Bekijk volle/desktop versie : 'Eid al-Fitr oorzaak toename besmettingen coronavirus in Marokko'



09-06-2020, 19:20
De toename in het aantal coronavirusinfecties is te wijten aan familiebezoeken tijdens vieringen rondom de afsluiting van de vastenmaand ramadan





Dat zegt de coördinator van het nationale gezondheidscentrum van het Ministerie van Volksgezondheid Mouaz Al Mourabit. De samenkomsten tijdens Eid al-Fitr verklaren volgens Al Mourabit de forse toename in het aantal besmettingen onder huisgenoten.


De familiale besmettingen zijn volgens Al Mourabit te herleiden naar familieleden die werkzaam zijn in Marokkaanse fabrieken. Meerdere fabrieken zijn de afgelopen weken gesloten nadat infecties onder personeelsleden werden bevestigd. Het gaat grotendeels om asymptomatische gevallen of mensen met slechts lichte symptomen.

09-06-2020, 21:52


Ik denk dat er snel een vaccin moet komen.

10-06-2020, 10:26
Ewaaaa GPS, jou ideeen verbazen mij soms, jij bent altijd de eerste die ergens op komt, hahhah

10-06-2020, 11:01

Citaat door Jaouad_Adam:
Ewaaaa GPS, jou ideeen verbazen mij soms, jij bent altijd de eerste die ergens op komt, hahhah
Ik heb een eigen denktank ya maaffia de wetenschapper

10-06-2020, 15:51


Was het niet zo dat er strenge controles zijn geweest juist rondom Eid El Fitr. Hoe zijn die bijeenkomsten dan tot stand gekomen vraag ik me af?