Bekijk volle/desktop versie : Dames,eerlijk antwoorden aub.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

22-04-2020, 13:22
Salaam,

Tijdens deze quarantaine dagen vroeg ik me af he. Zou een goed geschoolde/opgeleide dame aandacht geven aan een wat lager opgeleide man? Ik zeg niet dat de man werkloos is maar de man werkt gewoon als magazijnmedewerker of als koerier. Maximaal een MBO 4 diploma.

Ik weet natuurlijk wel dat de meeste gaan zeggen ja tuurlijk als die een goed hart heeft als die maar halal werkt. Maar bij het kennis maken stelt men altijd de vraag. Wat voor werk doe je?

Haken jullie dan af of staat hij al een paar punten achter omdat die zegt " ik ben sorteerde bij PostNL.

Weegt een "diplomakloof" zwaar mee in deze tijd waarin we leven?

22-04-2020, 14:03


Als hij gewoon qua praten op een hoger level zit en gewoon de keuzes die hij had gemaakt om niet verder studeren of het was gewoon niet mogelijk is dat niet erg. Maar ik vind dat we qua taal wel op 1 golflengte moeten zitten en niet dat ik 10x een zin moet lezen om hem te begrijpen of elke keer moet zeggen “ik snap je zin niet helemaal” of “ wat bedoel je nou precies?”

En uiteraard moet t karakter niet met elkaar botsen. Maar als hij voldoende verdient om gewoon zijn dingen op orde te hebben waarom niet...

22-04-2020, 14:55

Citaat door perfume:
Als een man al met zo een vraag komt weet je dat je moet wegwezen. Loser. Die spelen altijd heel zielig de kaart dat vrouwen zogenaamd niet verder kijken dan een papiertje. Dit is puur manipulatie omdat ze zelf niets te bieden hebben en zo hopen een naïeve vrouw met goede wil over te halen Een man die al bewust is van verder kijken wat je in je mars hebt en of je überhaupt een klik hebt met een vrouw en weet een vrouw te interesseren in zichzelf los van welke opleiding ze beiden wel niet hebben gevolgd zal hier niet her en der om janken

22-04-2020, 15:04

Citaat door Reflection.:
Als hij gewoon qua praten op een hoger level zit en gewoon de keuzes die hij had gemaakt om niet verder studeren of het was gewoon niet mogelijk is dat niet erg. Maar ik vind dat we qua taal wel op 1 golflengte moeten zitten en niet dat ik 10x een zin moet lezen om hem te begrijpen of elke keer moet zeggen “ik snap je zin niet helemaal” of “ wat bedoel je nou precies?”

En uiteraard moet t karakter niet met elkaar botsen. Maar als hij voldoende verdient om gewoon zijn dingen op orde te hebben waarom niet...
Topper! De sleutel is inderdaad de communicatie tussen beide.

22-04-2020, 15:07



Citaat door Shab_hollanda:
Topper! De sleutel is inderdaad de communicatie tussen beide.
Is niet alles !!!!!

22-04-2020, 15:08

Citaat door perfume:
Als een man al met zo een vraag komt weet je dat je moet wegwezen. Loser. Die spelen altijd heel zielig de kaart dat vrouwen zogenaamd niet verder kijken dan een papiertje. Dit is puur manipulatie omdat ze zelf niets te bieden hebben en zo hopen een naïeve vrouw met goede wil over te halen Een man die al bewust is van verder kijken wat je in je mars hebt en of je überhaupt een klik hebt met een vrouw en weet een vrouw te interesseren in zichzelf los van welke opleiding ze beiden wel niet hebben gevolgd zal hier niet her en der om janken
Hmm. Ik vind het een bekrompe gedachtegang. Maargoed ik merk uit je reactie dat je wat nare ervaringen hiermee hebt gehad haha.

Maar ik ga je een tip geven. Als een man jou vraagt wat voor werk je doet, zeg dat je achter de kassa werkt bij de AH of Etos. Zo weet je zeker dat je niet de "losers" achter je aankrijgt die je willen manipuleren.

22-04-2020, 15:09

Citaat door mohand_serieus:
Is niet alles !!!!!
Wat wil je nog meer dan als je een dak boven je hoofd hebt en met de vrouw op 1 level zit. Ongeacht je opleiding inkomsten of wat dan ook?

22-04-2020, 15:10

Citaat door Shab_hollanda:
Wat wil je nog meer dan als je een dak boven je hoofd hebt en met de vrouw op 1 level zit. Ongeacht je opleiding inkomsten of wat dan ook?
Wat heb jij haar te bieden als al je geld naar vaste lasten gaat !!!!!!

22-04-2020, 15:11
Wat quarantaine wel niet doet met het brein

22-04-2020, 15:13

Citaat door mohand_serieus:
Wat heb jij haar te bieden als al je geld naar vaste lasten gaat !!!!!!
Onmogelijk, we leven in Nederland. Je vastenlasten is in balans met je inkkmsten als je een laagverdiener bent.

22-04-2020, 15:17

Citaat door prinses3arbia:
Wat quarantaine wel niet doet met het brein
Eindelijk eens tijd om na te denken over dit wereldse probleem. Te veel dames en heren die elkaar afwijzen om salaris,status,diploma,woonplaats.

22-04-2020, 15:19

Citaat door perfume:
Ja, jankende josti gedrag. Natuurlijk vind je het bekrompen want het komt je niet goed uit
Haha klopt. Sterker nog ik begreep heel je betoog niet. Maar dat komt doordat ik een magazijnmedewerker ben.

22-04-2020, 15:20



Citaat door Shab_hollanda:
Eindelijk eens tijd om na te denken over dit wereldse probleem. Te veel dames en heren die elkaar afwijzen om salaris,status,diploma,woonplaats.
Mensen maken het moeilijk voor zichzelf daar waar Allah azza wa jall het makkelijk heeft gemaakt.

Dus in plaats van hier advies vragen aan de dames kun je beter je focus leggen op je band met je schepper voor zover je daar mee bezig bent. Het is HIJ de almachtige die het onmogelijke mogelijk maakt.

Maak van je gebedskleed je beste vriend en je zult niets te kort komen. Bi idni Allah

22-04-2020, 15:21

Citaat door perfume:
Golddigger wilt een hoogopgeleide vrouw aan de haak slaan met zijn zielige verhaal
Ik knap eigenlijk daarop af, zij denken juist dat ze alles zijn met hun uni papiertje, maarja alles 10x uitleggen aan een MBO2 dame lijkt me ook frustrerend.

x uitzonderingen daargelaten.

22-04-2020, 15:23

Citaat door perfume:
Mensen mogen nog altijd zelf weten met wie ze een relatie aangaan. Waar jank jij om opeens zogenaamd veralgemeniseren
Hahaha. Lees mijn topic ik vraag om meningen. Met je "veralgemeniseren "

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7