Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Just try.

06-04-2020, 15:24
Even wat anders :

Welke dame 19+ lijkt het gezellige, leuk om samen met mij een gesprek te voeren?

Geen verwachtingen. Geen geforceerde shit, geen schijnheilig gedoe o.i.d.

Je leert elkaar kennen, als het klikt fijn. Zo niet kappen we het net zo gemakkelijk af.

Waarom op deze manier? Ik hoor/zie teveel shit om mij heen gebeuren waardoor ik niet gelijk met een bepaalde intentie een dame wil spreken.

Een leuk, open, eerlijk gesprek. Grappig, spontaan, interssant, inhoud and just relaxed.

Wees gewoon jezelf, hoe je wil zijn en fake niets want daar prik ik doorheen!

Zelf ben ik 25, kom ik uit Houten en werk ik fulltime. Even kort mijn uiterlijk dan, zodat je niet geheel tegen een spook praat.

- 1,83
- Lichte ogen
- Witte mond vol tanden
- Mannelijke uitstraling
- Verzorgd/Netjes
- Stinkt niet. SpiceBomb is mijn favoriete geur.
- Clean

Gelieve alleen te reageren als jij er zelf goed uitziet. Een goede smaak hebt van jezelf kleden, een goede en vrouwelijke stijl. Je hoeft er niet naakt bij te lopen maar je snapt wat ik bedoel.

Vind dat het oog ook gestreeld moet worden voordat je mijn hart krijgt. Soms mag een Adidas legging met sneakers of slippers ook wel tho? Naja, wilde daar ook eerlijk in zijn. De tijd die ik heb spendeer ik gelieve aan iemand die een fijne, vrouwelijke, aantrekkelijke uitstraling en kledingstijl heeft. Vul zelf maar in of jij dat bent! EN JA, ben zelf ook geen steen ofzo. Je kan gewoon naar mij kijken zonder te kotsen ofzo?

- Lief
- Charmant
- Irritant
- Spontaan
- TE eerlijk
- Zorgzaam
- Verantwoordelijkheidsgevoel
- Grappig
- Avontuurlijk