Bekijk volle/desktop versie : Nederland overtreft zichzelf in verklikken



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-05-2020, 04:52
Klikken zit in onze genen.
De overheid hoeft totaal geen extra inspanningen te verrichten om te zorgen dat burgers zich houden aan haar onwettige dictatuur.

De bevolking grijpt massaal naar de kliklijnen, want wij zijn zo braaf.

Soms schaam je er wel eens voor dat je Nederlander bent, want klaarblijkelijk zit het klikken en verraden in onze genen.

Vroeger kregen wij Nederlanders betaald voor het verklikken van mensen, tegenwoordig is dit niet meer zo, maar dat weerhoudt ons er niet van om te blijven klikken.

Met het aanbrengen van Joodse Nederlanders konden de niet-Joodse Nederlanders ƒ 7,50 per persoon ontvangen. Dit bedrag liep naarmate de oorlog vorderde op naar ƒ 40,00.

Vroeger bestond er ook geen internet en deden ze het klikken vaak per brief, zoals in het volgende voorbeeld.

“Ik voel mij verplicht hier melding van te maken maar weet niet of ik bij U of bij de duitsche politie moet wezen. Er woont op Merwedeplein 45 boven een duitsche jood die 2 namen draagt Gesseler en Hilm een tooneel naam hij handelt nu in schilderijen maar is de politie in de P Aartsstraat te slim af. draagt geen ster maar durft toch ‘s avonds na 8 uur niet op straat ik weet daar is iets wat niet deugt hij heeft heel veel geld geeft kapitalen uit voor eten en koopt veel menschen om, dit voel ik als plicht u te waarschuwen.”

Net zoals in de Tweede Wereldoorlog hebben wij ook nu weer te maken met een tirannieke overheid en ook nu steunt deze op verraders onder de bevolking.

En met succes zoals blijkt:

Het aantal meldingen bij de tiplijn Meld Misdaad Anoniem is sinds de invoering van de intelligente lockdown fors gestegen. Het gaat daarbij ook over overtredingen van de coronamaatregelen.

„Het wordt simpelweg niet geaccepteerd dat enkelen daar lak aan hebben”, zegt Marc Janssen van de tiplijn Meld Misdaad Anoniem tegen EenVandaag. Sinds de verscherpte maatregelen zien zij een sterke stijging van het aantal meldingen. Waar normaal gesproken zo’n 1400 meldingen per maand de norm zijn, werd in april 2426 keer getipt. 616 meldingen daarvan waren ’corona-gerelateerd’.

Ook op andere manieren worden verklikkers gerekruteerd zoals blijkt uit de volgende email van een lezer:

‘Ik woon in een appartementen gebouw "De Iepenflat" in Bussum. Dit complex is van Woonzorg Nederland. Onze bewonersconsulent Dhr. J. van Woudenberg vraagt ons de namen van medebewoners, die zich niet aan de regels van het RIVM houden, aan hem door te geven!

Dit doet mij denken aan de 2e wereldoorlog waar bijna een bevolking is uitgeroeid, mede door verklikkers en verraders. Zeer zorgwekkend en jammer genoeg zijn er altijd nog mensen die aan zo'n verzoek gehoor geven.’

Willen we ooit een SAMEN-leving creëren waarin we écht samenleven dan is het zaak dat we onmiddellijk stoppen met dit NSB gedrag en ook om daarop een beroep te doen bij onze medemens. Respecteer elkaar. Er zijn mensen die echt bang zijn voor corona maar er zijn er ook genoeg die dat veel minder of niet zijn. Laten we elkaar daarin op z'n minst vrijlaten en ruimte geven om te 'zijn'. Daar hebben we geen kliklijnen of overheid voor nodig, dat kunnen we gewoon onderling.

http://https://jdreport.com/nederland-overtreft-zichzelf-in-verklikken-en-verraden-forse-toename-meldingen-via-meld-misdaad-anoniem/

03-05-2020, 05:04


Moge er nog meer fdaya7 volgen

03-05-2020, 05:07
Nu moet je eigenlijk die chekama chekama nr gooien

03-05-2020, 05:11

Citaat door chelhie21:
Nu moet je eigenlijk die chekama chekama nr gooien
Haha, zo zie je maar dat ze te veel tijd hebben in het westen

03-05-2020, 06:24


Als je melden dat mensen zich niet aan regels houden die er zijn voor de algehele volksgezondheid, vergelijkt met het aangeven van mensen van een bepaald volk, simpelweg omdat ze tot die groep behoren en niets fout hebben gedaan, ben je niet goed bij je paasei.

03-05-2020, 06:40
Hitler was zelf een zionist die de joden vervolging in gang had gezet om een israel te kunnen stichten. De eerste en tweede wereldoorlog is een zionist complot.

