Bekijk volle/desktop versie : moheem dua doen dus



09-09-2020, 23:28
wat nog meer wil je stabiel worden in je deen.
en het lezen van de koran.
en het gebed doen
en vasten.
is er nog meer wat ik kan doen?

09-09-2020, 23:41


Actie ondernemen.

Je kan beter kleine stapjes nemen en opbouwen. Als je te veel hooi op je vork gaat nemen ga je er even snel mee stoppen als je begonnen bent. Traag maar gestaag!

09-09-2020, 23:45

Citaat door Zandkoningin:
Actie ondernemen.

Je kan beter kleine stapjes nemen en opbouwen. Als je te veel hooi op je vork gaat nemen ga je er even snel mee stoppen als je begonnen bent. Traag maar gestaag!
Doe ik ook. Ben er mee bezig. Ben er aan toe in me leven. Het heeft plaats in mijn leven. Het kan gewoon. En ik houd aan want ik ben
moslim

09-09-2020, 23:53

Citaat door duavoormohaal:
wat nog meer wil je stabiel worden in je deen.
en het lezen van de koran.
en het gebed doen
en vasten.
is er nog meer wat ik kan doen?
Ga werken, wordt meer onafhankelijker en trouw vervolgens met die meisje bij GGZ.

09-09-2020, 23:58



Citaat door Baybars:
Ga werken, wordt meer onafhankelijker en trouw vervolgens met die meisje bij GGZ.

Ik ga een andere baan fixen, heeft tijd nodig. ik heb hulp er bij. Heb zelf nog niet naar vacatures gekeken. Maar
ik moet even doorbijten ben met een onderzoek bezig vanwege mijn buik. Dus die nieuwe baan mag wachten en bovendien
neem ik niet alles aan. Dat meisje bij ggz? Jah ik zie wat Allah voor me heeft in de toekomst graag tegemoet.
Ik heb een leven opgebouwd en ben maar net gescheiden. Even ruimte voor mezelf. Die baan en trouwen komt heus nog
wel inchallah

10-09-2020, 00:05
Dit vind ik nou een fijne man machallah

[video=youtube;_lFmY2o6Bo4]https://www.youtube.com/watch?v=_lFmY2o6Bo4[/video]

10-09-2020, 00:10

Citaat door duavoormohaal:
Doe ik ook. Ben er mee bezig. Ben er aan toe in me leven. Het heeft plaats in mijn leven. Het kan gewoon. En ik houd aan want ik ben
moslim
Hamdoellilah. Moge Allah 3azza wa jal het voor jou vergemakkelijken en jou standvastig houden!

10-09-2020, 00:12

Citaat door Zandkoningin:
Hamdoellilah. Moge Allah 3azza wa jal het voor jou vergemakkelijken en jou standvastig houden!
wat betekend dihkr?

10-09-2020, 00:15

Citaat door duavoormohaal:
wat betekend dihkr?
Ewa zeg op zijn minst amin ajazadjif an tagsacht

Het gedenken van Allah 3azza wa jal. Je hebt zo een goede app “dua and dikr”. Je hebt dhikr voor zonsopgang en voor zonsondergang. Dat vormt ook een bescherming. Je moet die app downloaden!

10-09-2020, 00:26

Citaat door Zandkoningin:
Ewa zeg op zijn minst amin ajazadjif an tagsacht

Het gedenken van Allah 3azza wa jal. Je hebt zo een goede app “dua and dikr”. Je hebt dhikr voor zonsopgang en voor zonsondergang. Dat vormt ook een bescherming. Je moet die app downloaden!

Amin a qasol sorry. welke app is het, welke logo heeft het, er zijn er zo veel. ik moet echt veel dua doen

10-09-2020, 00:42


De bovenste.

De onderste is voor lezingen enzo!

10-09-2020, 00:43
effe zoeken.