Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw een brief gericht aan jou.........maak hem open [Pas op. Dit is een bekende pedofiel]

12-07-2020, 00:02
[Pas op. Dit is een bekende pedofiel/oplichter. Hij heeft 75+ accounts.]

Ik vermoed dat we nooit eerder in contact zijn geweest, desondanks schrijf ik je deze brief.
Ik wil je via deze brief ook een handje helpen om elkaar te vinden. Misschien dat specifieke aanwijzingen de zoektocht wel eens kunnen vergemakkelijken..
Ik ben een berberse jongeman die al veel heeft bereikt enerzijds, maar anderzijds ook maar al te graag als een voorbeeldig hoofd van het gezin wil fungeren.Ik heb alles netjes voor elkaar.
Ik ben van nature goedhartig en mijn hart en ziel zijn puur en eerlijk en vol liefde waar jij het meest veilig bij zal voelen.
Het zal mijn persoonlijkheid zijn die je zal overtuigen.Die zielsverwant die toch meer 'echt' blijkt te zijn dan een expliciet onuitgesproken droom.
Wel wil ik vermelden dat niemand perfect is en ik dus ook niet en zal er af en toe wel een meningsverschil of een ruzietje zijn die ons uiteraard clichématig alleen maar dichter bij elkaar zal brengen.
In alle bescheidenheid maar mijn uiterlijk is helemaal okee,1.82,normaal postuur,blauwe ogen.
Mijn karakter:intelligent,gedisciplineerd,beschermend,g eduldig,vriendelijk,ruimdenkend,begripvol,loyaal.
Ik bezit enorm veel humor en het zullen mijn humoristische trekjes zijn waarbij je enorm hard om mijn grappen zal lachen.
Mijn doel, elkaar leren kennen en als het tussen beide klikt is mijn doel het huwelijk,Ik wacht op je..

12-07-2020, 01:49

Ik reageer normaal nooit, Maar wou zeggen aan je brief te zien verdien je een lieve vrouw! succes !

12-07-2020, 02:55

Citaat door geluk.:

Ik vermoed dat we nooit eerder in contact zijn geweest, desondanks schrijf ik je deze brief.
Ik wil je via deze brief ook een handje helpen om elkaar te vinden. Misschien dat specifieke aanwijzingen de zoektocht wel eens kunnen vergemakkelijken..
Ik ben een berberse jongeman die al veel heeft bereikt enerzijds, maar anderzijds ook maar al te graag als een voorbeeldig hoofd van het gezin wil fungeren.Ik heb alles netjes voor elkaar.
Ik ben van nature goedhartig en mijn hart en ziel zijn puur en eerlijk en vol liefde waar jij het meest veilig bij zal voelen.
Het zal mijn persoonlijkheid zijn die je zal overtuigen.Die zielsverwant die toch meer 'echt' blijkt te zijn dan een expliciet onuitgesproken droom.
Wel wil ik vermelden dat niemand perfect is en ik dus ook niet en zal er af en toe wel een meningsverschil of een ruzietje zijn die ons uiteraard clichématig alleen maar dichter bij elkaar zal brengen.
In alle bescheidenheid maar mijn uiterlijk is helemaal okee,1.82,normaal postuur,blauwe ogen.
Mijn karakter:intelligent,gedisciplineerd,beschermend,g eduldig,vriendelijk,ruimdenkend,begripvol,loyaal.
Ik bezit enorm veel humor en het zullen mijn humoristische trekjes zijn waarbij je enorm hard om mijn grappen zal lachen.
Mijn doel, elkaar leren kennen en als het tussen beide klikt is mijn doel het huwelijk,Ik wacht op je..

Wauw, lijp. Bah!!

12-07-2020, 09:35
Haha wtf

12-07-2020, 22:06

Salaam om te beginnen hoop ik dat alles goed met je gaat.
Ik ben een intelligente lieve Berberse jongeman.Mijn karakter, emoties, gedragingen en respectheid vallen ruim binnen de maatschappelijke norm.Ik ben super flexibel in de omgang en verder probeer ik vooral een goed mens te zijn.
Verantwoordelijkheidsgevoel, eerlijkheid, loyaliteit en goede omgangsvormen staan voor mij hoog in het vaandel.Verder houd ik ontzettend van humor en ben openminded.
Ik ben netjes opgevoed en heb alles op orde en ik hou mezelf in een goede conditie.
Ik vind principes en normen en waarden,omgangsvormen erg belangrijk.
Verantwoordelijkheidsgevoel, eerlijkheid, loyaliteit en goede omgangsvormen staan voor mij hoog in het vaandel.
Goede baan,Randstad,28jaar,1.80,leuke uitstraling,blauwe ogen,goed verzorgd.
Ik ben bereid is om compromissen te sluiten. Ik wil een rustgevend chill team vormen samen.
Mocht je interesse hebben stuur dan een pm,Liefs.

14-07-2020, 22:39
Heftig..

14-07-2020, 23:13
Moge Allah Subhanawata3a je snel een vrome lieve vrouw schenken In Shaa Allah , Ameen

14-07-2020, 23:16
Heb je je eerst vrouw ook via een online advertentie gevonden ?