bewaker basisschool gearresteerd voor verkrachting 5 leerlingen



Pagina's : [1] 2 3 4

25-11-2020, 18:53
Een bewaker van een basisschool in Nador is onlangs gearresteerd voor de vermeende verkrachting van vijf minderjarige leerlingen





Dat meldt de mensenrechtenorganisatie 'Touche pas à Mon Enfant' (Handen af van mijn kind).


Volgens NGO-coördinator Mohamed Tayeb Bouchiba is de medewerker opgepakt en "loopt het het onderzoek nog", meldt nieuwsdienst Yabiladi.

26-11-2020, 22:05


Ik heb even getwijfeld om op dit artikel te reageren, maar ik ben hier niet om de popi jopie uit te hangen dus ik doe het toch.
Met het risico natuurlijk beschuldigd te worden van over de ruggen van slachtoffers om een punt te maken.
Het is niet anders, maar het staat natuurlijk buiten kijf dat het voor de slachtoffers verschrikkelijk is.

Maar ja, toch weer opmerkelijk dat niemand hier op reageert.
Benieuwd hoeveel pagina's dit draadje al had gehad, als het in Nederland of een ander westers land was gebeurd.

26-11-2020, 22:14

Citaat door MikeH:
Ik heb even getwijfeld om op dit artikel te reageren, maar ik ben hier niet om de popi jopie uit te hangen dus ik doe het toch.
Met het risico natuurlijk beschuldigd te worden van over de ruggen van slachtoffers om een punt te maken.
Het is niet anders, maar het staat natuurlijk buiten kijf dat het voor de slachtoffers verschrikkelijk is.

Maar ja, toch weer opmerkelijk dat niemand hier op reageert.
Benieuwd hoeveel pagina's dit draadje al had gehad, als het in Nederland of een ander westers land was gebeurd.
je hebt gelijk.

Verschil is wel in deze. Als pedofiel zijnde in een marokkaanse gevangenis staat gelijk aan hel.

In NL krijg je een betaalde baan bij de lokale speeltuin

26-11-2020, 23:19

Citaat door RedBull:
je hebt gelijk.

Verschil is wel in deze. Als pedofiel zijnde in een marokkaanse gevangenis staat gelijk aan hel.

In NL krijg je een betaalde baan bij de lokale speeltuin
Tikje overdreven wat je zegt, maar je kunt best vinden dat de straffen hier te laag zijn.
Snap ik en denk ik vaak zelf ook wel,

Maar dat is een andere kwestie dan dat Nederland een land is waar zoveel meer pedo's zouden zijn, wat sommige leden hier graag willen beweren.

27-11-2020, 00:08


Doodstraf ... simpel


27-11-2020, 00:53

Citaat door Aflate:
Zo iemand moeten ze geven aan de ouders van de kinderen. Die gaat het niet makkelijk krijgen in de gevangenis.

Maar als iemand denkt dat wij Marokkanen het niet erg vinden dat een Marokkaanse man zoiets doet bij Marokkaanse kinderen dan vergist die zich heel erg.
Nee dat denk ik totaal niet.
Ik denk/weet dat het veel makkelijker is die andere groep te wijzen op elementen/mensen die niet deugen en te zwijgen over de eigen groep, maar iemand met ruggengraat doet beide.

27-11-2020, 01:59

Citaat door MikeH:
Ik heb even getwijfeld om op dit artikel te reageren, maar ik ben hier niet om de popi jopie uit te hangen dus ik doe het toch.
Met het risico natuurlijk beschuldigd te worden van over de ruggen van slachtoffers om een punt te maken.
Het is niet anders, maar het staat natuurlijk buiten kijf dat het voor de slachtoffers verschrikkelijk is.

Maar ja, toch weer opmerkelijk dat niemand hier op reageert.
Benieuwd hoeveel pagina's dit draadje al had gehad, als het in Nederland of een ander westers land was gebeurd.
ook meneer DEMO hoor je hier niks over,

er staat ook niks over in arifnews,

volgens mij snap je waarom niemand hier op reageert , als het ergens anders was dan nador of alhociema komen ze allen hun gal uitspuwen .

27-11-2020, 08:12

Citaat door T-Bone:
ook meneer DEMO hoor je hier niks over,

er staat ook niks over in arifnews,

volgens mij snap je waarom niemand hier op reageert , als het ergens anders was dan nador of alhociema komen ze allen hun gal uitspuwen .
dat is de grootste hypocriet van marokko.nl

De turken zijn tegen de marokkaanse sahara en nog steeds baffen die kk mafklappers erdogan door

Gewoon opruimen en de-naturaliseren, opgerot ermee. Khawana.

Marokko.nl redactie is daar ook heel opvallend stil over



Voor de rest blijf je een dayouth

27-11-2020, 09:11
Dit zouden ze wereldwijd moeten doen! Lees artikel uit 2017, weet niet hoever ze zijn inmiddels


Australië wil het paspoort afnemen van onderdanen die veroordeeld zijn voor pedofilie. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Julie Bishop laten weten. Het land wil daarmee voorkomen dat de pedofielen in het buitenland nieuw onheil aanrichten.

