Bekijk volle/desktop versie : Uit het oog verloren Belg zoekt intelligente babbelpartner

18-04-2020, 01:15
Ik neem genoegen met een dame die een gemiddeld IQ heeft boven de 70. Uiterlijk doet er voor mij niet toe. Ik hecht meer waarde aan maturiteit, volwassenheid en humor.

Ik heb geen extraordinaire bijbedoelingen.
Gewoon een beetje praten over de dinges des levens, de rest zien we wel. Ik laat de natuur z’n werk doen.

Ps: niet iemand die over een kwartiertje gaat slapen

Wie zich aangesproken voelt mag mij snapchatteren: rrimkka

Tot spreeks x

18-04-2020, 12:02

Citaat door Couscousclan:
Ik neem genoegen met een dame die een gemiddeld IQ heeft boven de 70. Uiterlijk doet er voor mij niet toe. Ik hecht meer waarde aan maturiteit, volwassenheid en humor.

Ik heb geen extraordinaire bijbedoelingen.
Gewoon een beetje praten over de dinges des levens, de rest zien we wel. Ik laat de natuur z’n werk doen.

Ps: niet iemand die over een kwartiertje gaat slapen

Wie zich aangesproken voelt mag mij snapchatteren: rrimkka

Tot spreeks x
ik weet niet welke dame hiermee gaat kletsen, komt zo arrogant over en vooral te zelfverzekerd voor precies niks alleen dat accent al word je toch duizelig van dames veel succes om over de dinges des leven te spreken

18-04-2020, 16:13
Tering dikke Belg, vanochtend opende je jog een topic dat je geil was a mis n puta

18-04-2020, 19:24

Citaat door akefoe7:
Tering dikke Belg, vanochtend opende je jog een topic dat je geil was a mis n puta
geen angst voor Allah en geen respect voor vrouwen bah!

11-05-2020, 23:15

Citaat door perfecthairr:
ik weet niet welke dame hiermee gaat kletsen, komt zo arrogant over en vooral te zelfverzekerd voor precies niks alleen dat accent al word je toch duizelig van dames veel succes om over de dinges des leven te spreken
Ik projecteer op geen elk moment mezelf. Ik heb het dus helemaal nergens over mezelf, dus hoe kan ik in godsnaam mezelf prijzen.