Bekijk volle/desktop versie : Netflix: 11 jarige moslimmeisje moet hoofddoek af kunnen doen om te kunnen Twerken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-08-2020, 07:48
Het is zover! Niemand is meer veilig voor de 'Cancel Culture'. Het is nu de beurt aan de moslims. Het moet volgens Netflix normaal zijn dat 11 jarige meisjes Twerken. Netflix zendt daarom binnenkort een film uit waarin een Senegalees meisje haar hoofddoek af doet om te kunnen twerken. En natuurlijk doet ze dat niet alleen. Het Senegalese meisje wordt vergezeld door een ander 11 jarige Arabisch meisje.

Gelukkig is er veel Heisa ontstaan:

Netflix has removed a promotional image which showed girls posing in skimpy outfits in a new film called Cuties.

The poster for the French drama, along with a trailer, had sparked online disapproval and a petition calling for Netflix to drop it.

The award-winning drama follows an 11-year-old who joins a dance group. Its maker says it is meant to tackle the issue of sexualisation of young girls.

Netflix said it was "deeply sorry for the inappropriate artwork".

The streaming giant also said the original poster was not an accurate representation of the film.

Bron

De gewraakte foto:




21-08-2020, 08:51


ze heeft beide keren niet zelf gekozen, niet wanneer een hoofddoek te dragen en niet wanneer het hoofddoek af te zetten.. beiden keren werd er voor haar gekozen..

los hier van.. kindmisbruik is in volle gang in dit soort westers-zionistische industrieën..

21-08-2020, 17:31
“The award-winning drama follows an 11-year-old who joins a dance group. Its maker says it is meant to tackle the issue of sexualisation of young girls.“

Uhumm vooral tackelen door te gaan twerken...

21-08-2020, 17:35
‘The award-winning drama’

Hahah ,zieke wereld gek

21-08-2020, 17:41


Vergif.

21-08-2020, 21:03

Citaat door MIT361:
ze heeft beide keren niet zelf gekozen, niet wanneer een hoofddoek te dragen en niet wanneer het hoofddoek af te zetten.. beiden keren werd er voor haar gekozen..

los hier van.. kindmisbruik is in volle gang in dit soort westers-zionistische industrieën..


Citaat door Amazighsoldier:
“The award-winning drama follows an 11-year-old who joins a dance group. Its maker says it is meant to tackle the issue of sexualisation of young girls.“

Uhumm vooral tackelen door te gaan twerken...


Citaat door FCE:
‘The award-winning drama’

Hahah ,zieke wereld gek


Citaat door Oushen:
Vergif.
Jongens en meisjes, probeer geen neutrale beschrijving van deze film te vinden. Mocht je er per ongeluk tegen eentje aan lopen, lees hem dan niet. Lees geen recensies. Vraag je niet af waarom deze film een prijs kreeg. Vraag je niet af waarom deze film uberhaubt is bedacht en gemaakt. Gewoon, wees gewoon niet nieuwsgierig, probeer niets nieuws te leren. Probeer niet nieuws te weten te komen,

21-08-2020, 21:18

Citaat door OBB:
Jongens en meisjes, probeer geen neutrale beschrijving van deze film te vinden. Mocht je er per ongeluk tegen eentje aan lopen, lees hem dan niet. Lees geen recensies. Vraag je niet af waarom deze film een prijs kreeg. Vraag je niet af waarom deze film uberhaubt is bedacht en gemaakt. Gewoon, wees gewoon niet nieuwsgierig, probeer niets nieuws te leren. Probeer niet nieuws te weten te komen,
Bekijk effe de trailer zou ik zeggen...
Niet stiekem opslaan op je harde schijf

21-08-2020, 22:26
Walgelijk hoe minderjarige zo worden tentoongesteld alsof ze te koop zijn. Kinderen onder de 18 jaar moeten bij wet worden beschermd voor dit soort walgelijke films. Als ze volwassen zijn mogen ze doen en laten wat ze willen. Onze hersenen ontwikkelen zich tot ver in de 20 door. Als ik denk wat ik op 14 jarige leeftijd dacht wel of niet te kunnen dan zou het denk ik niet goed zijn afgelopen omdat je gewoon nog niet beseft wat wel of niet kan. Kinderen moeten geremd worden in bepaalde dingen en mogen daar later zelf over beslissen. Deze film zal veel viespeuken aantrekken als ik de cover alleen al zie.

21-08-2020, 23:06
Gemaakt door en voor pedofielen.

21-08-2020, 23:51
Normaliseren van pedophilie
Walgelijk

21-08-2020, 23:53


De compolgekkies zagen dit allang aankomen

23-08-2020, 17:23
[video=youtube;VrPEVMO_mxo]https://www.youtube.com/watch?v=VrPEVMO_mxo&t=214s[/video]https://www.youtube.com/watch?v=VrPEVMO_mxo&t=214s





Helemaal mee eens jongeman

23-08-2020, 17:57



Citaat door TDM:
Gemaakt door en voor pedofielen.
.

23-08-2020, 18:02
Ik zeg al jaren dat Satanisme een ondergrondse religie is dat al jaren actief is. Maar deze kuffar doen net alsof ik het heb over een paarse olifant.

23-08-2020, 18:12

Citaat door TDM:
Ik zeg al jaren dat Satanisme een ondergrondse religie is dat al jaren actief is. Maar deze kuffar doen net alsof ik het heb over een paarse olifant.
ze zullen eerder toegeven dat er een paarse olifant bestaat dan satanisme

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8