Bekijk volle/desktop versie : Trouwen en geboorte akte



07-05-2020, 00:41
Salaam,

Ik wil trouwen en daarvoor heb ik een geboorte akte nodig volgens mij ( corrigeer mij als dit niet klopt).
Er is een site waar je dit op kan aanvragen, maar ze hebben de Riffijnse gebieden er niet in gezet, waarschijnlijk om de Riffijnen dwars te zitten. Dus je moet alsnog op een andere manier aan dat papier komen.

Heeft iemand een tip waar ik dit papier alsnog kan halen, het liefst niet in Marokko. Bij het consulaat bijvoorbeeld

Shukran

07-05-2020, 15:56


Hllo

07-05-2020, 15:57
Books, je had gereageerd maar ik zie je reactie niet. Hoe komt dat. Kun je wat je zei even als privebericht sturen

07-05-2020, 22:19
Je haatte Marokko toch. Trouw gewoon op zn nl

07-05-2020, 22:22


Noemt zichzelf wel MoroccanUtrecht

07-05-2020, 22:30

Citaat door MorrocanUtrecht:
Salaam,

Ik wil trouwen en daarvoor heb ik een geboorte akte nodig volgens mij ( corrigeer mij als dit niet klopt).
Er is een site waar je dit op kan aanvragen, maar ze hebben de Riffijnse gebieden er niet in gezet, waarschijnlijk om de Riffijnen dwars te zitten. Dus je moet alsnog op een andere manier aan dat papier komen.

Heeft iemand een tip waar ik dit papier alsnog kan halen, het liefst niet in Marokko. Bij het consulaat bijvoorbeeld

Shukran
Even voor jou info

Het moment dat jij voet zet binnen een Marokkaanse consulaat (bijvoorbeeld IN Nederland) dan ben je gewoon op Marokkaans "grondgebied".

07-05-2020, 22:32
Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.

07-05-2020, 22:33

Citaat door prinses3arbia:
Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.
Hij wil liever niet uit huis gaan, want hij is riffijns

09-05-2020, 01:41

Citaat door prinses3arbia:
Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.
Ik ben niet in NL geboren. Anders had ik deze vraag niet gesteld...

14-05-2020, 02:45

Citaat door prinses3arbia:
Even voor jou info

Het moment dat jij voet zet binnen een Marokkaanse consulaat (bijvoorbeeld IN Nederland) dan ben je gewoon op Marokkaans "grondgebied".
Haha ik ga stuk om jouw reactie. Ts succes en Allah ikemmel Belgir inchallah. Moge Allah je huwelijk zegenen