Bekijk volle/desktop versie : RAM kan personeel niet meer betalen



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2020, 11:57
Luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc (RAM) kan het personeel niet meer betalen.





De wereldwijde preventiemaatregelen omtrent het coronavirus heeft de luchtvaartsector hard geraakt. Sinds de drastische daling van passagiersvluchten staat een groot deel van de vloot van RAM aan de grond genageld.


De airline heeft geen geld meer en hoopt op staatssteun om de ruim 7500 werknemers van het bedrijf te kunnen betalen, meldt het Franstalige nieuwsblad l'Economiste. Zelfs in het meest optimistische scenario, als het vliegverbod eind april wordt opgeheven, duurt het maanden voordat het bedrijf haar activiteiten kan hervatten als vóór de virusuitbraak, aldus de krant.


Regeringsleider Saad Eddine El Othmani is op de hoogte van de ernst van de situatie en heeft toegezegd een speciaal fonds voor RAM op te zetten zodat het bedrijf haar verplichtingen naar het personeel kan nakomen.

06-04-2020, 12:52


InshaAllah gaan ze failliet.

06-04-2020, 23:42
Tjah, geen inkomsten betekent zinkend schip.

07-04-2020, 09:44

Citaat door Ontdek:
InshaAllah gaan ze failliet.
met jouw verwenzenlijken staan er heelveel banen op de tocht....is dat wat jij voor je voor broeders en zusters wil?

07-04-2020, 09:52



Citaat door Gizou020:
met jouw verwenzenlijken staan er heelveel banen op de tocht....is dat wat jij voor je voor broeders en zusters wil?
Ja


RAM en haar personeel hebben altijd al het schijt gehad aan ons europiaanse mocro's. Ze hebben mij en mijn bejaarde zieke moeder ooit zelfs geweigerd omdat we 2 minuten te laat waren. Fuck hun allemaal die dure shitoffice en hun belabberde personeel.

07-04-2020, 10:01

Citaat door Gizou020:
met jouw verwenzenlijken staan er heelveel banen op de tocht....is dat wat jij voor je voor broeders en zusters wil?
dus omdat er 7500 bij een oplichtingsv vlieg maatschappij werken moeten wij daar maar de dupe van worden???????

Ze worden marokkanse Europeanen elk jaar af omdat ze weten dat wij toch wel zullen komen!!!!

Bij Europeanen doen ze dat niet want een Europeaan zal geen top prijs betalen voor een vakanties naar Marokko die zal dan voor een ander land kiezen!!’nn maar bij ons is het anders want ze weten dan we hoe dan ook zullen komen.....

Een ticket naar agadier koop je voor de helft dan een ticket naar tanger terwijl agadier 2 keer zo ver bleven is........ maar naar agadier gaan hoofdzakelkkk Europeanen ... en naar noord Marokko gaan hoofdzakelijk Marokaanse Europeanen!!!!!

Van mij mogen ze failliet gaan en dat ze gedwongen word om ook andere vliegtuigmaatschapijen op noord Marokko te laten vliegen .....

07-04-2020, 10:15

Citaat door Ontdek:
Ja


RAM en haar personeel hebben altijd al het schijt gehad aan ons europiaanse mocro's. Ze hebben mij en mijn bejaarde zieke moeder ooit zelfs geweigerd omdat we 2 minuten te laat waren. Fuck hun allemaal die dure shitoffice en hun belabberde personeel.
ja? als dat zo is dan moet je enorm op je woorden passen , want kan als een boomerang op je terugkomen ook met je bijstandsuitkering
jij moet gewoon toegeven dat je te laat was en niet de maatschappij de schuldgeven....jij en al die eurofilie mocro's willen allemaal first class vliegen tegen een economic tarief.
de bagage gooien ze het liefst voor touch down uit de ramen en als ze eenmaal op plaats van bestemming aankomen dan laten ze de kist als een zwijnenstal achter.

snap je nu waarom je zo behandeld wordt?

07-04-2020, 10:19
Ja idd van mij mogen ze faillie kunnen eindelijk andere maatschappijen de gat opvullen en normale prijzen aanbieden stelletje boeven zoveel vragen en dan nu failliet waar is t geld van al die jaren ??

07-04-2020, 10:20

Citaat door 19TANGER77:
dus omdat er 7500 bij een oplichtingsv vlieg maatschappij werken moeten wij daar maar de dupe van worden???????

Ze worden marokkanse Europeanen elk jaar af omdat ze weten dat wij toch wel zullen komen!!!!

Bij Europeanen doen ze dat niet want een Europeaan zal geen top prijs betalen voor een vakanties naar Marokko die zal dan voor een ander land kiezen!!’nn maar bij ons is het anders want ze weten dan we hoe dan ook zullen komen.....

Een ticket naar agadier koop je voor de helft dan een ticket naar tanger terwijl agadier 2 keer zo ver bleven is........ maar naar agadier gaan hoofdzakelkkk Europeanen ... en naar noord Marokko gaan hoofdzakelijk Marokaanse Europeanen!!!!!

Van mij mogen ze failliet gaan en dat ze gedwongen word om ook andere vliegtuigmaatschapijen op noord Marokko te laten vliegen .....
vluchten naar tanger of noord marokko interesseren mij niet, waar ik naartoe vlieg zijn de prijzen verglijkbaar met de prijsvechters
sterker nog met RAM heb ik een maaltijd en kan ik meer KG mee inchecken, dus die vergelijking die jij trekt kloppen gewoon niet
en je kan toch altijd met andere maatschappijen boeken? dan betaal je volgens jouw logica toch minder?

07-04-2020, 10:28
ik heb geen zin in een ban dus doe daar niet aan mee.......maar geef gewoon toe dat je uit een ezel rijk gebied komt

07-04-2020, 10:28
Lang leve TUI.

07-04-2020, 11:15
Bla bla 7ta gra

07-04-2020, 15:44


Van mij mogen ze ook failliet.
Misselijkmakend personeel ook.

07-04-2020, 15:54

Citaat door Emmell:
Ik ben denk ik één van de weinige die goede ervaringen heeft met RAM
Ben je maar 1 keer met ze gevlogen buiten zomertijd?

07-04-2020, 15:57

Citaat door Asfoureh:
Van mij mogen ze ook failliet.
Misselijkmakend personeel ook.
Personeel van bijna álle in marokkaanse airports missen rahma.

Soms kijken ze je jaloers aan als je ze de nederlandse paspoort geeft en je ziet hem al denken jij een nederlander.?

Wled el7ram joh

Uiteraard bestaan er uitzonderingen. Maar weinig helaas.

Pagina's : [1] 2 3