Bekijk volle/desktop versie : Woning



16-04-2020, 02:10
Het is tegenwoordig heel moeilijk om een woning te vinden om te huren.
Jullie kennen het vast wel, jarenlang ingeschreven, reageren op woningen maar nooit iets beet hebben. En met name woningen in de grote steden.

Hoelang duurde het voordat jullie iets kregen/vonden?

Dan stel ik ook gelijk de vraag of iemand een woning te huur heeft of iemand kent die wil verhuren?

17-04-2020, 15:35


Je kan particulier doen. Moet je weL
Bijbetalen.

17-04-2020, 16:10

Citaat door missmocrootje:
Je kan particulier doen. Moet je weL
Bijbetalen.
vertel.. hoe en wat

17-04-2020, 18:08

Citaat door chelhie21:
vertel.. hoe en wat
Ik praat over huizen in adam he?
Weet niet hoe het buiten adam zit.
Je moet wel echt ong €5k bijbetalen.

17-04-2020, 18:43



Citaat door missmocrootje:
Ik praat over huizen in adam he?
Weet niet hoe het buiten adam zit.
Je moet wel echt ong €5k bijbetalen.
ja ik praat daarook over. maar waarvoor 5k betalen en hoe particulier? en via waar?

17-04-2020, 19:00

Citaat door chelhie21:
ja ik praat daarook over. maar waarvoor 5k betalen en hoe particulier? en via waar?
Je KAN dvm bv proberen.
Anders makelaar he?
Of makelaardij van der lind

17-04-2020, 19:30

Citaat door missmocrootje:
Je KAN dvm bv proberen.
Anders makelaar he?
Of makelaardij van der lind
ah okeoke thnx ik ga checken

17-04-2020, 19:38

Citaat door chelhie21:
ah okeoke thnx ik ga checken
Let me know als je iemand kent die een baan (zwart) aanbied

18-04-2020, 18:16
Particulier gaat ook moeilijk worden. Naast dat er een inkomenseis is, bestaat er ook zoiets als discriminatie. Er zijn genoeg niet-westerse mensen die goed verdienen. Maar toch komen die op de een of andere manier niet snel aan een woning.

Anyways. Als je kans wilt maken op een sociale huurwoning, dan moet je ook lotingswoningen proberen. Die verdienen geen schoonheidsprijsje.

Je moet meer kijken naar de steden/dorpen rondom de grote steden.

Of toch hard sparen om een halalwoning te kopen.

18-04-2020, 18:50

Citaat door Sun-Kissed:
Particulier gaat ook moeilijk worden. Naast dat er een inkomenseis is, bestaat er ook zoiets als discriminatie. Er zijn genoeg niet-westerse mensen die goed verdienen. Maar toch komen die op de een of andere manier niet snel aan een woning.

Anyways. Als je kans wilt maken op een sociale huurwoning, dan moet je ook lotingswoningen proberen. Die verdienen geen schoonheidsprijsje.

Je moet meer kijken naar de steden/dorpen rondom de grote steden.

Of toch hard sparen om een halalwoning te kopen.
ja op die lotingwoningen reageer ik ook. maar er zijn zoveel mensen die hebben gereageerd dat de kans dat ze je uitpikken is toch echt heel laag.
ja op woningnet kun je bijvoorbeeld omg Amsterdam, Purmerend, Beemster etc. checken alleen en niet verder.

hard sparen in NL voor een halalwoning met die belachelijk hoge prijzen, gaat hem nooit worden.dat is een tientallen jaren plan


Citaat door missmocrootje:
Let me know als je iemand kent die een baan (zwart) aanbied
ik weet eerlijk gezegd niemand zuster, sorry