Bekijk volle/desktop versie : Wat je niet wist over muziek!



26-05-2020, 19:18
Salamoualaikoum



Controle door muziek!
Waarom is muziek slecht? Het is net als alcohol, je merkt de schade niet, en wanneer je het drinkt voel je je lekker. Dus het lijkt onschuldig, maar dat is het niet. Zo is dat ook met muziek.


Hoe werkt het? Gecontroleerd worden door muziek...

Je hebt bijvoorbeeld muziek waardoor je verdrietig wordt, en je hebt muziek waardoor je hart sneller gaat kloppen, en waardoor je als het ware energie krijgt.

Andere muziek maakt je misschien depressief: er was een Turks-liefdesliedje, waardoor echt veel mensen, zelfmoord hebben gepleegd!

Dus (misschien wat) overdreven gezien: ik kan jou laten huilen door muziek!

Ook heb je bepaalde (intro)deuntjes, waardoor iemand jou aandacht kan krijgen, en gaat luisteren. Van die “spannende” deuntjes die jou aandacht trekken.


Denk bijvoorbeeld aan het NOS-journaal wanneer het begint. Ookal hou je niet van het nieuws en vind je het onzin, denk je (wanneer je dat intro-deuntje hoort): laat ik toch maar even kijken. En je geeft jezelf (onbewust) excuses om tóch ernaar te kijken: ik heb toch niks te doen, ik geloof het toch niet, maar even kijken voor de grap...

Ook die cirkels bij het intro, tijdens zogenaamde hypnose, wordt ook gebruik gemaakt van cirkels...


De muziekindustrie of andere groepen die zich daarmee bezighouden, weten precies hoe het werkt. Met welke deuntjes ze jou aandacht kunnen trekken, met welke soort tonen ze jou brein open kunnen maken, om ideeën op te nemen en ga zo maar door. En daar maken ze sluw gebruik van.

Kijk om je heen, mensen die muziek luisteren. Er is een rapper, die over overvallen en inbraken rapt. Bijna iedereen die ernaar luistert, krijgt gewoon “zin” om ook te doen waar diegene over rapt (overvallen en inbraken). Ze nemen die denkwijze over, en dan heb ik het over mensen die niet zo zijn, Toeval?


Wanneer je muziek luistert is je hoofd chaotisch. Je ervaart geen rust, behalve als je weer muziek luistert. Probeer eens voor de grap gewoon 1 of 2 weken geen muziek te luisteren. Je gaat het verschil echt merken.


Kijk dit filmpje, en kijk eens tussen de reacties. Mensen die gestopt zijn met muziek luisteren, ervaren rust en zijn minder parra.

http://https://m.youtube.com/watch?v=axk4_bQalNQ


Nog een sluwe truc die ze gebruiken, bijvoorbeeld rappers: ze laten jou het gevoel krijgen alsof ze hetzelfde zijn als jou, (zelfde afkomst, zelfde denkwijze etc.), hierdoor zal je ze makkelijker volgen en dingen doen zoals hoe hun dat doen, want je denkt dat je hetzelfde bent, terwijl hun mushrikeen/satanisten zijn!

Hun willen alleen maar het slechte voor jou! Ze denken niet eens aan zichzelf, laat staan aan iemand die ze niet eens kennen.



Ze doen dingen die van Allah shwt niet mogen, dus wie zijn wij, dat ze rekening met ons moeten houden?!


Oordeel ook niet te snel (zie filmpje). http://https://m.youtube.com/watch?v=cxIY7S0J2Es

Ik kan er ook een beetje naast zitten, Moge Allah shwt ons allemaal genadig zijn en onze fouten en zondes wissen, amin!
En Allah shwt weet het het beste.



Salam

26-05-2020, 20:40


Wa aleykoem salaam wa rahmatoellaah wa barakatoeh.

26-05-2020, 20:46

Citaat door Frederik:
Wa aleykoem salaam wa rahmatoellaah wa barakatoeh.
alles goed bro?

26-05-2020, 20:53

Citaat door 3esses:
alles goed bro?
Alhamdoelilah en met u?

26-05-2020, 20:57



Citaat door Frederik:
Alhamdoelilah en met u?
Alhamdoulilah, wat vind je van deze topic en de punten die ik heb benoemd.

26-05-2020, 20:57

Citaat door 3esses:
alles goed bro?


Akhi staat jou beter 3esses dan bro hhh.

26-05-2020, 20:57

Citaat door Maaffia:
Akhi staat jou beter 3esses fan bro hhh.
ahaha

26-05-2020, 20:59

Citaat door 3esses:
ahaha


Ewa Amerikaanse rappers volgen had ik niet van jou verwacht hhh.

Of spreek je geen Arabisch.

26-05-2020, 21:03

Citaat door Maaffia:
Ewa Amerikaanse rappers volgen had ik niet van jou verwacht hhh.

Of spreek je geen Arabisch.
Amerikaanse rappers volgen? Wat zeg je allemaal?

26-05-2020, 22:49

Citaat door 3esses:
Amerikaanse rappers volgen? Wat zeg je allemaal?



Bro is toch Amerikaans hhh.

26-05-2020, 23:26

Citaat door 3esses:
Alhamdoulilah, wat vind je van deze topic en de punten die ik heb benoemd.
Ik geef je niet 100 maar honderd en één procent gelijk!

26-05-2020, 23:55
Nu je het zegt klopt idd!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

27-05-2020, 23:30



Citaat door Frederik:
...

Citaat door casapopje:
...
Djazaakoum Allahoe Ghairan