Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Doordat mensen veel en hoge eisen stellen, zullen de vele mensen alleen blijven!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

07-07-2020, 15:40
Salaam oualaikom iedereen.

Ik zal een paar voorbeelden noemen van de vele en hoge eisen.

-hij moet minimaal 1.80 lang zijn
-ik wil minimaal 4000 euro bruidschat (vaak bepalen ouders hier in mee)
-hij moet knap zijn terwijl ze van haar zelf weet dat ze niet knap is. (Dit geldt ook bij de mannen)
-hij moet praktiserend zijn terwijl zij zelf haar wenkies epileert. (Dit geldt ook vaak voor de mannen)
-hij moet een goed salaris hebben. Minimaal 2200 euro. (Terwijl haar eigen vader in de uitkering zit)
-hij moet de hele bruiloft betalen met alles erop en eraan. Minimaal 20k. (Ja want geld groeit aan bomen toch?)
-ik trouw met hem en niet met zijn familie. (Maar zelf wil je wel iedere 2 weken logeren bij je ouders?)

TRIEST!!!! daarom zijn velen mannen en vrouwen 27+ en nog single

07-07-2020, 15:42

Een rijkgevulde bestilla met echte vis is veel lekkerder dan bestilla met vermicelli

07-07-2020, 15:57

Citaat door Daim_:
Een rijkgevulde bestilla met echte vis is veel lekkerder dan bestilla met vermicelli
Mij maak je niet gek

07-07-2020, 16:00

Citaat door Visbestilla:

-hij moet knap zijn terwijl ze van haar zelf weet dat ze niet knap is. (Dit geldt ook bij de mannen)
-hij moet praktiserend zijn terwijl zij zelf haar wenkies epileert. (Dit geldt ook vaak voor de mannen)
-hij moet een goed salaris hebben. Minimaal 2200 euro. (Terwijl haar eigen vader in de uitkering zit)
-hij moet de hele bruiloft betalen met alles erop en eraan. Minimaal 20k. (Ja want geld groeit aan bomen toch?)
-ik trouw met hem en niet met zijn familie. (Maar zelf wil je wel iedere 2 weken logeren bij je ouders?)

Oké haar vader zit in een uitkering neem dan een anita haar vader heeft genoeg wat je kunt erven hoezo mag ze haar ouders dan niet bezoeken?

07-07-2020, 16:11

Citaat door perfecthairr:
Oké haar vader zit in een uitkering neem dan een anita haar vader heeft genoeg wat je kunt erven hoezo mag ze haar ouders dan niet bezoeken?
Heb ik ergens gezegd dat ze haar ouders niet mag bezoeken?

07-07-2020, 16:17

Citaat door Visbestilla:
Heb ik ergens gezegd dat ze haar ouders niet mag bezoeken?
ze wilt 1 keer in de 2 weken logeren bij haar ouders? Is dat teveel dan? Haar ouders heeft ze 1 keer ze mag ze bezoeken wanneer ze wil zoals jij de jouwe niet zo hypocriet

07-07-2020, 17:38

ze wilt 1 keer in de 2 weken logeren bij haar ouders? Is dat teveel dan? Haar ouders heeft ze 1 keer ze mag ze bezoeken wanneer ze wil zoals jij de jouwe niet zo hypocriet
Ze mag nergens heen zonder toestemming van haar man.

En nu jij weer..

07-07-2020, 18:51

Citaat door Visbestilla:
Ze mag nergens heen zonder toestemming van haar ouders.

En nu jij weer..
wat? Ze mag nergens heen zonder toestemming van haar ouders? Ik kan je niet volgen

07-07-2020, 18:59

wat? Ze mag nergens heen zonder toestemming van haar ouders? Ik kan je niet volgen
Was een foutje. Heb het al bijgewerkt

07-07-2020, 19:07

Citaat door Visbestilla:

Je vergeet nog een ding.

Geliefde zoeken via een forum

07-07-2020, 19:16

Citaat door issamcc:
Je vergeet nog een ding.

Ik snap je niet? Is dat niet goed bedoel je?

07-07-2020, 19:54

Citaat door Visbestilla:
Was een foutje. Heb het al bijgewerkt
ja een vrome man die de islam niet in zijn voordeel gebruikt, een echte vrome man weet dat haar ouders nummer 1
Zijn na het geloof ga eerst een vent zijn en de basis op orde hebben en kom daarna eisen dat ze niet naar haar ouders mag en alleen wanneer jij zin hebt jij stinkt nog op de zolder van mamie en geniet van een ww en komt hier janken opstaan en werken a Smetta

07-07-2020, 19:56

Citaat door issamcc:
Je vergeet nog een ding.

waar moet ze hem tegen komen als ze niet vaak buiten is dan? Jullie hangen nu de heilige moslims uit maar intussen tijd bidden jullie niet eens op tijd

07-07-2020, 21:36
Wollahila je hebt echt gesproken beste broeder,, Tbarkellah3lik
Moet moet moet, niks moettt!
De grap is wanneer hij dat allemaal heeft is het niet genoeg of is ze toch niet gelukkig met hem.
Dat logeren om de 2 wken bij je mama begrijp ik niet hoor bedoel je bent getrouwd je gaat toch niet bij je mamie slapen

07-07-2020, 22:05

Citaat door Rania172:
Wollahila je hebt echt gesproken beste broeder,, Tbarkellah3lik
Moet moet moet, niks moettt!
De grap is wanneer hij dat allemaal heeft is het niet genoeg of is ze toch niet gelukkig met hem.
Dat logeren om de 2 wken bij je mama begrijp ik niet hoor bedoel je bent getrouwd je gaat toch niet bij je mamie slapen
Ja idd jij snapt het, De meeste dames die hier rond neuzen en willen trouwen zijn er helemaal niet klaar voor heb ik gemerkt, Als je trouwt moet je werken voor een stabiele gezinsleven en niet af en toe bij mammie willen logeren gewoon regelmatig een bezoekje brengen is voldoende!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10