Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Koppeltopic Turkye +Maroc

19-07-2020, 12:24
Er zijn best wat Turkse en mocro mannen en vrouwen geinteresseerd in de andere nationaliteit.

Alleen door stempels, angst voor lompigheden of problemen onderdrukken ze het om het niet te doen.

Er zijn veel blokkades tussen turkse man en turkse vrouw en ook tussen mocroman en vrouw. Die vervelende sociale controle, wantrouwen en nare ervaringen maken het nog erger.

Ik heb gezien dat een mocrovrouw met een turk perfect samen gaan en een mocroman met een turkse gaat ook geweldig. Goede interactie, ze kunnen allebei echt hunzelf zijn en de turkse vrouw geniet echt van de spontaniteit, openheid en gezelligheid van de mocroman.

Pm mij wat je zoekt en wilt dan ga ik turkye nummer 2 en maroc met elkaar koppelen met liefde en warmte en in discreetheid.

techeker ederem y iyi günler

19-07-2020, 13:03

salaam aleykoum ,

alle nationaliteiten kunnen met elkaar overweg zolang hij /zij maar moslim/moslima is .

19-07-2020, 13:11

Citaat door Hartevolleman:
salaam aleykoum ,

alle nationaliteiten kunnen met elkaar overweg zolang hij /zij maar moslim/moslima is .
Wa haleicum salam abi

Ik snap je punt maar praktijk is toch anders en karakter speelt ook een rol. Ook niet vergeten dat aantrekkingskracht, tradities, gewoontes en uiterlijke kenmerken ook meespelen met meer of minder samensmelten.

19-07-2020, 13:17
wij mocros en toerkoes verschillen niet veel vind het raar als ouders afwijzen als je hand komt vragen het komt vaak voor

maar als jij je kind gelukkig wilt zien gun je het geluk tog

19-07-2020, 13:59

Citaat door Plutoo:
wij mocros en toerkoes verschillen niet veel vind het raar als ouders afwijzen als je hand komt vragen het komt vaak voor

ja maar wel raar dat je wordt afgewezen omdat je mocro bent..

19-07-2020, 14:02

Citaat door Plutoo:

klopt ik heb het ook meegemaakt. Echt een superleuk en interessante Turkse vrouw. We bleven leuk appen tot diep in de nacht, vaak bellen enz.

Totdat ze het aan ouders en broer ging zeggen. Ze zouden mij en haar afmaken als contact niet gelijk stopt

19-07-2020, 14:03
Mohiem ik ga de verzoeken anoniem hier neerzetten van die mij pm-en. Als je jezelf herkent dan koppel ik jullie achter de schermen

19-07-2020, 14:04
Marokkaanse man zoekt Turkse lady

Hij

27 jaar
ben een vriendelijke persoon met wie je altijd kan lachen. Een hardwekkende, leuk, begripvol, spontaan persoon die van humor houd.
verder ben ik 1,80. Ik sport, werk, en ben afgestudeerd.

Wat hij zoekt

20-25 jaar
in sha Allah met hijab (hoofddoek)

Karakter: lief, spontaan, geduldig, begripvol.

Uiterlijk: ik weet dat turkse dames heel divers zijn.
Hoeft niet hele prachtige maar gwn knap genoeg. Normaal eigenlijk. Belangrijkste is toch de karakter die ik boven heb beschreven

Lengte: eigenlijk vrouwenlengte dus denk maar aan 1.60-168

Laatste voor de beste: een dame die bidt vast zakaat geeft dus wel bezig is met geloof in haar leven.

19-07-2020, 14:06
wie zegt dat ik het over me zelf heb in het algemeen en je doet net alsof arabieren en berberse mensen elkaar niet weigeren ga tog spele man

19-07-2020, 14:06

Citaat door Rug:
ja maar wel raar dat je wordt afgewezen omdat je mocro bent..

Citaat door relaxxxx:
klopt ik heb het ook meegemaakt. Echt een superleuk en interessante Turkse vrouw. We bleven leuk appen tot diep in de nacht, vaak bellen enz.

Totdat ze het aan ouders en broer ging zeggen. Ze zouden mij en haar afmaken als contact niet gelijk stopt
die sociale controle bij hun is velen malen erger dan van wie dan ook. er wordt echt met de dood gedreigd. nogal hypocriet eigenlijk wanneer je beseft dat turkse mannen wel gemixt trouwen met andere vrouwen, maar de vrouwen mogen niks.

19-07-2020, 14:08

Citaat door Plutoo:
wie zegt dat ik het over me zelf heb in het algemeen en je doet net alsof arabieren en berberse mensen elkaar niet weigeren ga tog spele man
mijn reactie was ook algemeen bedoeld. je moet het beter lezen, was niet persoonlijk naar jou gericht. en wie heeft het over arabieren en berberse? maar dat zijn indd 2 verschillende mensen dus dat is zelfde turk en koerd, weigeren ook.

khair inshaAllah

19-07-2020, 17:14
Relaxx kopppel mij dan..

19-07-2020, 18:47

Citaat door Rituals:
Relaxx kopppel mij dan..
ik ga mijn best doen voor een ieder en voor jou

pm mij even de volgende info

Geef even een omschrijving van jezelf zodat ik kan koppelen

Karakter
hoe je staat in het leven
waar je op valt
je eigen uiterlijke kenmerken incl lengte en gewicht

leeftijd

wel of geen hijab

wel of niet bidden enz

30-08-2020, 16:13
Ik dacht dat topic was weggehaald.

Kom maar op met die mocros en Turken die met een andere nationality gekoppeld willen worden. Geen grapjassen of zo.