Bekijk volle/desktop versie : Recordcijfers voor Videoland-documentaire Boef



11-05-2020, 18:03
De documentaire Gewoon Boef, over het leven van rapper Boef, wordt massaal bekeken.





De driedelige reeks, die vrijdag online kwam, is de meest gestreamde Videoland Original documentaire ooit binnen 24 uur. Dat heeft RTL bekendgemaakt. Boef doet het beter dan andere succestitels als Famke Louise, Badr, Amira, Bizzey en De Jacht op de Mocro Maffia. Hoe vaak Gewoon Boef inmiddels is bekeken, is niet bekend. RTL geeft, net als de streamingconcurrenten, geen exacte cijfers vrij.

In Gewoon Boef geeft Boef een persoonlijk kijkje in zijn veelbewogen leven en doet hij voor het eerst publiekelijk een boekje open over zijn pijnlijke jeugd.

17-05-2020, 03:14


onbelangrijke personen krijgen veel aaandacht, en zij die het echt verdienen zoals onafhankelijke artsen, doktoren en wetenschappers die hun verdenkingen, onderzoeken en weerleggingen delen over deze crisis omdat het van levensbelang is krijgen die niet.

17-05-2020, 04:12
Ik heb de docu gezien. Best triest.

19-05-2020, 12:19

Citaat door chelhie21:
onbelangrijke personen krijgen veel aaandacht, en zij die het echt verdienen zoals onafhankelijke artsen, doktoren en wetenschappers die hun verdenkingen, onderzoeken en weerleggingen delen over deze crisis omdat het van levensbelang is krijgen die niet.
omdat mensen in hypnose moeten blijven..alleen zielverkopers komen op mainstream..omdat het allemaal een en dezelfde stroming zijn..Vrije metselarij!

19-05-2020, 12:43



Citaat door zahar:
omdat mensen in hypnose moeten blijven..alleen zielverkopers komen op mainstream..omdat het allemaal een en dezelfde stroming zijn..Vrije metselarij!

Wij moeten matties worden

19-05-2020, 12:47

Citaat door chelhie21:
Wij moeten matties worden
hhhhh in deze tijd is het moeilijk om zelfde denkers te treffen..meeste zijn gemanipuleerd en denken niet meer zelf na...wil jij wel kids?

19-05-2020, 12:54

Citaat door zahar:
hhhhh in deze tijd is het moeilijk om zelfde denkers te treffen..meeste zijn gemanipuleerd en denken niet meer zelf na...wil jij wel kids?

Sowieso. Ik ben al gek op andermans kids, laat staan mijn eigen kids. dus sws kids hebben in sha Allah

19-05-2020, 12:59

Citaat door chelhie21:
Wij moeten matties worden
Best niet. Das ook een gek.

19-05-2020, 13:00

Citaat door zahar:
omdat mensen in hypnose moeten blijven..alleen zielverkopers komen op mainstream..omdat het allemaal een en dezelfde stroming zijn..Vrije metselarij!
Ewa hoe is het met je niet marokkaanse man

19-05-2020, 13:00

Citaat door Limon:
Ewa hoe is het met je niet marokkaanse man
Heel goed Hamdoulilah.dank voor je interesse.hhh

19-05-2020, 13:01

Citaat door zahar:
Heel goed Hamdoulilah.dank voor je interesse.hhh
Dus je bent geen haar beter als die poef

19-05-2020, 13:02

Citaat door chelhie21:
Sowieso. Ik ben al gek op andermans kids, laat staan mijn eigen kids. dus sws kids hebben in sha Allah

Ameen.knap dat je het durft...ik weet dat het hoort om je te voort te planten..maar nee wil echt niks achterlaten in de Dajjal tijd.moge Allah mij vergeven.

19-05-2020, 13:03



Citaat door zahar:
Ameen.knap dat je het durft...ik weet dat het hoort om je te voort te planten..maar nee wil echt niks achterlaten in de Dajjal tijd.moge Allah mij vergeven.
3la jahla

19-05-2020, 13:06

Citaat door Limon:
3la jahla
Daarom typte ik.moge Allah mij vergeven voor mijn zwakte wat dit onderwerp betreft.we zijn niet perfect...ik kan en wil niet met opgelegde regels op scholen en vaccins kinderen grootbrengen..het gaat tegen al mijn principes in!