Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Serieuze

14-06-2020, 11:46
Ben een meid uit Amsterdam 28 jaar. Ben ook op zoek naar iets serieus. Ben spontaan zie er verzorgd uit. Ik Ben 1.60 bruine ogen draag hijab. Ik werk 4 dagen. In mijne vrije tijd ben ik met mijn zusje en moeder. Ik ga op
Vakantie naar Tetouan maar kom oorspronkelijk uit alhoceima dus een pure rifia. Verder ben ik sociaal lief gezellig knap. Ik hou van koken en allerlei nieuwe dingen. Thuis noemen ze me choumicha.
Verder hou ik op te reizen naar Marokko. Alleen gaat het dit jaar niet door. Verder hou ik ook om gwn een stukje te fietsen of gwn lekker thuis hangen.

Ik ben op zoek naar een man met de zelfde eigenschappen. Het liefst uit Amsterdam en ook Berberse man. Een man tussen de 29-34 jaar. Iemand die serieus is en op korte termijn wil trouwen. Natuurlijk elkaar eerst leren kennen. Paar keer afspreken leuke dingen doen samen. En als die klik er is de volgende stap nemen. Ik ben er klaar voor.

Als je serieus bent, dan weet je wat je moet doen.

Gair insha Allah

03-08-2020, 08:13

03-08-2020, 09:34
Nergens lees ik iets over de islam, maar wel dat je een riffia bent. Iets met prioriteiten..

03-08-2020, 09:39
Succes

03-08-2020, 09:54

Deze chicks hebben niks met islam

03-08-2020, 09:55
Alleen goede baan dik salaris dikke auto zijn belangrijk voor deze golddiggers

03-08-2020, 12:52

Citaat door Bouchra25:
Ik ga op
Vakantie naar Tetouan maar kom oorspronkelijk uit alhoc.

Hier stopte ik met lezen.

Citaat door Zuck.:
Nergens lees ik iets over de islam, maar wel dat je een riffia bent. Iets met prioriteiten..
Ja maar dat weet je toch. Eerst riffia, dan marokkaans en als laatst islam (als je geluk hebt)

De gelukkige krijgt een amazigh teken gebrandmerkt of op zijn kin getattoeerd.

03-08-2020, 13:18

Citaat door Zuck.:
ze vindt haarzelf knap. dat is wel waardevol toch?

03-08-2020, 13:29

Citaat door berkaneman37:
Deze chicks hebben niks met islam
Volgens de islam mag je niet oordelen dat doe jij nu wel over deze dames