Bekijk volle/desktop versie : Eindexamenleerlingen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-05-2005, 08:58
Ik wens jullie bij deze al het geluk van de wereld.

Moge ALLAH jullie bijstaan bij deze toetsen. Doe even wat meer voor school, bid wat extra doe wat du3a 's en inshallah zullen jullie allemaal slagen!

SUCCES!!

23-05-2005, 09:11


salaam temsaman insha allah gaan we allen slagen..

heb jij het al a8ter de rug? nou ik heb vandaag verzorging en hoop dat alles goed gaat:d

allah is staat ons bij

groetjes mimtiwa

23-05-2005, 10:07
Insch Allah ....

Ik heb morgen Nl En Ak Insch Allah.

Moge we insch Allah Allemaal slagen,zowel op school en voor het leven hiernamaals..


23-05-2005, 11:01
inchallah komt goed

23-05-2005, 11:46


Ik heb vandaag Handel & Administratie...


Insh'allah zullen we het allemaal halen..

23-05-2005, 12:09

Citaat door mimtiwa:
salaam temsaman insha allah gaan we allen slagen..

heb jij het al a8ter de rug? nou ik heb vandaag verzorging en hoop dat alles goed gaat:d

allah is staat ons bij

groetjes mimtiwa
nee, maar al mijn vrienden hebben nu examens, ik doe zelf vwo en zit ook in de 4e, maar ik moet nog 2 jaar wachten voor die examens. Dus bijna al mijn vrienden hebben nu examens. En ik leef echt met ze mee, vandaar dat ik jullie ook allemaal succes wens!

Goed leren, maar niet teveel stressen, want anders vergeet je veel!

23-05-2005, 12:13
ik heb vandaag (over een uurtje) economie... ik vind het echt eng, maar incha'Allah gaan we het allemaal halen. kent iemand een doea die je voor je examen kunt zeggen?
iedereen heel veel succes en Allah j3awoen!

23-05-2005, 12:14

Citaat door fatima_9:
ik heb vandaag (over een uurtje) economie... ik vind het echt eng, maar incha'Allah gaan we het allemaal halen. kent iemand een doea die je voor je examen kunt zeggen?
iedereen heel veel succes en Allah j3awoen!
Er staat hier ergens een topic, hier op studie & infopunt.Daar staan een paar du3a 's . Meid ik wens je alle succes van de wereld..Je zit zeker in havo 5?

23-05-2005, 12:16
Mn broertje zit in de kamer hiernaast als laatste voorbereiding TU Pac(Hit Em up) aan het luisteren. Hij heeft straxjes VWO examen scheikunde en deze liedje geeft hem power
zegt ie

23-05-2005, 12:17

Citaat door mobo24:
Mn broertje zit in de kamer hiernaast als laatste voorbereiding TU Pac(Hit Em up) aan het luisteren. Hij heeft straxjes VWO examen scheikunde en deze liedje geeft hem power
zegt ie
Haha meskien, tja dat staat me over 2 jaar te wachten. Maar ik heb geen scheikunde, weer wat hoop..

23-05-2005, 17:51

Citaat door Temsaman_love:
Er staat hier ergens een topic, hier op studie & infopunt.Daar staan een paar du3a 's . Meid ik wens je alle succes van de wereld..Je zit zeker in havo 5?
ja klopt, havo 5... mijn examen ging goed al Hamdoellah, dankzij 2 doea's (voor stress en als het moeilijk wordt...

23-05-2005, 21:51

Citaat door m0cr0cinderella:
Insch Allah ....

Ik heb morgen Nl En Ak Insch Allah.

Moge we insch Allah Allemaal slagen,zowel op school en voor het leven hiernamaals..

ik heb dat ook morgen

je doet zeker vmbo-tl?

23-05-2005, 21:55



Citaat door maroclady111:
ik heb dat ook morgen

je doet zeker vmbo-tl?
ik heb ook morgen ak en nl

transport en infrastrucuur is best moelijk eh

23-05-2005, 22:01

Citaat door maroclady111:
ik heb dat ook morgen

je doet zeker vmbo-tl?
Jaa..

heb je frans in je pakket..?!

Maar Gair insch Allah.

23-05-2005, 22:04

Citaat door Latifaaa!!!:
ik heb ook morgen ak en nl

transport en infrastrucuur is best moelijk eh
vind t best wel meevallen...voor de pta van die onderwerp had ik een 6,3 gehaald zonder 1 keer me boek open te doen..... dus moet morgen inschallah wel lukken...met leren erbij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7