Bekijk volle/desktop versie : Mijn allerliefste zusters



22-05-2005, 22:26
dit is gewoon voor de dames die zich nu een beetje down voelen of niet goed van binnen voelen

lieve zuster,
daar zit je dan helemaal alleen in de kamer denkend dat niemand van je houd dat niemand om je geeft
je huilt, je wilt niet eten van verdriet of je gaat juist wel eten van verdriet.

elke dag word je herinnerd aan de stress in je leven
je hoort altijd dat negatieve(negeer het) bekijk je leven van de positieve kant, denk altijd het had erger gekund,!
geef niet op, no matter what, geloof in je zelf, praat je zelf goed in, wat de ander zal het niet voor je doen.
wees lief voor je zelf, verwen je zelf eens een keer,
probeer van de kleine dingen te genieten.
en vergeet vooral niet dat er een groter macht boven je hoofd staat, dat je alleen bij hem je kunt wenden en alleen hem kan jouw hebben
ik heb het hier over barmhartige Allah swt!
denk aan hem, en hij zal aan jouw denken, werk voor hem en hij zal voor jouw werken,
hij houd van ons, daarom heeft hij ook de islam gebracht om ons er van bewust te zijn dat we degelijk mensen zijn en dat we ook het recht hebben van spreken,

moge allah jullie allemaal bijstaan wees sterk, no matter what, later kun je altijd tegen je kleinkinderen zeggen, kijk ik heb niet opgegeven~!

p.s: dit heeft echt geen betrekking op mij, maar ik zie en hoor vaak meiden die verdrietig zijn en ik wil ze zeggen no matter what, i love them en stuur hun ook mijn liefde

wa sallammoe alaikom warahmatoe lahie talla3 warabaka toe hoe mijn zusters fie dien!

22-05-2005, 22:31


Mooi gezegd meid.

Moge allah je belonen met het goede insha allah.

22-05-2005, 22:33
inshallah amien zuster , jouw ook,!!

i love you in the name of allah swt

groetjes en zeeer veeeeel liefs je zuster soekran

22-05-2005, 22:35

Citaat door soekran:
inshallah amien zuster , jouw ook,!!

i love you in the name of allah swt

groetjes en zeeer veeeeel liefs je zuster soekran

22-05-2005, 22:35


macha allah ........mooi gezegd

soukran voor je lieve woorden
het doet een persoon goed om zoiets te lezen in een dip periode

iedereen maakt het wel eens mee

liefs warda

22-05-2005, 22:37
Dank je meid voor je liefde en begrip voor de die in,
moeilijke tijden zitten moge ALLAH al je dromen waar maken

AMIEN

GROETJES IK

22-05-2005, 22:38
dank je wel warda roosje van me
daarom heb ik het ook geschreven, het is een eventuele steun! voor mijn zusters, ze hebben het moeilijk en vaak is er dan niemand die hun begrijpt of even vraagt hoe het gaat, waardoor ze van binnen helemaal kapot gaat
moge allah ze helpen inshallah amien
en moge allah jouw zegenen inshallah amien

groetjes je zuster soekran

22-05-2005, 22:40

Citaat door soekran:
dank je wel warda roosje van me
daarom heb ik het ook geschreven, het is een eventuele steun! voor mijn zusters, ze hebben het moeilijk en vaak is er dan niemand die hun begrijpt of even vraagt hoe het gaat, waardoor ze van binnen helemaal kapot gaat
moge allah ze helpen inshallah amien
en moge allah jouw zegenen inshallah amien

groetjes je zuster soekran
amien

Moge allah jou het beste schenken
Moge Allah jouw zegenen

amien incha allah

22-05-2005, 22:40

Citaat door wie_ben_ik:
Dank je meid voor je liefde en begrip voor de die in,
moeilijke tijden zitten moge ALLAH al je dromen waar maken

AMIEN

GROETJES IK
assallammoe alaikom zuster wie ben ik
ik bedank je heel erg voor en moge ALLAH swt je ook erbij helpen inshallah amien
groetjes je zuster fie dien soekran