Bekijk volle/desktop versie : Mijzelf verboden verliefd te worden!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-05-2005, 15:12
Ik heb een deal gesloten met mezelf..
Ik heb besloten niet verliefd te worden, totdat ik zie wat een jongen mij kan bieden in de toekomst. Als ik naar een jongen kijk, kijk ik naar waar hij mij zal brengen in de toekomst, wat hij mij kan bieden, (want ik heb ook genoeg te bieden, ben niet een meid die je zo 1,2,3 kan vinden).

TOEKOMST en dan de liefde.... als ik zie dat hij mij een toekomst kan bieden met islam en geen zorgen dan PAS word ik VERLIEFD

24-05-2005, 15:16


Hahaaa this sounds really familair

Helaas gaat alles niet zoals je wilt

24-05-2005, 15:16

Citaat door xHighClassLady:
Ik heb een deal gesloten met mezelf..
Ik heb besloten niet verliefd te worden, totdat ik zie wat een jongen mij kan bieden in de toekomst. Als ik naar een jongen kijk, kijk ik naar waar hij mij zal brengen in de toekomst, wat hij mij kan bieden, (want ik heb ook genoeg te bieden, ben niet een meid die je zo 1,2,3 kan vinden).

TOEKOMST en dan de liefde.... als ik zie dat hij mij een toekomst kan bieden met islam en geen zorgen dan PAS word ik VERLIEFD
Hey meid wat is er gebeurd!!!

24-05-2005, 15:17

Citaat door xHighClassLady:
Ik heb een deal gesloten met mezelf..
Ik heb besloten niet verliefd te worden, totdat ik zie wat een jongen mij kan bieden in de toekomst. Als ik naar een jongen kijk, kijk ik naar waar hij mij zal brengen in de toekomst, wat hij mij kan bieden, (want ik heb ook genoeg te bieden, ben niet een meid die je zo 1,2,3 kan vinden).

TOEKOMST en dan de liefde.... als ik zie dat hij mij een toekomst kan bieden met islam en geen zorgen dan PAS word ik VERLIEFD
laten we hopen dat het ook echt zo uitkomt

24-05-2005, 15:17



Citaat door Questions:
Hahaaa this sounds really familair

Helaas gaat alles niet zoals je wilt
Soms niet nee, maar mijn wil is erg sterk

24-05-2005, 15:19
Belofte maakt schuld ( al is het eentje naar jezelf toe )

Suc6

MvG,
Blue

24-05-2005, 15:22
1 ding Ik heb me lesje geleerd GA FOR REAL LOVE en zet die FOCKING TROTS EEN BEETJE OPZIJ....het gaat er niet om wat die jongen precies te bieden heeft...
Zijn OPRECHTE HART is genoeg en dan moeten jullie er 'SAMEN' uit zien te komen.

Dat is echte liefde samen MOEILIJKE en MAKKELIJKE tijden doorstaan...

En dan net zo verliefd zijn als dat ENE MAGISCHE MOMENT



24-05-2005, 15:27

Citaat door xHighClassLady:
Soms niet nee, maar mijn wil is erg sterk
Dat kan wel zo zijn, maar stel je eens voor....
Je leert een man kennen, hij lijkt helemaal geknipt voor je, hij belooft je mooie dingen en is erg serieus. Een fantastische toekomst...je wordt na een paar maanden verliefd.
Ineens!!! Is hij zomaar uit je leven verdwenen, waar hij is weet je niet, ook is hij niet te bereiken.

Tjah wat doe je dan? Je bent diep teleurgesteld en erg sad....

This happened to me en ik was ook net zo vastberaden als jou.


24-05-2005, 15:28

Citaat door FASHIONATA:
1 ding Ik heb me lesje geleerd GA FOR REAL LOVE en zet die FOCKING TROTS EEN BEETJE OPZIJ....het gaat er niet om wat die jongen precies te bieden heeft...
Zijn OPRECHTE HART is genoeg en dan moeten jullie er 'SAMEN' uit zien te komen.

Dat is echte liefde samen MOEILIJKE en MAKKELIJKE tijden doorstaan...

