Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Belangrijk voor de mannen!!

05-05-2020, 01:55
Aboe Hoerayrah overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Het gedeelte onder de enkels dat bedekt wordt door het gewaad zal (op de Dag der Opstanding) bestraft worden met het Vuur.”
(al-Boekhaari)

Anas overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Het onderkleed is tot aan de helft van het scheenbeen en(/of) tot de enkels. Wat dit overschrijdt is niet goed.”
(Ahmad, authentiek verklaard door Sheikh al-Albaanie)

Al-Khattaabi zegt: “Dus wat de enkels overschrijdt, zal uit boetedoening worden bestraft.”
(Fath ul-Baarie, boekdeel 10, blz.

Aan Sheikh ibn al-cOethaymien werd de volgende vraag voorgelegd: “Is er sprake van Isbaal als het gewaad tot aan de enkels reikt?” Hij antwoordde hierop: “Het gewaad, de broek, de shirt of (andere) kledij dat tot op de enkels doorloopt, wordt niet als Isbaal beschouwd. Isbaal is hetgeen dat onder de enkels valt. Zoals de volgende overlevering ons vertelt: “Het gedeelte onder de enkels dat bedekt wordt door het gewaad zal (op de Dag der Opstanding) bestraft worden met het Vuur.”
(Liqaa’aat ul-Baab il-Maftoeh, nummer 151, vraag 11

05-05-2020, 02:19

Up

05-05-2020, 04:46
kijk eerst even naar jullie vrouwen zelf wist je dat de helft van de vrouwen naar de hel zullen belanden om vooral hoe jullie roddelen en liegen tegen mensen
hou bezig met je zelf joh maar dat over enkels ben ik mee eens ik ben tegen die homo enkels kort en al k ben oldscool ben niet van die niveau
maar toch wil ik zegge hou je bezig met je zelf en de manier hoe je je hoofdoek om doet niet van die cabrio manier
en zelfs niet van die korte rokjes met pantys dragen heeell veel dinge die waar meeste marokkaanse dams niet aanhouden

05-05-2020, 05:05
Baraka Allah oe feeki zuster. Klopt dit is een wijze les voor ons (jonge)mannen om op te letten.

Thanks for the reminder

05-05-2020, 06:29

Wa feek

05-05-2020, 06:30
Ach germ toch..
Het is ook niet dat ik de mannen na beneden haal en de vrouwen omhoog en ons zelf prijs etc..
Het is even erg je had ook een dua kunnen doen dat Allah ons allen leidt ipv zo te berichten

05-05-2020, 14:04
haha laten we niet beginnen over de vrouwen. De oorzaak van alle ellende sinds dat er vrouwenrechten bestaan.