Bekijk volle/desktop versie : appel azijn



12-10-2020, 22:25
meng ik met een fles cola zero, ik vind het lekker en het is gezond, maar heb nu ineens wel buikpijn ervan
ik hoop dat ik ga afvallen

12-10-2020, 22:40


Als je er buikpijn van krijgt, is het volgens mij geen goed teken?

12-10-2020, 22:44

Citaat door Gentle_Woman:
Als je er buikpijn van krijgt, is het volgens mij geen goed teken?
de buikpijn is een beetje
weg, ik neem zo weer een glas, een kameraat van mij zweerde erbij puur appel cider azijn, aangezien ik het lekker vind, dacht ik
vandaag ineens ik ga het mengen, zuur met zuur en bubbels is wel lekker, en ja hoor valt gewoon te drinken. als het je stofwisseling
versnelt dan beter want ben voorlipig twee weken thuis ivm corona op een andere afdeling van werk.
en ik doe echt alles om onder de 91kg te komen. en het is echt niet vies wollah. maar wel lief van je dat je mee denkt

12-10-2020, 22:48

Citaat door duavoormohaal:
de buikpijn is een beetje
weg, ik neem zo weer een glas, een kameraat van mij zweerde erbij puur appel cider azijn, aangezien ik het lekker vind, dacht ik
vandaag ineens ik ga het mengen, zuur met zuur en bubbels is wel lekker, en ja hoor valt gewoon te drinken. als het je stofwisseling
versnelt dan beter want ben voorlipig twee weken thuis ivm corona op een andere afdeling van werk.
en ik doe echt alles om onder de 91kg te komen. en het is echt niet vies wollah. maar wel lief van je dat je mee denkt
Ja appelazijn alleen helpt om af te vallen, heb ik ook gelezen.

Maar het mengen met andere frisdrank?

Ik zou trouwens alles met zoetstoffen vermijden. Had heeeeeeeeeeeel lang geleden een laboratorium-practicum waar 1 van de onderwijzers ons vertelde over alle gevaren van aspartaam en dergelijke zoetstoffen (zouden zeer kankerverwekkend zijn).

Dus sinds die tijd vermijd ik alles met zoetstoffen, dan heb ik nog liever suiker!

12-10-2020, 22:53


op dit moment heb ik niets anders voor in de plaats
groene ijsthee maar ik drink dan 4,5 liter per dag max
moet ik elke dag, 3 pakken schauwen of min 2
en wat het met kost, en ga ik nooit afvallen
dieetist zei er niks over dus misschien is het onzin