Bekijk volle/desktop versie : Nu 1385 coronapatiënten op ic, totale capaciteit: 2400



Pagina's : [1] 2 3 4

05-04-2020, 16:19
Het aantal Nederlanders dat op een intensivecareafdeling ligt met het coronavirus, is gestegen tot 1385.





Dat zijn er 25 meer dan zaterdag. De totale capaciteit ligt op 2400. 505 van die bedden zijn bedoeld voor mensen die niet het coronavirus hebben.


Van de 1385 ic-patiënten liggen er 24 in Duitsland. Dat zijn er zeven meer dan zaterdag.

05-04-2020, 16:30


De Duitse methode sloopt Chinees methode als het werkt. Duitse methode lijkt goed te werken in Duitsland en als nederland dit kan houden dagelijks tussen 20 en 30 ic bedden per dag. Dan is er officieel stabiliteitscontrole.

Ook ziekenhuis opnames lijkt duidelijk te zakken alleen daar zie je nog geen stabiliteitscontrole het zakt snel of het neemt snel toe.

Dagelijks verschilt het

05-04-2020, 17:04
Ik verwacht de komende dagen.weer een stijging.

Omdat veel corona patiënten nu al meer dan 3 weken op ic bedden liggen. Deze patiënten komen vaak te overleden of genezen waar door er ic bedden vrij komen. Maar de komende dagen zal het weer stijgen omdat patiënten die nu op ic liggen voor al van vorige week zijn die blijven weer langer dan 3 weken op ic en er komen steeds patiënten er bij waar door het weer zal stijgen.

05-04-2020, 17:33
Vanaf vandaag ga ik de tel niet meer bijhouden zeg ik jullie.

Ik lees het wel hierzo

05-04-2020, 17:35


Serious. Niet gezond om dit bij te houden.

Kijk maar naar zohra2003 meskin(a)

Ze/hij wordt ermee wakker en gaat ermee naar bed. Cijfers cijfers cijfertjes.

05-04-2020, 17:56

Citaat door Ontdek:
Serious. Niet gezond om dit bij te houden.

Kijk maar naar zohra2003 meskin(a)

Ze/hij wordt ermee wakker en gaat ermee naar bed. Cijfers cijfers cijfertjes.
Niet alleen dat, het is ook zinloos.

05-04-2020, 18:02

Citaat door Asfoureh:
Niet alleen dat, het is ook zinloos.
Wollahilla

Of je heet Redactie

05-04-2020, 18:17

Citaat door Ontdek:
Wollahilla

Of je heet Redactie
Alsof die cijfers moeten bevestigen dat er een virus rondwaart. We already know that. En dat er mensen aan sterven en er nog geen vaccin is weten we ook allang.

05-04-2020, 18:35

Citaat door Asfoureh:
Alsof die cijfers moeten bevestigen dat er een virus rondwaart. We already know that. En dat er mensen aan sterven en er nog geen vaccin is weten we ook allang.
Morgen komt de RIVM weer hun Papagaai verhaal houden.


Weet je. Hun plannen maar Allah SWT is de beste planner.

05-04-2020, 18:52

Citaat door Ontdek:
Morgen komt de RIVM weer hun Papagaai verhaal houden.


Weet je. Hun plannen maar Allah SWT is de beste planner.
Dat laatste sowieso, rabie kbeer. Maar in deze tijden leer je wel wie daar op vertrouwd en wie niet.

05-04-2020, 19:09

Citaat door Asfoureh:
Dat laatste sowieso, rabie kbeer. Maar in deze tijden leer je wel wie daar op vertrouwd en wie niet.
Oh dat zeker. De mooiste van alles vind ik dat de gokkers enzo underground moeten.

Theehuisjes ook dicht

05-04-2020, 19:36

Citaat door Ontdek:
Oh dat zeker. De mooiste van alles vind ik dat de gokkers enzo underground moeten.

Theehuisjes ook dicht
Wilde net zeggen, heb meer angst voor bnedem als dat hele virus. Je ziet ineens hun lelijkheid nu het schild is gevallen.
Denk bv aan homo's die thuis hun frustraties botvieren op vrouw omdat ze hun rondjes niet meer kunnen doen.

Rabie smehli ik heb nog niet eerder in mijn leven zo een afkeer gevoeld voor die uglyness inside people. Mensen die geen kana3a kennen, die niet gewoon kunnen zeggen alhamdulilah.

05-04-2020, 19:57



Citaat door Asfoureh:
Wilde net zeggen, heb meer angst voor bnedem als dat hele virus. Je ziet ineens hun lelijkheid nu het schild is gevallen.
Denk bv aan homo's die thuis hun frustraties botvieren op vrouw omdat ze hun rondjes niet meer kunnen doen.

Rabie smehli ik heb nog niet eerder in mijn leven zo een afkeer gevoeld voor die uglyness inside people. Mensen die geen kana3a kennen, die niet gewoon kunnen zeggen alhamdulilah.
Klopt wat je zegt maar dr zijn genoeg vrouwen die hun mannetjes meppen en zeker nu.

Ik ken zelfs een paar hier in breda die meppen krijgen voordat corona werd gekweekt.

05-04-2020, 19:59
Btw Asfoureh. Alhamdulilah zeg ik minimaal 10 keer per dag Alhamdulilah.

05-04-2020, 20:24

Citaat door Ontdek:
Klopt wat je zegt maar dr zijn genoeg vrouwen die hun mannetjes meppen en zeker nu.

Ik ken zelfs een paar hier in breda die meppen krijgen voordat corona werd gekweekt.
Dat zijn gewoon vrouwen die geweld gebruiken omdat ze hun zin niet krijgen. Dat zijn net kleuters die een driftbui krijgen.

Vergeleken bij zo een paard op steroïden aka de Marokkaanse man die de boel terroriseert thuis.

Pagina's : [1] 2 3 4