Bekijk volle/desktop versie : Waarom eten zo veel Marokkaanse meisjes vegan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-08-2020, 06:45
Sub7anallah

18-08-2020, 06:52


Om erbij te horen.. kudde schapen

18-08-2020, 08:44
Omdat ze healthy willen zijn. Heel goed van ze.

18-08-2020, 08:59
omdat je een dikke pad bent dikzak met dikke platvoeten

18-08-2020, 09:28


Weinig zijn dat

Echte maroc vrouw is een vlees eter

18-08-2020, 09:53
Omdat ze bedrogen zijn door de leugens dat plant based goed is en animal based slecht en dat wij mensen zogenaamd niet geschapen zijn om vlees te eten. Vegans video’s zoals Game Changers, ziet er mooi uit, professioneel en bekende mensen die daar spreken, en tonen bloedtesten aan etc en weet ik het allemaal en men denkt snel woow het MOET waar zijn, walakien het bevat veel leugens en verdraaiingen.

Iemand die kritisch is en beetje zijn verstand gebruikt prikt zo door heel die mooie video’s heen.

1 van de domste argument was die van de koe. Koe eet slechts planten en hij is gespierd en krijgt veel protein binnen. En wij eten weer koeien voor protein terwijl gewoon planten moeten eten zoals koeien want daar zitten de protein in.

Ze vergeten te vermelden dat een koe en koe is en niet een mens. Verschillende scheppingen. Een koe heeft meerdere magen om zaken af te breken plus ze eten kilo’s en kilo’s per dag om hun massa te kunnen onderhouden. De tanden van koeien zijn gemaakt om slechts planten te eten. Tijgers en leeuwen zijn weer geschapen met scherpe tanden om enkel vlees te eten. En mensen zijn geschapen met zowel kiezen als scherpe hoektanden en en scherpe voortanden waardoor wij alles kunnen eten. Groenten en fruit en vlees etc. Kijk naar hoe je geschapen bent, voor wat heb je hoektanden gekregen, scherpe voor tanden als wij slechts planten horen te eten zoals koeien? Alhamdoelilah voor Islam.

Wie het ‘geloof’ van vegans gelooft, valt in kufr gezien Allah ons geen slechte zaken zou toestaan en al helemaal niet laat offeren met Eid. De profeten aten vlees, de sahaba aten vlees en dan komen deze groene wezens vertellen dat alle protein dat komt van dieren kwaadaardig is en de only way to lose weight is door vegan te worden.

Ik wordt letterlijk helemaal leip van die vegan propaganda en helemaal als ik zelfs moslims dat zie volgen.

Je hebt twee extreme partijen. Vegans die tegen voedsel dat afkomstig is van dieren zijn en je hebt een groep die enkel vlees eten en tegen groenten zijn en fruit en granen etc.

Leuk als je alleen planten wilt eten (wat slecht is voor je maagd en je zult erg verstopt raken en je zult veel supplementen moeten gebruiken om gezond te blijven zoals die maffe vegan strongman.

Wij als mensen die healthy willen zijn, dienen beetje van alles te eten. Volgens die maffe vegans is zelfs honing niet goed want het is afkomstig van dieren, noch eieren want ze komen van kippen noch melk want het komt van dieren, noch vis want het is een dier etc etc.

Je basis is je Islam, heb je kennis daarover? Dan ben je bewapend tegen iedere shubha in sha Allah.

Wie wil afvallen kan afvallen, hoef je geen vegan voor te zijn. Terug komend op die vegan strongman, hij is geplaatst als grote voorbeeld in die domme film The Game Changers. Wat eet deze gast per dag behalve tig pillen, shakes and Thats it en wie weet stiekem beetje anabolen?

Laat hem tegenover echte strong men staan kijken hoe hij en zijn veganisme verpletterd wordt.

18-08-2020, 09:57
Omdat ze denken dat zuivel slecht is voor de huid.

18-08-2020, 10:03

Citaat door Marmitazispanja:
Sub7anallah
Toekomstige slaven van Dajjal daarom.

18-08-2020, 10:58
Hoe kom je daar bij? Ik zie op sociale media de meerderheid alleen maar toetjes en burgers eten.

18-08-2020, 10:59
Wat is vegan?

18-08-2020, 11:00

Citaat door Morocco2020.:
Wat is vegan?
Mensen die alleen planten eten als giraffen.

18-08-2020, 11:06

Citaat door Morocco2020.:
Wat is vegan?
Geen vlees eten..
Worden slappe huisvrouwen en moeders later

Zijn bezig met insta en keik mij vegan bestellen

18-08-2020, 11:34



Citaat door TDM:
Mensen die alleen planten eten als giraffen.
Aa vegetariër. Gelukkig krijg ik vlees, kip, vis op mijn bord

18-08-2020, 11:35

Citaat door Hercules:
Geen vlees eten..
Worden slappe huisvrouwen en moeders later

Zijn bezig met insta en keik mij vegan bestellen
Die wijven gaan niet eens trouwen. Welke marokkaan eet geen vlees en kip? Onmogelijk. En die dikke zoubidas doen dat gwn voor camera. Die lelijke koeien

18-08-2020, 11:57

Citaat door Morocco2020.:
Aa vegetariër. Gelukkig krijg ik vlees, kip, vis op mijn bord
Nee vegans zijn geen vegetariërs. Vegetariërs vermijden slechts vlees terwijl vegans letterlijk alles wat afkomstig is van dieren verwerpen. Dus eieren, honing, melk, kaas etc etc.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6