Bekijk volle/desktop versie : Hans en Petra zijn na zeven weken lockdown in Spanje weer thuis



04-05-2020, 15:00
http://https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3197928/Hans-en-Petra-zijn-na-zeven-weken-lockdown-in-Spanje-weer-thuis

04-05-2020, 15:01


Over heel de wereld zitten/zaten mensen vast. Niemand die jankt enkel over Marokko omdat Marokko het top heeft aangepakt.

Beste azulis

Jullie gejank heeft geen waarde.

04-05-2020, 15:31

Citaat door Limon:
Over heel de wereld zitten/zaten mensen vast. Niemand die jankt enkel over Marokko omdat Marokko het top heeft aangepakt.

Beste azulis

Jullie gejank heeft geen waarde.
precies wat de azoulies je niet willen laten lezen of zien

maar ik vindt de houding van maroc wel top ... lockdown geldt voor iedereen!

04-05-2020, 16:39

Citaat door Gizou020:
precies wat de azoulies je niet willen laten lezen of zien

maar ik vindt de houding van maroc wel top ... lockdown geldt voor iedereen!
Daarom dat ze zo lage cijfers hebben idd

04-05-2020, 16:39



Citaat door Limon:
Over heel de wereld zitten/zaten mensen vast. Niemand die jankt enkel over Marokko omdat Marokko het top heeft aangepakt.

Beste azulis

Jullie gejank heeft geen waarde.
Over spanje zal je de azulis nooit horen janken dat zijn hun heer en meester goedemiddag senoir goedemiddag senoiritta als make schapen dan houden ze zich aan de regeltjes die spanje heeft opgedragen. Maar met marokko opeens hebben deze azulis de illusie als ze maar hard schreeuwen dat dan marokko dan de lockdown opgeeft. Blijf lekker dromen zou ik zeggen tegen azulis .

04-05-2020, 16:41

Citaat door AboubakrSiddiq:
Over spanje zal je de azulis nooit horen janken dat zijn hun heer en meester goedemiddag senoir goedemiddag senoiritta als make schapen dan houden ze zich aan de regeltjes die spanje heeft opgedragen. Maar met marokko opeens hebben deze azulis de illusie als ze maar hard schreeuwen dat dan marokko dan de lockdown opgeeft. Blijf lekker dromen zou ik zeggen tegen azulis .
Haha ze voelen hun harten branden