Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Niets meer dan een sebab

15-06-2020, 19:28
Salam aleikoum beste broeders en zusters

Ik bedacht me waarom geen trouwoproep plaatsen en het erop wagen. In het ergste geval vind ik niemand en ga ik verder met mijn leven

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Nessim. Ik ben geboren en getogen in Goes(Zeeland). Ik ben van marokaans Berberse komaf en ben 27 jaar jong.
Ik ben 1.92 , behoorlijk lang dus voor een Marokkaanse man al zeg ik het zelf. Ik ben van nature aardig breed.

Daarnaast train ik ook 2/3 dagen in de week voor mijzelf. Dit is goed voor de fysieke en mentale gezondheid. Ik zeg dit absoluut niet om op te scheppen of wat dan ook. Meer om aan te geven dat ik het belangrijk vindt om een gezond leven te leiden. Ik ben zeker niet overdreven wat dat betreft en geniet volop van het leven. Alleen het andere uiterste is ook niet waar ik voor sta.

In mijn dagelijkse leven, kom ik helaas niet de juiste dame tegen om mee te trouwen. Dit heeft veelal te maken met mijn drukke baan en verplichtingen en daarnaast ook nog eens het runnen van een huishouden. Want ik woon nu sinds een half jaar op mijzelf. Dit betekent dat ik het vooral in het begin erg druk had met verhuizen, verbouwen etc. Dit in combi met mijn full-time job geeft je helaas geen tijd om je te richten op het vinden en van een dame.

Alhamdoulilah alles is nu klaar en daarom heb ik voor mijzelf nu besloten opzoek te gaan naar mijn mektab.
Toen ik op de hoogte werd gebracht dat er dit soort groepen op facebook bestaan, zag ik dit ook als een mogelijkheid voor mezelf een dame te vinden hopelijk.

Ik ben gezegend met twee fantastische ouders een lieve zus en twee lieve zusjes. Ik zou mezelf omschrijven als een familiemens en iemand die graag en met alle liefde voor zijn familie zorgt.
Dankbaarheid en nederigheid zijn eigenschappen die ik persoonlijk erg kan waarderen bij een ander.

Ik heb verder Alhamdoulilah een islamitische opvoeding gehad en ben tevens goed op de hoogte van mijn plichten en rechten als man. Ik blijf ver weg van de verboden zaken en verricht de voor ieder moslim verplichte zaken. Ik heb Alhamdoulilah altijd een goed voorbeeld gehad aan mijn vader.

Ik hoop een dame te vinden die zich aangesproken voelt door mijn bericht. Iemand die zich oprecht hierin kan vinden en ook echt de intentie heeft om de stap richting het huwelijk te zetten. Een dame die goed is voor haar familie en naasten en die een gezegend leven wil leiden met als doel een gelukkig leven hier en in het hiernamaals.

Ik zoek tot slot het liefst een dame tussen de 18 en max 29 jaar. Ik heb geen voorkeur wat afkomst betreft, als deze dame maar wel moslima is uiteraard.

Bedankt voor het lezen van mijn bericht

Wa aleikoum salam