Bekijk volle/desktop versie : Hypocriete boycot Franrkijk



Pagina's : [1] 2

26-10-2020, 10:31
Ironisch hoe 3iyasha Franse producten en Frankrijk willen boycotten. Jullie zijn gek dat je nog de Marokkaanse (lees; Franse) vlag dragen. Je zou je schamen als je eens de geschiedenis van die vlag echt kent. Dat is een Franse vlag bedacht en ontwikkelt door koloniale Fransen. als je de echte verhaal en geschiedenis van die vlag zou kennen zou je jezelf niet eens meer aankijken in een spiegel. Wordt wakker

26-10-2020, 11:02


om azoulies te pesten dragen wij deze vlag in onze hart

26-10-2020, 11:09

Citaat door Gizou020:
om azoulies te pesten dragen wij deze vlag in onze hart
Oftewel Imhotep Frankrijk goed bevredigen. Wist je dat elke keer dat je die vlag draagt, jij Frankrijk een hoogtepunt bezorgd

26-10-2020, 11:22

Citaat door Koppen:
Dat geldt ook voor je Byzantijnse gaylord vlag. Je moet vooral niet in de spiegel kijken. Döner kebab met alles erop.
O nee hoor, de vlag van de Rif Republiek is bloed voor gevloeit. Straalt power, vrijheid en souveraniteit uit. Dat is de enige echte vlag zonder inmenging van buitenlandse machten bedacht. Dat is een pure creatie, design, product, idee van de oorspronkelijke bewoners zonder buitenlandse inmenging. Integenstelling tot de Frans-Marokkaanse vlag

26-10-2020, 11:25



Citaat door Koppen:
Speak for yourself
ik spreek voor de marokkanen waar spreek jij voor

26-10-2020, 11:26

Citaat door Koppen:
Ik ben van de zwarte vlaggen en zouden jou vlag verbranden samen met de Marokkaanse vlag. Je bent poep en je vlag ook.
Nee wij doen niet ISIS sympathisanten. Wij staan inderdaad niet op 1 lijn. Ik ga voor beschaving en menselijkheid waar jij voor barbaars en scheldwoorden gaat. Dat is niet wat de Islam ons leert maar wat Arabieren ons leren. Zolang jij die Arabische dicator mentaliteit hebt zal je niet slagen net als dat hele Arabische hoopje stront die iedereen oproept zichzelf op te blazen.

26-10-2020, 11:32

Citaat door Krimmos:
Oftewel Imhotep Frankrijk goed bevredigen. Wist je dat elke keer dat je die vlag draagt, jij Frankrijk een hoogtepunt bezorgd
ga spelen niemand trapt meer in jullie onzin
de marokkaanse vlag is rood en zal die kleur dragen
jij mag wapperen met die regenboog vlag of anders het vlaggetje met een david ster erop
azoulies zullen nooit voet zetten op marokkaanse territorium, you know why....lees mijn ot

26-10-2020, 11:35

Citaat door Koppen:
Arabieren hebben je moeder bevrijd van Rum.

Daarna waren jullie 800 jaar baas in Andalusië waar men een beschaving was.
Op zee waren jullie ook de baas.

Jij vergeet wie je bent.

Ik zou geen beschaving willen met jouw gedachtegoed. Op de brandstapel ermee.
arabieren hebben ons bevrijd van Rum.. Zijn de Arabieren zoveel beter dan...? Jij moet je onderzoek gaan doen grote vriend naar de gruwelen die Arabieren hebben aangericht aan jouw voorouders. Dan ga je heel anders klinken met je zwarte vlag en brandstapel. Islam heeft nooit gezegd dat iedereen Arabisch moet zijn of worden. Ieder zijn eigen cultuur en tradities onder 1 grote Islamitische natie. Jouw manier van denken is van de Arabische dictatuur die onze voorouders werd opgedrongen.. Verlos jezelf ervan want jij hebt duidelijk je geschiedenislessen gemist

26-10-2020, 11:37

Citaat door Gizou020:
ga spelen niemand trapt meer in jullie onzin
de marokkaanse vlag is rood en zal die kleur dragen
jij mag wapperen met die regenboog vlag of anders het vlaggetje met een david ster erop
azoulies zullen nooit voet zetten op marokkaanse territorium, you know why....lees mijn ot
ga toch zelf spelen met je Frans-Marokkaans vlag. Wij zullen blijven wapperen en altijd weerstand bieden tegen de onderdrukkers en bestrijders van Islam en identiteit. Er zal een tijd komen dat een pentagram nog enkel zal staan voor ketters

26-10-2020, 11:48

Citaat door Koppen:
Ik zeg dat iedereen zich moet verenigen onder tawheed en nationalistische getrouw trek niet gewenst is.
Jij denkt in stammen begrippen terwijl ik denk dat iedereen gelijk is. Of jij aggeert je tegen de Islam dan niet je dat zeggen en niet gaan verschuilen achter je haat voor Arabieren.

