Bekijk volle/desktop versie : Naaister gezocht...



23-05-2005, 11:07
Salaam aleikoem zusters )en broeders als ze meekijken ),

Kunnen jullie mij een naaister aanraden hier in NL? Ik wil graag een jurk laten maken naar mijn wensen, maar ik ben bang dat ze het verkeerd doen. Ik heb foto's van hoe het eruit moet zien, insha Allah.
Dus wie kent naaisters die voor een normale prijs een mooie takshita kunnen naaien.

Of kennen jullie ander in Marokko naaiateliers waar ze binnen een week mijn droomjurk afhebben?


Wassalaam,
HSF

p.s. ze moet niet duur zijn…

23-05-2005, 12:30


ik ken een aantal goeie. maar jah. goeie naaisters zitten altijd vol he. dus een wachtlijst gegarandeert

23-05-2005, 12:36

Citaat door Dhikra:
ik ken een aantal goeie. maar jah. goeie naaisters zitten altijd vol he. dus een wachtlijst gegarandeert
In NL?

23-05-2005, 13:16

Citaat door HaSoFa:
Salaam aleikoem zusters )en broeders als ze meekijken ),

Kunnen jullie mij een naaister aanraden hier in NL? Ik wil graag een jurk laten maken naar mijn wensen, maar ik ben bang dat ze het verkeerd doen. Ik heb foto's van hoe het eruit moet zien, insha Allah.
Dus wie kent naaisters die voor een normale prijs een mooie takshita kunnen naaien.

Of kennen jullie ander in Marokko naaiateliers waar ze binnen een week mijn droomjurk afhebben?


Wassalaam,
HSF

p.s. ze moet niet duur zijn…
salamo ralaikom,ik ben een naaister,maak alles wat je wenst,ben wel van belgie omgeving antwerpen,maak kleding heb je een foto?stuur het me naar mijn mail,dan antw ik je erop abdelfatima@hotmail.com
wassalaam

23-05-2005, 13:54


woningdecoratie?? ze wil kleding laten maken doe je dat ook??

23-05-2005, 14:07

Citaat door fatja24:
salamo ralaikom,ik ben een naaister,maak alles wat je wenst,ben wel van belgie omgeving antwerpen,maak kleding en alles wat te maken heefd met woningdecoratie,heb je een foto?stuur het me naar mijn mail,dan antw ik je erop abdelfatima@hotmail.com
wassalaam
Wa aleikom salaam,

Shoekran voor je reactie, ik mail je een foto


Wassalaam

23-05-2005, 14:16

Citaat door Dhikra:
woningdecoratie?? ze wil kleding laten maken doe je dat ook??

Citaat door fatja24:
maak kleding en alles wat te maken heefd met woningdecoratie

23-05-2005, 14:22
ja nu ik teruglees zie ik t ook. thanks. maar als je geinteresseert bent in naaisters in nl. (amsterdam) dan hoor ik t wel

23-05-2005, 14:28

Citaat door Dhikra:
ja nu ik teruglees zie ik t ook. thanks. maar als je geinteresseert bent in naaisters in nl. (amsterdam) dan hoor ik t wel
Ja ik ben geïnteresseerd maar weet jij ook wat de prijzen van hun zijn?

01-02-2009, 21:02
Ik zoek ook een naaister in NL. Als iemand mij kan voorzien van een pm met telefoonnummer met adres..

01-02-2009, 21:31
Zie http://www.amberbruidsmode.nl onder het kopje atelier, zij hebben hier in nederland eigen atelier en make n taksitas, ze is ook ziana en verkoopt trouwjurken.

01-02-2009, 21:32
zie http://www.amberbruidsmode.nl zij hebben een eigen atelier hier in nedreland en maken taksitas