Bekijk volle/desktop versie : Opportunisme=het levende bewijs dat de meeste mensen een laag zelfvertrouwen hebben



25-07-2020, 20:16
Ewa mlih. Als jij populair bent, hebben ze je altijd als enige gemogen toen iedereen je haatte. Diezelfde personen beweren
weer dat ze je al vanaf het eerste uur haatten, toen jij nog geliefd was, als jij weer eens buiten de boot ligt en gehaten
wordt door iedereen. Het ergste vind ik nog als mensen binnen een minuut omslaan. Op het moment dat jij aangenomen
wordt voor die hoogopgeleide baan, dan hebben leeftijdsgenoten die altijd op je neerkeken toen je nog MBO'er was maar grapjes
gemaakt en geloofden ze altijd al in je. Gaat je bedrijf failliet of krijg je een burn out?
Dan wisten zij altijd al dat je een loser was zonder doorzettingsvermogen.

25-07-2020, 21:33


En nog die manse uitspraken doen dat je altijd zo dapper was om een eigen mening te hebben, terwijl je geen ene moer voorstelt.

26-07-2020, 01:44
Dat zijn ook de meiden die beweren nooit vriendjes voor hen man te hebben gehad. Waarom moeten ze dat zelf van de hoogste toren
afblazen en telkens herhalen? Om zichzelf te kunnen overtuigen. Daarom herhalen ze dat ook honderd keer per dag. Omdat ze er nog
steeds niet van overtuigd zijn. Kijk, een meisje die echt geen vriendjes had, die beweert het ook niet publiekelijk, omdat ze zichzelf niet
van een leugen hoeft te overtuigen.

26-07-2020, 02:56
Mensen die geen eigen mening kunnen vormen en de mening van anderen te veel mee laten wegen in hun eigen oordeel over iemand, zijn gewoon fúcking gaar en zwak. Daar kom je niet ver mee, kun je niet op rekenen (is mijn ervaring). Die ben je toch liever kwijt dan rijk.. (Weet niet zeker of dit wel iets met je topic te maken heeft, maar ik gooi het er toch even uit.)

26-07-2020, 03:32



Citaat door Sunny.:
Mensen die geen eigen mening kunnen vormen en de mening van anderen te veel mee laten wegen in hun eigen oordeel over iemand, zijn gewoon fúcking gaar en zwak. Daar kom je niet ver mee, kun je niet op rekenen (is mijn ervaring). Die ben je toch liever kwijt dan rijk.. (Weet niet zeker of dit wel iets met je topic te maken heeft, maar ik gooi het er toch even uit.)
Je slaat de spijker op zijn kop. Dit bedoelde ik. Zo handelt bijna iedereen van de kudde. Dat iedereen zo'n laag zelfvertrouwen heeft.
Ik ga me echt niet voor hen schamen, als ik ooit geblunderd had en struikelde, ofzo.
Dat is niks vergeleken met zij die hun lage zelfvertrouwen
zo openbaren. Acceptance is more important than who they are. That is the core of low self esteem. Waarom zou je er wakker van liggen
wat de kudde van je denkt, terwijl zij zelf niks voorstellen.

26-07-2020, 09:40
Ik lees jouw topics. Ze zijn.. apart. Maar ik zou het prettig vinden als je de verwijswoorden en de bezittelijke voornaamwoorden correct gebruikt.

26-07-2020, 14:26

Citaat door Perseus:
Ik lees jouw topics. Ze zijn.. apart. Maar ik zou het prettig vinden als je de verwijswoorden en de bezittelijke voornaamwoorden correct gebruikt.
Neen.

26-07-2020, 20:28
Ben jij zo hoogopgeleid dan dat je dat allemaal weet, meneer broodje aap?

26-07-2020, 21:36

Citaat door Marmitazispanja:
Neen.



Citaat door Marmitazispanja:
Ben jij zo hoogopgeleid dan dat je dat allemaal weet, meneer broodje aap?
Valt wel.

26-07-2020, 23:01

Citaat door Perseus:


Valt wel.
Hoezo valt het wel mee ah qiedon ma3a el gobs??

27-07-2020, 12:33
????