Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Echte liefde?

19-05-2020, 19:31
Hey!

Ik vraag me af of er via deze site mensen hun wederhelft/partner/ware liefde vinden

19-05-2020, 19:38

Ik heb wel eens met iemand via hier gepraat, was erg leuk persoon, ik wilde dat het zo bleef, gewoon vriendschappelijk. Uiteindelijk wilde ze me langzaamaan ontmoeten, maar ik was destijds jonger en er minder zeker van. Ik had ook niet verwacht dat ze dat zou gaan willen. Om een lang verhaal kort te maken, we praten niet meer.

Ik denk wel dat het zeer mogelijk is om hier je partner te ontmoeten. Als ik haar had ontmoet in andere omstandigheden, dan wie weet.

19-05-2020, 19:42
Jammer dat het zo is gelopen. Lijkt me wel lastig omdat mensen echt nep kunnen zijn in het echte leven laat staan online

19-05-2020, 19:48

Citaat door girlshavefun:
Jammer dat het zo is gelopen. Lijkt me wel lastig omdat mensen echt nep kunnen zijn in het echte leven laat staan online
Jaa daar was ik ook bang voor, ze klonk wel altijd oprecht in haar berichten en ik had echt het gevoel dat ik haar goed begon te kennen. Ook hadden we het over alledaagse bezigheden en wat we al dan niet hadden meegemaakt, dus was erg leuk, geen geflirt ofzo. We hadden voor weken gepraat en wat ik begon te realiseren was dat wanneer ik wakker werd, dat ik ernaar uitkeek weer met haar te praten.

Wat mij dwarszat, was dat ik wat jonger was, geen goede tijd om dan al iemand te leren kennen. Het andere was dat ik niet op deze manier iemand wilde leren kennen, hoe kan ik dit mijn ouders uitleggen?

Uiteindelijk hebben we het contact verbroken, maar het heeft me wel geleerd dat je echt iemand kan leren kennen, zonder die persoon ooit gezien of gehoord te hebben.

19-05-2020, 20:03

http://https://youtu.be/5dUGCY9SCgE

19-05-2020, 20:04
W'Allahu 'alam..

Zitten vast potentiële echtgenoten.. maar je hebt andere manieren om sebab te doen. Ik zou eerder andere opties bekijken wat betreft het vinden van je ware liefde, wederhelft, partner.

Moge Allah Subhana wa Ta3ala ons behoeden van fitnah

19-05-2020, 23:19
Ja klopt, je weet nooit 100% met wie je te maken hebt.

20-05-2020, 22:50
Sowieso niet

21-05-2020, 01:33
Je weet maar nooit

21-05-2020, 02:01
Het ligt allemaal aan jezelf.
Of je kan goed contact leggen en onderhouden en iemand triggeren om je beter te leren kennen of j bent slechts 1 van de.

Iedereen heeft iets speciaals en je moet dat naar boven kunnen halen. Goed kunnen praten maar vooral luisteren. Zo kan er plots iets ontstaan.

21-05-2020, 14:32
Sommige mensen willen alleen maar praten aan de tel. Ga je het leuk vinden om met die gene te praten ben je zo een tijdje verder zonder dat die gene wat wil. Alleen kletsen kletsen heb je ook niks aan

22-05-2020, 00:48
[QUOTE=elmekteb__;134577087]Sowieso niet[/QUOTE

De meningen zijn verdeeld hoor

22-05-2020, 00:49

Ik denk niet dat je het altijd zelf in de hand hebt, jij kan als persoon serieus zijn met de juiste intentie maar als de ander dat niet heeft, heb je er ook niks aan.
Het moet van 2 kanten komen of niet?

22-05-2020, 00:52

Citaat door Oldscool:
Het ligt allemaal aan jezelf.
Of je kan goed contact leggen en onderhouden en iemand triggeren om je beter te leren kennen of j bent slechts 1 van de.
Iedereen heeft iets speciaals en je moet dat naar boven kunnen halen. Goed kunnen praten maar vooral luisteren. Zo kan er plots iets ontstaan.
Ik denk niet dat je het altijd zelf in de hand hebt, jij kan als persoon serieus zijn met de juiste intentie maar als de ander dat niet heeft, heb je er ook niks aan.
Het moet van 2 kanten komen of niet?

22-05-2020, 00:53
Alles is el makteb, vooral in deze tijd is het 'normaal' om iemand online of via social media te ontmoeten