Bekijk volle/desktop versie : aanleg om dik te worden



19-06-2020, 21:29
Hoe komt het dat juist deze mensen jojo zijn. Ik wil dit echt nooit zijn. eenmaal fit dan voor altijd zo blijven. hoe houd je dat vast

19-06-2020, 21:31


Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je obesitas bent en vroeg gaat overlijden door verstopte bloedvaten.

Beter gewoon genieten van het leven zoals het nu is, lekker vaak naar mac donalds en misschien een dikke vriendinnetje die bij je past

Komt goed

19-06-2020, 21:33
Als je dun wilt voelen moet je gewoon naast dikkere mensen lopen

Sommige leden hier

19-06-2020, 21:34
dat is echt oprecht van je. die waarheid is een feit. goed van je om zo aardig voor me te verwoorden. ik dacht er namelijk toch anders over
maar misschien heb je wel gelijk. zeker laatste periode van me leven loodje leggen. gewoon fast food vreten en mc flurry hmm

19-06-2020, 21:36


ja ik heb buiten ook dikke mensen gezien maar ik klaag daar toch niet over. ik heb het over eenmaal de smaak te pakken wil ik zo blijven inchallah mocht ik nog moge leven van Allah swt

19-06-2020, 21:38

Citaat door duavoormohaal:
dat is echt oprecht van je. die waarheid is een feit. goed van je om zo aardig voor me te verwoorden. ik dacht er namelijk toch anders over
maar misschien heb je wel gelijk. zeker laatste periode van me leven loodje leggen. gewoon fast food vreten en mc flurry hmm
Ja beste man, niet luisteren naar al die mensen die je dun willen maken. Word je niet gelukkig van

Gewoon lekker breed en rond zijn, kan je schattige knuffelbeertje zijn voor vrouwen, zolang je maar geld hebt natuurlijk

19-06-2020, 21:55
bah bah wat zit er in je hoofd? Zand misschien? Schudden voor gebruik waar zie je me voor aan ik strijd door tot dat ik niet meer kan. lekker voor je!

19-06-2020, 21:56
ga jij maar flesje kloeken

19-06-2020, 22:09

Citaat door duavoormohaal:
dat is echt oprecht van je. die waarheid is een feit. goed van je om zo aardig voor me te verwoorden. ik dacht er namelijk toch anders over
maar misschien heb je wel gelijk. zeker laatste periode van me leven loodje leggen. gewoon fast food vreten en mc flurry hmm

19-06-2020, 22:35

Citaat door barkruk:
Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je obesitas bent en vroeg gaat overlijden door verstopte bloedvaten.

Beter gewoon genieten van het leven zoals het nu is, lekker vaak naar mac donalds en misschien een dikke vriendinnetje die bij je past

Komt goed
Das heftig