Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw ben je al die corona maatregelen ook helemaal zat ?!

24-11-2020, 15:04
... ik ook !
Zo lang opgesloten zitten, is alles behalve leuk ! Daarom wil ik nu rustig aan beginnen om uit mijn sociaal isolement te komen. Ik heb deze maanden goed doorstaan, ondanks alles, AL HAMDO LI LAH ! In deze periode heb ik geleerd hoe belangrijk het is voor een mens om een goede band op te bouwen met zich zelf ! Je eigen beste vriend zijn... ik denk dat dit ook de basis is voor een goede band met je wederhelft, in mijn geval is dat een vrouw, omdat ik man ben. Die hoop ik hier te vinden, IN SHA ALLAH !

24-11-2020, 15:26

inshAllah upp

24-11-2020, 15:44
Goede zelfreflectie up voor jou. Heb je nog wensen en wat heb jij haar te bieden, behalve thuis zitten ...

24-11-2020, 16:44

Citaat door Werk123:
Goede zelfreflectie up voor jou. Heb je nog wensen en wat heb jij haar te bieden, behalve thuis zitten ...
dit vind ik echt jammer.
waarom maak je zo een kwetsende opmerking?
is gewoon een regelrechte sneer?

24-11-2020, 21:25

Citaat door Werk123:

Cheap shot van je. En wat heb jij gedaan al die corona maanden? Zeker een shisha kolen verzameling begonnen aangezien je niet meer in lounges aan de shisha kan lurken.

25-11-2020, 11:02
Haha

25-11-2020, 16:57
Uhh bedoelde thuis zitten ivm thuiswerken... welke sneer bedoelen jullie?

Iedereen zit thuis door corona... althans iedereem die ik ken...

Negatieve mindset weer en nog steeds geen toelichting voor de dames die zouden willen reageren...

25-11-2020, 17:04
Wat ik heb gedaan, nog beter kunnen koken... harder trainen, boeken lezen, vanuit huis werken helaas..... vond op kantoor werken zo leuk met de meiden... altijd samen lunchen...post hbo studie gestart, orienteren op andere functies, als ik klaar ben met deze opleiding, veel bezoek ontvangen... op vakantie geweest... bruiloften geweest... toen de horeca weer open was, bewust ander soort eten geprobeerd , denk aan thais, vietnamees etc en dat weer zelf thuis proberen te maken... haar maskers, gezichtsmaskers, vriendinnen en fam leden helpen bij het opstellen van hun cv, mentale support bieden aan mijn sociale netwerk als ze er even doorheen zaten, mijn allerliefste ouders daar waar mogelijk ondersteunen, geldinzamelem voor de behoeftigen in Marokko, kleinschalig... alleen mijn eigen netwerk, huis nog harder geschrobt en marie kondo style spullen weggooien, orienteren voor nieuwe wooninrichting, actief op zoek naar een nieuwe woning voor mezelf.

Sisha nee... ben anti genotsmiddelen. Heb een gezondlichaam en dat wil ik graag zo houden...

Dus negatief..... geinterperteerde opmerking ongegrond!

M.nl voor de verveling....

25-11-2020, 17:07

Citaat door Chipsboy:
dit vind ik echt jammer.
waarom maak je zo een kwetsende opmerking?
is gewoon een regelrechte sneer?
Werk123 kennende heeft ze het helemaal niet negatief bedoeld. Het is maar net hoe jij het interpreteert. Iedereen zat en merendeel zit nog steeds gewoon thuis.

25-11-2020, 17:08

Citaat door Werk123:
Uhh bedoelde thuis zitten ivm thuiswerken... welke sneer bedoelen jullie?

Iedereen zit thuis door corona... althans iedereem die ik ken...

Negatieve mindset weer en nog steeds geen toelichting voor de dames die zouden willen reageren...
Voor mij was je boodschap nochtans duidelijk.

25-11-2020, 18:11
Rare reactie. Wordt het je allemaal te veel?

25-11-2020, 19:31
wat een gezeik allemaal of je nou thuis uit je neus zit te vreten of op je werk
wat boeit ons dat allemaal iedere hun eigen leven

25-11-2020, 23:24

Citaat door Queen_du_bled:
Werk123 kennende heeft ze het helemaal niet negatief bedoeld. Het is maar net hoe jij het interpreteert. Iedereen zat en merendeel zit nog steeds gewoon thuis.
Thanks girl! Ja bedoelde t oprecht lief...

27-11-2020, 16:32
ik begon over iets, en dan opeens gaat het over iets heel anders, haha!

27-11-2020, 17:01
Dus deze man is schizofreen.... check zijn vorige post: http://https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5756183