Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Getrouwd en op zoek naar kletsmaatje

Pagina's : [1] 2

31-05-2020, 01:17
kletsen via pm, skype of zo verder geen andere onzin, alleen kletsen oe safie

Pm als je gezellig bent, wil je discussies dan verder kijken aub

31-05-2020, 01:19

Doe maar niet, sluit deze topic beter. Oprecht advies. Een grote brand, begint met een klein onschuldig vlammetje...

En nog iets, buiten het feit dat dit niet hoort, als je niet wilt dat jou vrouw dit ook doet, moet jij het ook niet doen.

Salam

31-05-2020, 01:20
Die energie kan je beter in je eigen vrouw stoppen.

04-06-2020, 09:35
Alleen als je gezellig bent en inhoud hebt, geen jonkies.

04-06-2020, 09:37

Geen Drerries? Praten getrouwde mannen ook nog zo? Ik zou echt stoppen waar je mee bezig bent als je getrouwd wil blijven. Als je huwelijk zo saai is doe er dan wat aan ma niet op deze manier.

06-06-2020, 00:56
Iemand zin om gezellig en met inhoud te pm-en?

06-06-2020, 01:04
Geef contactgevens van je vrouw dan praat ik in de tussentijd wel even met haar

06-06-2020, 05:12

Citaat door JM-:

06-06-2020, 12:36

Citaat door JM-:
Mijn vrouw zei een keer dat 99% van de mannen hier op m.nl inhoudloos zijn, niet logisch kunnen denken en hele tijd als een stel labiele geile hyena's afgaan op die enemeid die topic opende.

Jouw reactie laat ook zien dat je leeghoofd bent, ik zei gister vrouw ligt in diepe slaap, dus hoe ga jij gezellig praten met iemand die in diepe slaap ligt??? duhhhh 3ala logica

06-06-2020, 13:27

Citaat door takalamoe:
Mijn vrouw zei een keer dat 99% van de mannen hier op m.nl inhoudloos zijn, niet logisch kunnen denken en hele tijd als een stel labiele geile hyena's afgaan op die enemeid die topic opende.

Jouw reactie laat ook zien dat je leeghoofd bent, ik zei gister vrouw ligt in diepe slaap, dus hoe ga jij gezellig praten met iemand die in diepe slaap ligt??? duhhhh 3ala logica
Je praat onzin shmetta. Je bent vast een eenzame hond die op deze verdorven manier een vrouw aan de haak wil slaan. Waarom zou je midden in de nacht als je getrouwd bent contact zoeken met andere vrouwen? Geen onzin verkondigen en als je echt getrouwd bent laat je vrouw snacht met mannen praten gaan we zien wat er gaat gebeuren.

06-06-2020, 13:34
Dit is sensatie topic mensen. Niet al te serieus nemen

07-06-2020, 10:21

Citaat door takalamoe:

jij behoort zeker tot die ene %? Ze weet duidelijk waar ze op doelt met de resterende %. JOU! verman je en spend wat quality time met jouw vrouw. ghair in sha Allah

07-06-2020, 13:25

Citaat door takalamoe:

Heb je door dat jezelf onder de categorie valt die je vrouw beschreef? Dat je dit nog benoemd baz

Beter ga je je gedragen als hoe een echte getrouwde man zich dient te gedragen en sluit je de topic.

08-06-2020, 09:50

Citaat door Tanjaouiia:
Heb je door dat jezelf onder de categorie valt die je vrouw beschreef? Dat je dit nog benoemd baz

Beter ga je je gedragen als hoe een echte getrouwde man zich dient te gedragen en sluit je de topic.
staat 99% van de mannen ah lella, ik val dan automatisch onder die 1%, duhhh is toch logisch dan toch?

08-06-2020, 09:50
Ik ben verder wel poessssliefff en praten alleen op afstand kan geen kwaad. Vrouw krijgt geen hoop omdat ze weet hij is getrouwd en ik kan af en toe gezellig kletsen.

Probleem van ons volk is dat alles zwart wit is en praten betekent gelijk se x hebben. In mijn huwelijk heb ik nooit se x gehad met een ander.

Pagina's : [1] 2