Bekijk volle/desktop versie : Waarom dit waarom dat



03-06-2020, 21:36

Citaat door RadioRaheem:
Moeten jullie jezelf toch eens zien, altijd maar andere rassen ophemelen. En elkaar vernederen onderling.

In plaats van 1 vuist te zijn en elkaars back hebben, wij hebben het al moeilijk genoeg hier in dit land.
.

03-06-2020, 21:40


Hahah precies. Maar als je eerlijk bent he. Het zijn toch echt altijd de mannelijke leden die deze onzinnige vergelijkingen beginnen? Waarom zn mannen zo.

03-06-2020, 21:41

Citaat door RadioRaheem:
Moeten jullie jezelf toch eens zien, altijd maar andere rassen ophemelen. En elkaar vernederen onderling.

In plaats van 1 vuist te zijn en elkaars back hebben, wij hebben het al moeilijk genoeg hier in dit land.
Nederlanders doen dit indd niet, turken ook niet. Daarom moet ik niks van mn eigen volk hebben. Ze zoeken t maar samen uit. Heb geen zin om ze te gaan opvoeden, mogen ze samen lekker doen.

03-06-2020, 21:42

Citaat door TheSadness:
Hahah precies. Maar als je eerlijk bent he. Het zijn toch echt altijd de mannelijke leden die deze onzinnige vergelijkingen beginnen? Waarom zn mannen zo.
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor. Alleen dan op een andere manier. Kennen geen gunning en doen aan allerlei zaken zols zwartmakerij, roddelen, boze oog en sihr.
Walgelijke volk. Ik ga denk ik ook my marokkaanse paspoort verbranden

03-06-2020, 21:44



Citaat door RadioRaheem:
Niet mee eens, vrouwen kunnen er ook wat van maar die zijn stiekem. Op ene account Marokkaanse mannen bashen op andere account willen ze niets liever dan een Marokkaanse man


Hahah nee wees eerlijk. Zolang ik op mnl kom. Heb ik een bepaalde haat voor Marokkaanse vrouwen ontwikkeld incl mijzelf. Door al deze rotzooi topics. Die precies nergens overgaan.


Citaat door Dounya..:
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor. Alleen dan op een andere manier. Kennen geen gunning en doen aan allerlei zaken zols zwartmakerij, roddelen, boze oog en sihr.
Walgelijke volk. Ik ga denk ik ook my marokkaanse paspoort verbranden
Gurl, we hebben het over onschuldige topics he. Ok. Bye now

03-06-2020, 21:45

Citaat door TheSadness:
Hahah nee wees eerlijk. Zolang ik op mnl kom. Heb ik een bepaalde haat voor Marokkaanse vrouwen ontwikkeld incl mijzelf. Door al deze rotzooi topics. Die precies nergens overgaan.



Gurl, we hebben het over onschuldige topics he. Ok. Bye now
Kijk die attitude dan haha wie denk je dat je bent met bye now ? Praat s engels voor me neus dan kijken of je nog stoer bent met die illie accent. Lelyjk wijf

03-06-2020, 21:47

Citaat door Dounya..:
Kijk die attitude dan haha wie denk je dat je bent met bye now ? Praat s engels voor me neus dan kijken of je nog stoer bent met die illie accent. Lelyjk wijf
Hahah bedoel letterlijk. Omdat je je paspoort ging verbranden lol

03-06-2020, 21:48

Citaat door TheSadness:
Hahah bedoel letterlijk. Omdat je je paspoort ging verbranden lol
Go fuck your self bitch

03-06-2020, 22:01
Doe aub normaal dounya. Hayekti

03-06-2020, 22:48

Citaat door RadioRaheem:
Moeten jullie jezelf toch eens zien, altijd maar andere rassen ophemelen. En elkaar vernederen onderling.

In plaats van 1 vuist te zijn en elkaars back hebben, wij hebben het al moeilijk genoeg hier in dit land.


Eindelijk iemand die wat zinnigs te melden heeft.