Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Van date naar settlen naar kat naar baby

13-06-2020, 01:14
Ik ben 31 en kom uit Amsterdam. 1.80 m. Kaal en sportief uiterlijk. Ben ondernemer. Alles op een rijtje zoals vrouwen dat graag zien. Veel humor. Kan goed koken. Mijn fav date is lekker eten, goed gesprek met veel humor, sarcasme en geflirt.

Ik hou van verschillende soorten muziek van jazz tot indie tot afropop. Reizen doe ik ook maar vind thuis zitten net zo lekker. Heb tijd in buitenland gewoond. Mijn fav film is kingdom of heaven.

Op religieus vlak: ik bid netjes op tijd. Im not a hater. Ik doe allerlei extra daden maar dat hou ik voor mezelf. Spreek Arabisch alleen en geen berbers helaas.

Ik zoek een leuke dame om te leren kennen. De titel zegt het al. Van een date naar het settlen als het klikt.

Mijn voorkeur maar geen must:
- uit regio Adam.
- ik vind krullen best mooi.
- mooie huid met weinig tot geen make up
- niet te dun. Beetje mollig vind ik ook heel mooi.
- Iemand die initiatief neemt, wat te vertellen heeft en gewoon zichzelf is. What u see is what u get.

Wat ben ik niet?

Als je als vrouw op zoek bent naar een bad boy die je kan veranderen want jij bent the one....dan moet ik je teleurstellen. Ben verre van. Im a good boy to my parents.

Zoek je een man met een woeste baard en extra lichaamshaar? Ben ik helaas ook niet. Ik heb een stoppelbaardje max.

Verder over mij:
Bellen over appen.
Fysiek meeten over bellen.
Ik ben niet zo van t constante appen. Mijn love language is via fysieke aanwezigheid. Dus als je 24/7 wil appen en bellen....dan ben ik t waarschijnlijk niet.

Verder kan ik goed luisteren. En ben ik dominant. Ik leid graag en soms kan ik een klootzak zijn of irritant. Maar ik ben ook heel lief.

Lijkt t je wat. Stuur een pm.

14-06-2020, 04:28

Wat een mooie uitgebreide voorstelling, in sha Allah zal jij de ware tegenkomen!

19-06-2020, 14:16
Up

20-06-2020, 20:31
Salam , ik heb een zus van 22 jaar en ze voldoet precies aan de eisen , qlleen heeft ze geen krullend haar jammer genoeg .

04-07-2020, 11:05

Up