Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Jij gisteren zonnebril K’eiland centrum

28-07-2020, 11:50
Jij gisteren tegen half 8 lopend bij het winkelcentrum Kanaleneiland. Helemaal in het zwart (zwarte half lange blouse en legging achtig iets met die wijde pijpen onderaan) en een zonnenbril. Lichte kleur hoofddoek als het goed is en ik geloof dat je een telefoon in je handen had. Ik had boodschappen gedaan en je liep over de stoep achter me auto langs. Kon je onmogelijk aanspreken want ik had nog een paar stappen naar mijn auto te gaan en mijn vader zat in de auto (die had mij daar aangevallen mocht ik je hebben aangesproken). Je liep geloof ik richting die hbc of hfc wat daar zit op dat hoekje. Zou je mij aub willen contacten mocht jij jezelf, of iemand anders haar, herkennen? Ik schat je een jaartje of 22/23. Indien je getrouwd bent of verloofd, dan zal ik dit berichtje verwijderen. Mijn intentie is met alle goede bedoelingen wollah en hoe je op mij overkwam (op afstand) leek je best wel een rustig meisje.

Moge Allah een ieder een vrome partner geven. Ghair Inshallah.