Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Nav mijn oproep voor een vriendin haatreacties

07-04-2020, 14:20
Salam,

Paar dagen geleden had ik na veel overhalen van mijn vriendin een oproep voor haar geplaatst.
Helaas heeft zij mij verzocht het oproepje te verwijderen, omdat een persoon haar vol heeft uitgescholden met woorden die niet te herhalen vallen. Jammer dat zo een persoon alles kan verpesten!

Meneer dacht dat een oproepje plaatsen maar 1 reactie mag/kan krijgen. Meneer heeft ons via verschillende account van marokko.nl benaderd terwijl elk gesprek netjes heeft plaatgevonden.

Wat ik zo jammer vind, is dat mijn vriendin altijd negatief was om iemand te leren kennen via social media. Ik heb haar beloofd het tegendeel te bewijzen en dat krijgt ze dit. Teleurstellend!

Voor diegene die haar de dood heeft gewenst, nare ziektes en heel veel gescheld! Moge Allah jou vergeven en jou veel shiffa schenken.

Voor diegene die een vrome partner zoeken, moge Allah het voor jullie vergemakkelijken en jullie huwelijk doen slagen.