Redactie 30-05-17, 09:21
Laatste update: 06:01
Bron: BELGA
Volgens Bishop reisden alleen vorig jaar al bijna 800 in Australië geregistreerde pedofielen naar het buitenland. De meerderheid, die vaak afzakt naar Aziatische landen, lapte de verplichting aan zijn laars om die reizen vooraf te melden aan de politie. De helft loopt nochtans het risico om te hervallen, aldus de buitenlandminister.

Als de wet er komt - het ontwerp moet nog aan het Australische parlement worden voorgelegd -, gaat het volgens minister van Justitie Michael Keenan om een wereldprimeur. "Geen enkel land heeft zulke strenge maatregelen getroffen om onderdanen te verhinderen naar het buitenland te vertrekken om er kinderen te verkrachten", aldus Keenan. Hij schat dat 20.000 paspoorten in beslag zouden worden genomen van personen die hun straf hebben uitgezeten maar verder in de gaten worden gehouden door het Australische gerecht.

Australië is de voorbije tijd opgeschrikt door verschillende pedofiliezaken in het buitenland. Zo werd de 70-jarige Robert Andrew Fiddes Ellis in oktober vorig jaar in Bali veroordeeld tot 15 jaar gevangenisstraf wegens seksuele agressie tegen elf meisjes en adolescenten

27-11-2020, 09:25
Een nieuwe wet in Australië bepaalt dat pedofielen niet zomaar het land mogen verlaten. Een veroordeelde pedofiel die vandaag op Sydney Airport het vliegtuig wilde nemen, werd als eerste tegengehouden.

ANP/ Annick van der Peet 13-12-17, 11:31
43
Voor zover bekend is Australië het eerste land ter wereld dat de bewegingsvrijheid van pedofielen aan banden legt, schrijven media. Het land telt 20.000 geregistreerde pedofielen, waarvan er 800 elk jaar het land verlaten. Veertig procent van hen laat dit niet weten aan de autoriteiten.

De overheid wil met de wet voorkomen dat pedofielen naar bestemmingen als Thailand, Maleisië en het Indonesische eiland Bali reizen voor seks met kinderen. Vanuit Australië zijn er veel goedkope vluchten naar die bestemmingen en kinderen worden daar veel minder beschermd.

'Kinderverkrachtvakanties'
Iedere pedofiel die naar het buitenland wil, moet zich voortaan eerst voor toestemming bij de politie melden. Australië wil het sekstoerisme indammen. Senator Derryn Hinch, die zich lang voor reisrestricties voor pedofielen inzette, omschreef de reizen naar Zuidoost-Azië van pedofielen als 'kinderverkrachtingsvakanties'. Hij kondigde meer initiatieven tegen seksmisdrijven aan.

De Amerikaanse overheid nam vorige maand ook al maatregelen om sekstoerisme in te dammen. Veroordeelde pedofielen krijgen daar een aantekening in hun paspoort over hun vergrijp. De maatregel riep veel weerstand op, vooral omdat tieners die elkaar naaktfoto's sturen in sommige staten ook worden aangemerkt als zedendelinquent.

27-11-2020, 09:49
Misselijkmakend en onmenselijk. Kindjes moet je kind laten....

Ik snap werkelijk waar niet waarom zulke mensen bestaan. Verdrietig!

27-11-2020, 10:09
Zijn monsters en verdienen daarom ook geen menselijke behandeling.

27-11-2020, 12:00



Citaat door Redactie:
Een bewaker van een basisschool in Nador is onlangs gearresteerd voor de vermeende verkrachting van vijf minderjarige leerlingen





Dat meldt de mensenrechtenorganisatie 'Touche pas à Mon Enfant' (Handen af van mijn kind).


Volgens NGO-coördinator Mohamed Tayeb Bouchiba is de medewerker opgepakt en "loopt het het onderzoek nog", meldt nieuwsdienst Yabiladi.
Tja het zijn geen arabs dus niet nieuwswaardig voor de extremistische azulis op de forum .Demo fires krimmos drow zijn natuurlijk nergens te bekennen op de topic.

27-11-2020, 17:17

Citaat door Aflate:
Ok. Was niet persoonlijk naar jou gericht, maar meer algemeen. Alhoewel jou comment wel de aanleiding daarvoor was.

Mensen houden er niet van om de vuile was buiten te hangen. Dat wil niet zeggen dat er binnenskamers niet wat aan gedaan wordt. Geldt voor alle volkeren.
Ja het principe snap ik.
Alleen andere volkeren daarvoor veroordelen, maar het zelf ook niet doen, wat vele hier doen is hypocriet.

27-11-2020, 17:28

Citaat door Aflate:
Is zoiets als dat de westerlingen keihard zijn tegen terrorisme (met recht) en daarbij ook tegen de rest van de moslims trappen. Maar hetzelfde niet doen wanneer het een westerling is (verward) of wanneer er wordt gezegd dat de grootste dreiging recht-extremisme is. Zoiets.
Die mensen heb ik ook een hekel aan en zal ik daar op aanspreken.

Pagina's : [1] 2 3 4