Bekijk volle/desktop versie : onverwachts bezoek



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

13-08-2020, 15:37
mijn ouders zijn eergisteren "onverwachts" op bezoek gekomen.
het is ongeveer 1,5 uur rijden vanuit hen naar ons, dus toen ze in de auto stapten belde ze dat ze langs kwamen, en dat ze eten mee zoude nemen.

Toen ik dit aan mijn man vertelde flipte hij helemaal, waarom komen ze ons overvallen in ons huis.
Ik hoef hun eten niet, je moet nu gaan koken, anders ga ik koken.
Wat denken ze wel niet dat ze zo maar komen, met wie hebben ze dit besproken?
(we zijn bijna 4 jaar getrouwd, en dit is de 1ste x dat ze onverwachts zijn gekomen, ze hadden ons gemist...)

toen zei hij, jij wist dit, jij hebt dit niet met mij gedeeld, daarom heb je nog niet gekookt, (het was 16:00..)
Ik heb nog gezegd dat ik van niks wist, en dat hij in mijn telefoon kon kijken om er zeker van te zijn, maar hij geloofde mij toch al niet...
ik had een kipfilet uit de vriezer gepakt, en dat is meestal binnen een uur klaar, als ik treuzel...


Ik kreeg even kortsluiting, ik dacht wtf, al komen ze om 3:00 snachts zonder te bellen, dan nog kick ik jou uit bed zodat zij daar kunnen slapen.
Anyways, als een mak schaap heb ik wat te eten gemaakt en cake gebakken, wat klaar was toen ze kwamen.
Maar ik kookte van binnen, waar gaat dit over, dit zijn mijn ouders?!?!?!
Hij hoeft ze niet te dragen, niet te wassen, helemaal niks en nog geeft hij zo een attitude

Ik voelde mij niet genoodzaakt om mij te verdedigen omdat
1. ik echt niet wist dat ze kwamen
2. het zijn mijn ouders, die zijn altijd welkom.


Mijn moeder mskina had zelfs nog een cake gemaakt die mijn man super lekker vindt.
Ze waren van plan om maar 1 nachtje te blijven, maar ik heb ze tegen gehouden, ik wilde dat ze langer bleven.
Ze hebben hier uiteindelijk 2 nachtjes geslapen en toen zijn ze terug naar huis gegaan

En nu, nu praat mijn man niet meer tegen mij, hij weigert tegen mij praten.
Ik heb ook geen behoefte om met hem te praten, ik wil eigenlijk gewoon mijn spullen pakken en naar mijn ouders gaan

wat vinden jullie, heeft hij gelijk, hebben mijn ouders verkeerd gehandeld?
Hadden zij ons van te voren moeten bellen om te vragen of het oke was dat ze zouden komen?

13-08-2020, 15:39


Heftig..

13-08-2020, 15:40

Citaat door Justmyself.:
Heftig..
Gaat toch eigenlijk nergens over, of ben ik nou gek?

13-08-2020, 15:44
Waarom doet hij weer zo raar?


Nee, je ouders hoeven niet aan te kondigen dat ze komen. Zijn en blijven je ouders

13-08-2020, 15:46



Citaat door Sterrenkunde.:
Waarom doet hij weer zo raar?


Nee, je ouders hoeven niet aan te kondigen dat ze komen. Zijn en blijven je ouders
ik weet het niet, ik weet het echt niet.
Misschien omdat hij denkt dat ik dit al wist en dit niet tegen hem heb gezegd?

Danku, dat dacht ik dus ook

13-08-2020, 15:47

Citaat door sefriwia:
Gaat toch eigenlijk nergens over, of ben ik nou gek?
La hawla wala quwata illa billah. Allah yehfadhoum lik (je ouders)

Je bent helemaal niet gek. Je hebt als ik het zo lees, goed gehandeld. Khayr insha'Allah.

