Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Tijd voor liefde, tijd voor geluk ! wie is ook aan toe ?

08-05-2020, 01:19
Salam lieve mensen,

Ik heb lang nagedacht of ik dit op deze manier zou gaan doen, maar wie niet waagt...

ben op zoek naar een leuke zorgzame vrouw. Waarom? Het zou eigenlijk niet nodig zijn geweest als je mij zou kennen, lief, verantwoordelijk, hardwerkend en ziet er goed uit, voor zover je dit vaker hoort ... maar dat terzijde.

eind jaren 30 hardwerkende man, die naast zijn werk en sporten geen dames tegenkomt. Ik hang niet onnodig rond in de stad en zelfs al zou ik dat doen, zou ik een leuke interessante dame vanuit mijn respect nooit zomaar aanspreken.

Ik ben op zoek naar een spontane zorgzame vrouw. Vanaf 28 vind ik een mooie leeftijd, maar ik wil er geen getal aan hangen. Het is vooral de serieuze instelling van de vrouw die ik zoek.
Een vrouw die zich bewust is van de verantwoordelijkheden van een huwelijk en verder kijkt dan de bruiloft.
Een godvrezende vrouw, of in elk geval de intentie heeft dit te doen.
Een vrouw die respect heeft voor de ouders (daar hecht ik heel veel waarde aan)

Ik ben een makkelijk persoon, houd van reizen, sporten en leuke dingen doen. Ben jij het maatje dat eigenlijk op zoek is naar hetzelfde? En ook in het dagelijkse leven niemand tegenkomt?

Laat dan een berichtje achter, wie weet zijn we dan wel een match. You will not regret inchallah !!