Bekijk volle/desktop versie : Slob akkoord met islamitische middelbare school in Den Haag



30-04-2020, 20:20
Minister Arie Slob (Onderwijs) geeft het groene licht voor een islamitische school voor MAVO, HAVO en VWO in Den Haag.



De school moet in augustus volgend jaar beginnen. Drie andere aanvragen voor bekostiging van islamitische scholengemeenschappen voor MAVO, HAVO en VWO werden afgewezen. Twee aanvragen waren voor scholen in Amsterdam en één in Den Haag.

Alle vier aanvragen waren ingediend door de Stichting voor Islamitisch Voortgezet Onderwijs in Rotterdam (Sivor). Die runt in de havenstad het islamitsche Avicenna College.


Hilbert Bredemeijer, wethouder onderwijs in Den Haag, noemt vrijheid van onderwijs in een reactie "een groot goed in onze stad". Hij gaat met de Stichting Islamitisch Voortgezet Onderwijs in gesprek over de startmogelijkheden. "De middelbare school kan een mooie toevoeging zijn op het diverse palet aan scholen in onze stad, waarbij goed onderwijs voor alle kinderen in Den Haag altijd vooropstaat."Fragmenten schuiven om ze te verwijderen

01-05-2020, 02:16


Opmerkelijk dat dit draadje geen reacties krijgt.
Die is toch goed nieuws?

01-05-2020, 02:35
Onder strikte voorwaarden waarschijnlijk..dus ook lesstof wat tegen de Islamistische principes ingaat.


"Islamitische school"

01-05-2020, 03:04

Citaat door FCE:
Onder strikte voorwaarden waarschijnlijk..dus ook lesstof wat tegen de Islamistische principes ingaat.


"Islamtische school"
Jouw nederland

01-05-2020, 04:23


Wat een enge man een echte modern kruisvaarder...
Citaat door Redactie:
Minister Arie Slob (Onderwijs) geeft het groene licht voor een islamitische school voor MAVO, HAVO en VWO in Den Haag.



De school moet in augustus volgend jaar beginnen. Drie andere aanvragen voor bekostiging van islamitische scholengemeenschappen voor MAVO, HAVO en VWO werden afgewezen. Twee aanvragen waren voor scholen in Amsterdam en één in Den Haag.

Alle vier aanvragen waren ingediend door de Stichting voor Islamitisch Voortgezet Onderwijs in Rotterdam (Sivor). Die runt in de havenstad het islamitsche Avicenna College.


Hilbert Bredemeijer, wethouder onderwijs in Den Haag, noemt vrijheid van onderwijs in een reactie "een groot goed in onze stad". Hij gaat met de Stichting Islamitisch Voortgezet Onderwijs in gesprek over de startmogelijkheden. "De middelbare school kan een mooie toevoeging zijn op het diverse palet aan scholen in onze stad, waarbij goed onderwijs voor alle kinderen in Den Haag altijd vooropstaat."Fragmenten schuiven om ze te verwijderen

01-05-2020, 06:24
Goed nieuws vind ik moslims doen het steeds beter in Nederland dat mag ook wel gezegt worden.

01-05-2020, 09:17


http://https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/1255994253475545088

01-05-2020, 09:27

01-05-2020, 09:35
En dan in de media positief over komen dat slib groen licht heeft gegeven.. Hij moest groen licht geven waarom niet gelijk .. ...Bijna Niemand weet Natuurlijk dat er gestreden is voor deze aanvraag...
Citaat door Stijnsansbarbe:

01-05-2020, 11:11

Citaat door MikeH:
Opmerkelijk dat dit draadje geen reacties krijgt.
Die is toch goed nieuws?
Hoe makkelijk ze jullie ongelovigen voor de gek kunnen houden

01-05-2020, 11:11

Citaat door HighImpactCrime:
En dan in de media positief over komen dat slib groen licht heeft gegeven.. Hij moest groen licht geven waarom niet gelijk .. ...Bijna Niemand weet Natuurlijk dat er gestreden is voor deze aanvraag...
MikeH ook niet meskin

01-05-2020, 11:13

Citaat door HighImpactCrime:
Wat een enge man een echte modern kruisvaarder...
Ik heb hem en die christelijke segers ook niet hoog staan die zionisten beesten

01-05-2020, 11:42



Citaat door Ontdek:
Ik heb hem en die christelijke negers ook niet hoog staan die zionisten beesten


Gemeld ...

01-05-2020, 16:42

Citaat door Stijnsansbarbe:
Gemeld ...
Without results

02-05-2020, 03:41

Citaat door Ontdek:
Hoe makkelijk ze jullie ongelovigen voor de gek kunnen houden
Ik ben tegen religieus onderwijs, dus voor mij is dit geen goed nieuws.
Maar ik zou denken dat moslims liever een islamitische school met bepaalde voorwaarden (elke school met zich aan bepaalde regels houden), dan geen extra islamitische school.


Citaat door FCE:
Onder strikte voorwaarden waarschijnlijk..dus ook lesstof wat tegen de Islamistische principes ingaat.


"Islamitische school"
Zoals?