Hitler was zelf ook een jood:

http://https://m.jpost.com/diaspora/study-suggests-adolf-hitler-was-a-quarter-jewish-597966

Hitler 'had Jewish and African roots', DNA tests showAdolf Hitler is likely to have had Jewish and African roots, DNA tests have shown.

http://https://www.telegraph.co.uk/history/world-war-two/7961211/Hitler-had-Jewish-and-African-roots-DNA-tests-show.html

Did Adolf Hitler marry a Jewish woman? DNA tests ‘show Eva Braun associated with Ashkenazi Jews’

http://https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/did-adolf-hitler-marry-a-woman-of-jewish-descent-dna-tests-show-eva-braun-associated-with-ashkenazi-9239784.html

03-05-2020, 11:18
Mensen aanvallen die keiharde criminelen aangeven. Weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Coronavirus grijpt over de hele wereld om zich heen zoveel besmette mensen, zoveel doden, mensen die enorm lijden in ziekenhuizen.
En je hebt toch weer van die egoisten die de regels om deze afschuwelijke pandemie onder controle te krijgen aan hun laars lappen, doen waar zij zin in hebben en zo een gevaar zijn voor de gemeenschap.
HUN "vrijheid" een potentieel dodelijk gevaar voor andere mensen.

03-05-2020, 12:42

Citaat door MikeH:
Als je melden dat mensen zich niet aan regels houden die er zijn voor de algehele volksgezondheid, vergelijkt met het aangeven van mensen van een bepaald volk, simpelweg omdat ze tot die groep behoren en niets fout hebben gedaan, ben je niet goed bij je paasei.
Precies de vergelijking gaat ook echt niet op..
Juist de genen die in een wonen en woonzorgcentrum zich niet houden zijn de Hitlers voor hun medebewoners en voor het thuiszorgpersonneel .

03-05-2020, 12:58
Mensen die geen steekhoudende argumenten hebben, gergelijken altijd situaties waar ze het niet mee eens zijn met 80 jaar geleden, Nazi-Duitsland.

Dat viel een Amerikaan al enige tijd geleden op.

03-05-2020, 13:22
FvD heeft gisteren nog een paar nsb nazaden voor de sier uit de partij gezet.

Wordt vervolgd

03-05-2020, 17:14
Ook zat genoeg gehoord, dat in bedrijfsleven de ene Hollander de ander snitched als die wat had gedaan puur omhoog te klimmen op de carrièreladder.

Zelf ook meegemaakt

03-05-2020, 20:11

Citaat door chelhie21:
Ook zat genoeg gehoord, dat in bedrijfsleven de ene Hollander de ander snitched als die wat had gedaan puur omhoog te klikken op de carrièreladder.

Zelf ook meegemaakt
Hier nog zo 1


Serieus Chelhie...ik was ooit een chef in het magazijn. Had 14 man onder me. Kort nadat ik tot chef was gepromoveerd had ik zo'n Chrisje bij ons werken....zo'n wielrenner weetjewel...kwam vaak in de zomer met zn racefiets iedere dag uit Roosendaal naar breda. Wij waren klaar die dag en ik zo tegen iederezn dat ze moesten vegen en opruimen. Zegt die chrisje...staat niet in mijn contract.


Ikke zo..de directeur wil je spreken...hij kwam rennend terug van een gesprek met de directeur...pakte die bezem geloof ik voor het 1e in zijn leven


Wollah waar gebeurd dit

03-05-2020, 20:36



Citaat door Ontdek:
Hier nog zo 1


Serieus Chelhie...ik was ooit een chef in het magazijn. Had 14 man onder me. Kort nadat ik tot chef was gepromoveerd had ik zo'n Chrisje bij ons werken....zo'n wielrenner weetjewel...kwam vaak in de zomer met zn racefiets iedere dag uit Roosendaal naar breda. Wij waren klaar die dag en ik zo tegen iederezn dat ze moesten vegen en opruimen. Zegt die chrisje...staat niet in mijn contract.


Ikke zo..de directeur wil je spreken...hij kwam rennend terug van een gesprek met de directeur...pakte die bezem geloof ik voor het 1e in zijn leven


Wollah waar gebeurd dit
hahahaha ewa waar bljft het stukje over snitchen

03-05-2020, 21:45

Citaat door chelhie21:
hahahaha ewa waar bljft het stukje over snitchen
Hij Chrisje zelf en probeerde ook van alles


Wollah zonder dollen hey...een keertje zat ik vanuit mn kantoor te bellen met marokko.

Chrisje kwam erachter en verraadde mij bij de onder-directeur.

Dus die mij bellen van kom ff langs.

Ik naar zijn kantoor en hij vroeg ofdat ik vanuit mijn kantoor naar marokko had gebeld.


Ik zo....ja heb gebeld met een potentiële koper van onze producten en de grote baas wist het doordat ik dat met hem in het weekend in de kroeg had besproken.


Zowel die onder-directeur als Chrisje konden wel door de grond zakken. Wollah

03-05-2020, 21:49
Btw...Wollah Chrisje doet me altijd denken aan m.nl lid IVAN onze eigen m.nl wielrenner uit limburg.

Pagina's : [1] 2 3 4 5