Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen werden vaak geflasht met een VMBO basis advies.



08-04-2020, 20:11
Corrupte flutzooi. Jantje mag naar 't VWO met een dyslexie-verklaring, maar Achmed heeft een taalachterstand opgelopen.
Hij krijgt geen extra tijd op de CITO-toets en moet naar VMBO basis. Met dyscalculie moet je ook naar die lage opleiding.
Jouw ouders hadden geen wiskunde in de bergen. Daarom kun je moeilijk leren. Bij ADHD ben je ook ongedisciplineerd en niet
goed opgevoed door laaggeschoolde ouders. En dan zijn er altijd Marokkanen die deze kwalen niet hadden en naar het
VWO mochten. Zij vinden zichzelf duizend keer slimmer dan s7ab VMBO basis. Zo diep zouden ze nooit zinken. Zij voelen
zich veel beter dan al die VMBO basis Marokkanen die hun school niet afmaakten en die in de criminaliteit belandden.
Wij Marokkanen komen immers allemaal uit de goot. We zijn allemaal arm opgegroeid en we werden allemaal gewoon
geslagen thuis. Die Marokkanen die hun school niet afmaakten hebben daadwerkelijk alles tegen gehad: een laag
schooladvies, ze komen uit een gebroken gezin en daardoor worden ze psychisch en 't spoor bijster. Door dat bekende
hokjes denken (we zijn allemaal gewoon geslagen geweest) kunnen veel VWO-Marokkanen zich niks bij veel zwaardere
gradaties van huiselijk geweld voorstellen, waardoor je zwaar psychisch wordt.
Dat vinden ze gewoon aanstelleritus van de hoogste plank. Die Marokkanen die
het criminele pad op gingen wikkelen zich gewoon in 't slachtofferrol. Zolang ze zelf iets niet hebben meegemaakt bestaat het ook niet voor hen.
En dan vinden zij zich meer wetend en slimmer dan jou in elk opzicht..

08-04-2020, 20:20


Ik ben nooit crimineel geweest of wat dan ook, maar ik heb gewoon mijn huiswerk gedaan over de verschillende gradaties van huiselijk
geweld in Marokkaanse gezinnen. Of dacht je dat de mocro maffia en syriegangers 't spoor bijster werden, omdat hun ouders het zo goed deden?

08-04-2020, 21:15
Bruh, laat het gaan. Just

Let

Go

08-04-2020, 22:46

Citaat door Hyena_:
Bruh, laat het gaan. Just

Let

Go
Neen

09-04-2020, 00:41


http://https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/allochtonen-krijgen-vaker-onjuist-schooladvies~be772ee8/

09-04-2020, 02:18

Citaat door bakje:
Ze zei ook dat heel leraren buitenlandse leerlingen/studenten niet goed begeleiden en dat ze het gooien op hun achtergrond en zelfs omdat ze meer talen spreken.
Ze willen niet dat het zo ver komt dat Achmed tegen Jan kan zeggen op werk:"Jan, raap je dat even op voor me?"
Daarom worden allochtonen zo tegen gewerkt.