Hoe heet jij als ik vragen mag? Heb je een kaffer naam of een Islamitische naam?
Ik heb een islamitsche naam en Al hamdoulilah Moslim en Allah Swt is mijn getuigen op de dag. Ik denk niet in stammen maar wat de Koran ons heeft geleerd en gezegd. Namelijk dat iedereen zo is geschapen met eigen cultuur en traditie maar wel de enige echte God aanbeden hoort te worden. Als we allemaal Arabisch zouden moeten praten had Allah swt daar allang voor gezorgd. Daar heeft Hij niemand voor nodig noch jou, noch ik en noch een Profeet. De Profeet saw is er om de Islam te verspreiden en niet om te koloniseren

26-10-2020, 11:51

Citaat door Koppen:
Marokkaanse vlag is niet rood noch groen.

Alaoui dynastie vlaggen heeft niks met Marokko te maken. Eerder met de kabbalah.
nogmaals die leugens van jullie zijn allang achterhaald
er zijn talloze onderzoeken gweest en al sinds almuw7idun is de marokkaanse vlag rood tot op de dag van vandaag
dat mislukte regenboog vlaggetje die ene met een davidster heeft niets maar dan ook niet met marokko te maken

26-10-2020, 11:52

Citaat door Krimmos:
ga toch zelf spelen met je Frans-Marokkaans vlag. Wij zullen blijven wapperen en altijd weerstand bieden tegen de onderdrukkers en bestrijders van Islam en identiteit. Er zal een tijd komen dat een pentagram nog enkel zal staan voor ketters
jullie zijn gedoemd om te mislukken , altijd een slaafje van je meester zijn
lees mijn ot dan weet je ook waarom

26-10-2020, 12:08


STOP NU EENS MET ELKAAR STOKKEN IN DE WIELEN TE STEKEN YA SUNNI, SHIA, SALAFI, EN WELKE STROMING DAN NOG !!!!!!!!!!
EN STOP MET SCHELDEN NAAR ELKAAR TOE !!!!!!!!!! ZE ZAAIEN VERDEELDHEID TUSSEN JULLIE !!!!!!!! WE MOETEN ALLEMAAL SAMENSPANNEN,
SAOEDI, TURKIJE, IRAN, SOENNI, SHIA. JA IEDEREEN DIE ZICH MOSLIM NOEMT !!!!!!!
ALLEEN ZO ZULLEN ZE ONS NIET MEER VERNEDEREN !!!!!!!!! MEKAAR UITSCHELDEN HELPT ECHT NIEEEEET !!!!!!!

Voila, ik heb mijn gal uitgespuwd!
en nu verder met orde van de dag

26-10-2020, 12:55

Citaat door Gizou020:
jullie zijn gedoemd om te mislukken , altijd een slaafje van je meester zijn
lees mijn ot dan weet je ook waarom
Nogmaals een slaaf zijn kost niks. daarom kies jij daarvoor. Slaven hebben altijd de laagste rang bekleed. Vrijheid is wat offers kost. En nogmaals de Arab is al mislukt. Dat is inmiddels een feit toen jij paar weken terug liep te janken toen Arabs de banden met Israel normaliseerden. Het wordt steeds moeilijker voor jullie om in verdediging te gaan... De mantel is eraf

26-10-2020, 13:50

Citaat door ACHELHIE:
STOP NU EENS MET ELKAAR STOKKEN IN DE WIELEN TE STEKEN YA SUNNI, SHIA, SALAFI, EN WELKE STROMING DAN NOG !!!!!!!!!!
EN STOP MET SCHELDEN NAAR ELKAAR TOE !!!!!!!!!! ZE ZAAIEN VERDEELDHEID TUSSEN JULLIE !!!!!!!! WE MOETEN ALLEMAAL SAMENSPANNEN,
SAOEDI, TURKIJE, IRAN, SOENNI, SHIA. JA IEDEREEN DIE ZICH MOSLIM NOEMT !!!!!!!
ALLEEN ZO ZULLEN ZE ONS NIET MEER VERNEDEREN !!!!!!!!! MEKAAR UITSCHELDEN HELPT ECHT NIEEEEET !!!!!!!

Voila, ik heb mijn gal uitgespuwd!
en nu verder met orde van de dag


Hoe wil je dat Allah jouw de overwinning schenkt terwijl je eenheid wil met groepen die shirk plegen en takfir doen op de sahaba .

Je zult juist meer vernederd worden.

Pagina's : [1] 2