En dan net zo verliefd zijn als dat ENE MAGISCHE MOMENT


TUURLIJK iemand met een oprechte hart, dat is wat ik duidelijk probeer te maken. Niet eentje die zijn leven vergooit aan zijn luiheid iemand die niks in zijn toekomst probeert te bereiken. Het gaat wel om wat iemand te bieden heeft, en daar bedoel ik niet mee wat iemand materialisties te bieden heeft!!

24-05-2005, 15:32

Citaat door Questions:
Dat kan wel zo zijn, maar stel je eens voor....
Je leert een man kennen, hij lijkt helemaal geknipt voor je, hij belooft je mooie dingen en is erg serieus. Een fantastische toekomst...je wordt na een paar maanden verliefd.
Ineens!!! Is hij zomaar uit je leven verdwenen, waar hij is weet je niet, ook is hij niet te bereiken.

Tjah wat doe je dan? Je bent diep teleurgesteld en erg sad....

This happened to me en ik was ook net zo vastberaden als jou.

Ten eerste het spijt me voor je Ten tweede jij bent mij niet, dus je weet niet hoe vastberaden ik ben, ik heb genoeg dingen gezien en geleerd. Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden, maar nee ik ben niet van gister. En als je zo verliefd was op deze jongeman en je hebt niks verkeerds met hem gedaan, dan is er niks aan de hand. Maar als je het zover laat komen dat je jezelf niet onder controle kan houden... tja dan ..

24-05-2005, 15:32

Citaat door Questions:
Dat kan wel zo zijn, maar stel je eens voor....
Je leert een man kennen, hij lijkt helemaal geknipt voor je, hij belooft je mooie dingen en is erg serieus. Een fantastische toekomst...je wordt na een paar maanden verliefd.
Ineens!!! Is hij zomaar uit je leven verdwenen, waar hij is weet je niet, ook is hij niet te bereiken.

Tjah wat doe je dan? Je bent diep teleurgesteld en erg sad....

This happened to me en ik was ook net zo vastberaden als jou.

Dat is echt erg meid...dat soort mannen mogen de brandstapel op!

24-05-2005, 15:34
bedoel je niet meer: all the money I want to spend en then the love will come (for that money)..?

24-05-2005, 15:35



Citaat door xHighClassLady:
Ten eerste het spijt me voor je Ten tweede jij bent mij niet, dus je weet niet hoe vastberaden ik ben, ik heb genoeg dingen gezien en geleerd. Mensen zijn zo makkelijk voor de gek te houden, maar nee ik ben niet van gister. En als je zo verliefd was op deze jongeman en je hebt niks verkeerds met hem gedaan, dan is er niks aan de hand. Maar als je het zover laat komen dat je jezelf niet onder controle kan houden... tja dan ..
True ik ken je niet en ins'Allah zal je zo vastberaden blijven.
Hamdoelilah heb ik niets verkeerds gedaan, ik wilde dat het allemaal op een halal manier zou gaan. Maar toch doet het pijn
Hij was de 1e en gelijk ook de laatste voor nu...
Ik heb mezelf beloofd om pas open te staan voor andere mannen als ik klaar ben met mijn studie.

24-05-2005, 15:48

Citaat door Questions:
True ik ken je niet en ins'Allah zal je zo vastberaden blijven.
Hamdoelilah heb ik niets verkeerds gedaan, ik wilde dat het allemaal op een halal manier zou gaan. Maar toch doet het pijn
Hij was de 1e en gelijk ook de laatste voor nu...
Ik heb mezelf beloofd om pas open te staan voor andere mannen als ik klaar ben met mijn studie.
Ik begrijp je heel goed! Deze man was niet jou Mektab en je moet het zo zien misschien is het zo wel beter, want hij is jou toch niet waard. Kijk alleen maar wat hij jou heeft aangedaan, je verdient beter!!!

24-05-2005, 15:49

Citaat door La_Cosa_Nostra:
bedoel je niet meer: all the money I want to spend en then the love will come (for that money)..?
Wie heeft het hier over geld ??

Money can't by trust and love BOY..!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5