Ik vind vooral heftig hoe je man heeft gereageerd. Alsof hij gelijk maagzuur opstoot kreeg bij het horen dat je ouders langskomen. Had hij andere plannen dan? Je hebt je wadjib gedaan als vrouw tegenover je man en ook tegenover je ouders.

Kennelijk heeft hij nog last van maagzweer. Geef hem urozol capsules.

Moge Allah jullie huwelijk beschermen!

13-08-2020, 15:49

Citaat door Justmyself.:
La hawla wala quwata illa billah. Allah yehfadhoum lik (je ouders)

Je bent helemaal niet gek. Je hebt als ik het zo lees, goed gehandeld. Khayr insha'Allah.

Ik vind vooral heftig hoe je man heeft gereageerd. Alsof hij gelijk maagzuur opstoot kreeg bij het horen dat je ouders langskomen. Had hij andere plannen dan? Je hebt je wadjib gedaan als vrouw tegenover je man en ook tegenover je ouders.

Kennelijk heeft hij nog last van maagzweer. Geef hem urozol capsules.

Moge Allah jullie huwelijk beschermen!
ja hij wilde naar het winkelcentrum om iets te retouneren, maar dat kan toch gewoon?


Amin, Allah y7afdek 7ta ntina

13-08-2020, 15:50

Citaat door sefriwia:
ik weet het niet, ik weet het echt niet.
Misschien omdat hij denkt dat ik dit al wist en dit niet tegen hem heb gezegd?

Danku, dat dacht ik dus ook
Al had je het wel gezegd. Wat wilde hij dan doen? Ik snap dit gedrag niet zo goed. Jij past je daar toch ook aan als je bij zijn familie bent.

13-08-2020, 15:53

Citaat door sefriwia:
ja hij wilde naar het winkelcentrum om iets te retouneren, maar dat kan toch gewoon?


Amin, Allah y7afdek 7ta ntina
Allahouma ameen,

Ja natuurlijk kan dat. En dan nog zou hij al zijn plannen moeten wijzigen voor komst van zijn schoonouders. Je ouders zijn prioritair boven al zijn plannen!

13-08-2020, 15:54

Citaat door Sterrenkunde.:
Al had je het wel gezegd. Wat wilde hij dan doen? Ik snap dit gedrag niet zo goed. Jij past je daar toch ook aan als je bij zijn familie bent.
ja idd, ook toen ze hier waren gekomen..
en toen deed ik ook alles zelf..

het gaat hem er om dat dingen worden gedeeld.
als ik een videoland account aanmaak zonder dat met hem te bespreken, dan is ons weekend verpest...

13-08-2020, 15:55
Ik vind dit oprecht erg voor je wollah.
Ik kan beter niks typen.


Je man, Allah gliha sel3a.


Moge Allah je vooral wijsheid geven in deze.

13-08-2020, 15:59

Citaat door sefriwia:
ja idd, ook toen ze hier waren gekomen..
en toen deed ik ook alles zelf..

het gaat hem er om dat dingen worden gedeeld.
als ik een videoland account aanmaak zonder dat met hem te bespreken, dan is ons weekend verpest...

Ik vind het erg zielig voor je.
Moge Allah je bijstaan en sabr geven. Allahoema ameen

13-08-2020, 16:04



Citaat door Asfoureh:
Ik vind dit oprecht erg voor je wollah.
Ik kan beter niks typen.


Je man, Allah gliha sel3a.


Moge Allah je vooral wijsheid geven in deze.
Amin, dankjewel.

Ik begon al aan mijzelf te twijfelen, fijn dat jullie allemaal aangeven dat het probleem bij hem ligt.

13-08-2020, 16:05

Citaat door Sterrenkunde.:

Ik vind het erg zielig voor je.
Moge Allah je bijstaan en sabr geven. Allahoema ameen
Amin chokran.
ik moet er nog een nachtje over slapen, want die silent treatment van hem, i cant

13-08-2020, 16:12
Dit forum helpt mij echt goed om huwelijk troubles te vermijden later. Thx
In sha Allah komt t goed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12